Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
frenky #5314> Ta 1818 je spomenuta uplne posledna

Este neico doplnim k prispevku #5343:
- popoludni niektore spoje na linke 83 premavali rovno po Saratovskej pre nezjazdnost ciest v useku Peknikova - Pri krizi

A k linkam doplnim este:
5: 7843-44, 7946-45
9: 7943-44
minimalne polkolo z DNV vynechala 1018 z 20/2.
Este postreh zo vcera: okolo 18-tej boli na obratisko Nove Mesto odklanane elektricky 9 a 14.

Na krizovatke pred svetlami v odbocovacom pruhu smer Jurajov dvor, ako odbaca 85 doprava sa rozbil osobak a tvorili sa tam kolony aut az po odstavisko busov na Novom Meste.
A este sobotna mala vyprava-doobedna 🙂

39:1911
61:2605
74:2323
80:3606?
81:4842
82:4095, 3603
83:2804, 2821
93:4801
202:6622
Vsetko takmer bez zdrzania :o)


ZV:1812(97)
Zimna hotovost:4050
Ahojme 🙂

Zazitky zo vcera pp.: Ako spravny dlhorocny zivy inventar divizie Autobusy :o) som aj vcera bola "nazivo" zmonitorovat, ako premavame-vysledok:som clovek pysny-na vsetkych nasich ludi, ktori ten neuveritelny chaos zvladali bravurne a bez ohrozenia zivotov ci majetku-som hrda na vsetkych nasich vodicov a vodicky A,E,T i chlapov v zimnej hotovosti!!! :o)

Takze-vcerajsia situacia u busov: okolo 15-tej bol vydany prikaz, nech sa vodici neorientuju grafikonom, vramci vyhlasenej vynimocnej situacie, nech si na konecnych spravia len nutnu prestavku 10-15 min. a obsluhuju dalej. V Petrzalke situacia kriticka, zastavky pod kasou samy lad. Bilancia: najtazsie sa dostavali stare ik-y a klbovym Karosam malo tendenciu odhadzovat vlek. Najhosie bolo s nechapavymi ludmi, ktori nevedia pochopit, ze ak sa smyka im, ten bus nie je na tom o nic lepsie a stali ako stlpy takmer na obrubniku...no coment! Pristavny most bol na neuverenie BEZ nejakej HAVARIE, slo sa v podstate plynule, len pomaly, 96-ky mali zdrzanie do 30 min. Zo zastavok sa najlepsie dostavali TAM-y a SOR-y. Ik 435 bol zlaty stred.
Dnesna 20>
1021,1018,nemam,1023

Jano>

Odo mna si mal este>
374> 1202
28>3507

😉
na 21 prave ZV 4809
Vonku neskutocne nadherne a velmi ma to tesi, pretoze v zime mam rad presne taketo pocasie a v lete zase ked je od 32 st. vyssie. 🙂

Moje zazitky:
- 7823-24 odisiel na prazdno o 8:30 h. z Dubravky na linke 12, aby zmiernil svoje meskanie ale pp. som ju videl uz na 1

Kriticka situacia ( prva v tento den ) nastala v Dubravke od 10. h., kedy skutocne nebolo nic vidiet a vodici radsej s autobusmi ani neodchadzali z Pri krizi. Inac potom to bol asi tak ako asi na vacsine liniek.

- 7812-11 odisiel do vozovne z linky 12 o 12:20 h. z Dubravky, ( nepodarilo sa mi zistit nahradu
- 2515 o 10:30 h. odisiel z linky 83/1 do vozovne, po tom ako mal meskanie po prichode do Dubravky cca 70 minut, odvtedy som ho uz v Dubravke nevidel, asi ho nahradil popoludni 2929 alebo 2818
- 1911 odstaveny pre poruchu na zastavke Lafranconi o 14. h. v smere k PKO, ns linke 31 alebo 39
- 7751-52 odisiel do vozovne z linky 1/11 po 16. h., neskor ho nahradil ZV 7718
- 1013 ( tento autobus na linke 27/2 bol tym plnym busom, ktory bral ludi v smere do Dubravky ako ho videl TeBeCe a potom docasne vypadol pre poruchu
- 7915-16 som videl rano na linke 5/? ( o 10. h.), ale od vtedy som ho nevidel ( asi vypadol
- ZV na linke 504 na druhom odchode z Hlavn. stan. ( nejaky Ik. 435 so sikmymi pasmi vpredu, ale neviem ci islo o 1. alebo 4. kolonu ), neskor ho nahradil 1801

Zdrzanie jednotlivych liniek v tych najkritickejsich chvilach:
1: podla situacie od 20 - 80 minut
5: od 20 minut az 105 minut
12: od 5 - 40 minut
20: od 5 - 25 minut
22: od 5 - 15 minut
34: aj do 90 minut, moze byt aj vyssie
35: od 5 do 20 minut
83: aj do 90 minut, moze byt i viac

Okolo 17. h. dopravna nehoda autobusu 74 na Komarnanskej s autom ( RE )
Okolo 19:30 h. dopravna nehoda elektricky a policajneho vozidla na Botanickej ulici ( RE )

Z vypravy len utrzkom, lebo pre situaciu aka vladla sa poradie na niektoryh linkach nedalo urobit + prispel i frenky:
1: 7727-28, 7751-52, 7765-66, 7769-70, 7781-82, 7789-90, 7803-04, 7807-08, 7813-14, 7815-16, 7823-24n, + 😞 M: ZV 7718
2: 7723, 7829, 7833
4: 7739-40, 7741-42, 7753-54, 7779-80, 7791-92, 7795-56, 7801-02
5: 7725-26, 7729-30, 7839-40, 7901-02, 7904-03, 7911-12, 7915-16, 7917-18, 7929-30, 7933-34, 7939-40, 7941-42, 7947-48, 7949-50
6: 7817-18
9: 7845-46, 7905-06, 7923-24, 7931-32
12: 7759-60, 7761-62, 7775-76/7, 7787-88, 7809-10, 7812-11, 7819-20n, 7823-24
20: 1012, 1023, 1101, 1701
22: 1123, 1062, 1066 - podla poradia
27: 1016, S 1013, 1702
28: 3507
34: 2204, 2303, 2403, 2809, 2813, 2830, 2940
35: 3505, S 3508 - podla poradia
83: podla poradia - 2515, 2801, 2827, 2812, 2945, 2203, 2821, S N 2811, 2909, 2820, 2404, 2818
😞 M: 2929/ bud 1 ale moze byt i 10
382: 1111
504: 1801n

Zimna sluzba o. i. - 3144, 3167, 7909-10

😞 Mam pocit, ze som mal pre vas este nieco najma z vypravyod frenkyho, ale omylom som tuto spravu vymazal, takze vsetkym, ale najma frenkymu - sorry
Pri botanickej prave odstranili z priecestia zapadnuty autobus.
CNG? Cervene! Koho zaujima na co ide hlavne ze ide a ja si osobne mysli ze v BA by malo jazdit vsetko bielo cervene. Ziadne kosicke farby.
A ja uz som sa tesil, ze niekto aj rozmysla a prefarbi zelenacov na normalne jednotne farby... 😞
206/1-6310 ma prave odchod z Kramarov vodic(6300) dufa ze sa tam este raz hore vyskrabe. Hehe... konecne prava zima.
Dnes zo zasnezenej Bratislavy:-P
86:1800,1804,1806,1809,1810,1813,1818,1822,1514
97:1817,1820,1823,1401
90:4835,4805
94:4806
59:4208
198:1311,1910
39:1819
1514:Zapadla o cca:17:20 Za zastavkou mraziarenska(ako sa ide na tu zatacku)
Meskanie 86:cca 15-25min
---------97:cca 20-30min!
Kamiony permanentne cely den sa snazily vyliest na dialnicu z DNV a tak vela 21-ciek chodilo cez Lamac. Okolo 16:40 sa na Hodoninskej pokazila 1901 a ludia prestupily do 1403. Ta sa vsak nevedela pohnut a zablokovala celu cestu. Potiahol ju az neaky nakladak lanom.
No, nikto neuhadol hadanku s dracikom 🙂

DRAK = Dopravná Racionálna Automobilová Konštrukcia

Je to marketingovy projekt "CNG DRAK", ktory realizuje OZ SPP Bratislava...

Ako som sa vcera docital, tak sprivatizovany SPP chce novu reklamu (ma aj nove logo), preto sa ma menit ten vzhlad plynakov...
Zaujimavosti z dnesnej kalamitky:
21 plna ludi iduca okolo PKO smerom k Lafranconi 🙂 (cca 13.50)
11 (cislo mam vo fotaku) smerujuca z Race na Nam.L.Stura cez Karlovu Ves 🙂 (po 14.00 na Molecovej)
5 (7949+50) z Hlavnej stanice smerujuca povodne do Dubravky, ale pri NBS vodic koli zamrznutej vyhybke zmenil rozhodnutie a vybral sa do Race, co sa neobislo bez hlasneho protestovania a nadavania vsetkych cestujucich 😞 (cca 13.20)
12 (7759+60) iduca tiez z Hlavnej stanice kratko potom sa uz dockala rozmrazenia vyhybky pri NBS a isla do Dubravky (cez tunel)...(cca 13.50 pri PKO)
na Hl.stanici sa v tom case vyskytovala aj linka 6...
27 (ik415) zrejme na vyjazde brala ludi do Dubravky (isla plna ludi uz z Alexyho (ako 35) a zastavila aj pri DK a na Drobneho) (cca 15.15)
Beus na 3 mal kratko po vystriedani meskanie 62 minut 🙂

Okolo 9.30 som isiel v jednej 12tke a od mosta Lafranconi az po tunel sa mu preklapali listy
na zberaci druheho vozna a poriadne iskrili (vacsinou sa troleja dotykala iba jedna lista), po cely ten cas vodicovi pistala sirenka v kabine ako keby bol bez prudu (a ked otvoril dvere na zastavke,
tak pistalo vsetko), no vodic ani len nevyliezol sa pozret co sa deje...od tunela to uz zas bolo normalne...
4208 je natiahnuta cez 1,5 jazdneho pruhu na zaciatku Betliarskej (Lucanka smer Lubovnianska), uz nema ani tabule.
Linka 7 premava po upravenej trase ako linka 11 - zasypane obratisko zst vinohrady + nejde prehodit vyhybku pri tescu na snp
7723 POLUS solo na 2.
7720 ZV na 8.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.