d3k0: presne tak... ja som sice povodne chel natiahnut 71ku az na hlavnu stanicu, ale zas je pravda ze tam chodi subezne dost vela liniek (aj elektrickej trakcie)
Turbo: ved mozme nad to niekedy sadnut a mozes do toho prispiet aj ty tvojimi nazormi (a potom ich ist aj obhajit na DP a ak ich obhajis a podari sa ich obhajit aj pred zastupcami mestskych casti, tak sa mozno dockas danej zmeny). Zakladny problem je ale v tom, ze necakaj ze nieco bude posilnene (preto zmeny ktore som spachal vyzeraju tak, ze niektore linky posilnim a ine zas musim na ich ukor ukratit. To je uz par rokov co som bol u Karola s neakymi navrhmi a vtedy mi (resp. nam, bolo nas tam viacej) odporucil, ze vsetky navrhy su pekne, ale ked dojdeme s navrhmi ze niekde treba pridat, treba prist aj s navrhmi kde sa na to vezmu vozy a vozokilometre. Preto je v navrhoch skratenie linky 97 len do vrakune (usetria sa 4 km na kazdej jazde do ruzinova a spat), zlucenie liniek 71 a 74, rozdelenie linky 86 na 2 linky a pod.). Moje navrhy sa prevazne tykaju liniek premavajucich na dolne hony, do vrakune, podunajskych biskupic a ciastocne aj niektorych petrzalskych liniek. Inde nemam dobru predstavu o obsadenosti liniek a preto si netrufam ani rypat do linkoveho vedenia.
3192:-o - to je smutne, ta nehoda bola o 0:30 h. hlasena aj na RE a este o 1:30 h. bola cesta kvoli tejto nehode neprejazdna - narazil s nejakym nakladnym autom ( mozno Avia )
Nieco z utorka:
- 7911-12 o 8:22 h. odisla do vozovne z linky 5/13, pp uz premavala
- 2822 vypadol na linke 83/2, neskor ho nahradil 2939
- 2945 docasne vypadol na linke 83/9 okolo 14. h., neskor ho nahradil ZV 2010
Vyprava 83 podla poradia:
2940, 2822, 2315, 2821, 2204, 2809, 2820, 2825, S N 2945, 2909, 2818, 2404, 2401
M: ZV 2010/9 a 2939/2
d3k0: 3508 ostava v 99% pripadov pocas obednajsej prestavky v Dubravke ( Pri krizi, alebo na tej Stepnej )
si:
Ked si uz spomenul 68, tak ovela viac by som privital keby isla radsej na Racko, idealne k Slimaku. Lebo ked vecer koncim o 19:00, tak posledna 198 je fuc a domov mozem ist alebo s jednym prestupom (84/5 Zochova) alebo s dvoma prestupmi (68/hocico od Zimaku na racko/tramvaj). V oboch pripadoch mi to trva ovela viacej ako priamo 198-ckou. A slapat pesi dva bloky z Bajkalskej az k Slimaku sa mi vobec nechce, v tomto pocasi uz vonkoncom nie (v lete som tak par krat isiel). Uplne by mi stacilo keby napr. linka 50 isla od Slimaku priamo na Mraziarensku, to by som velmi rad prestupoval. Samozrejme chapem ze 50 musi obsluzit oblast POLUS, ZSTNM a Ruzinov, ale uplne by stacila linka 150, ktora by chodila iba v case ked 198 nepremava po trase OD Slimak - povedzme ze okolo POLUSu - Bajkalska - Mileticka. Na trhovisku by sa musela niekde otacat. Zaroven by to dost odlahcilo linku 50, lebo z trhoviska smerom na Ruzinov je strasne napchata. A ludia tam cestuju nie do ruzinova (tam idu elektrickou), ale dalej, zvyknu prestupovat pri byvalej IKEE, poznam to. Ja viem, nie su prachy a take linky su luxus, ale mne by to dost pomohlo. A urcite nie iba mne. Totiz tato linka by spojila Raciansku, Vajnorsku a Trnavsku radialu priamo, bez zbytocnych zachadzok a obchadzok. Navyse by odlahcila linky z Mileticky, vsak tie su na prasknutie (konkretne 50). Ja viem, existuje 100000 dovodev preco by to nemohlo byt, aj ich akceptujem. Nie som odbornik na linkove vedenie, nechcem do neho velmi rypat, ale proste viem ake to je, ked chcem ist z roboty domov a 198 uz nepremava. Mne nerobi problem prestupit, ale nie tak yebnuto, ze cas cesty mi trva aj 2 az 3 krat viac ako ked idem 198. Som ochotny cestovat na racko a tam prestupit. Ale take kombinace ze idem okruznov jazdov po celom meste ma vobec nebavia... Aj ked idem 68/50 (prestup Mraziarenska). To je strasne.
Turbo: len ako jednu z veci si predstav linku 71 premavajucu od zastavky pristavny most rovnako ako linka 68 - t.j. z bajkalskej na ruzinovsku, potom ako trolejbusy k zimnemu stadionu a nazad na bajkalsku :-)) (co v kombinacii s tymi dalsimi zmenami bolo celkom vhodne:-))
Turbo: bol som, mozu to byt tak 2-3 tyzdne dozadu, dostal som k tomu kopu uzitocnych pripomienok a znovu nad to sadneme ked ich spracujem (len som zatim akosik nemal cas). Jedine co sa mne z tych pripomienok nepozdava je ze v pripade weekendovej 78 by ju vraj nebolo vhodne nechavat na sucasnej trase na dolnych ale hodit na korytnicku (hmm subeh 4 resp. 5 zastavok s linkami 201 a 202 sa mi nezda byt az tak kriticky a na tych 4 zastavkach sa ta linka zvykne uz celkom slusne rano naplnit)
BARINKA MILOS: na linkach 65 a 67 su velmi rozlicne prepravne naroky, preto ich spojenie nie je velmi vhodne. Osobne by som 67ku v jej sucasnej podobe poslal do paze a potrebu prepravnej kapacity vyriesil inac - 67ku nechal ako posilovu linku k linke 78 medzi dolnymi honami a ruzinovom (astronomickou), 97 do ruzinova vobec netahal a 78ku nechal premavat aj cez weekend.
Krasnany newz: 7057 stale v BA, za nou stoji solo 7955 (mozno za ucelom odtlacenia) a za nou este aj 7101 - par dni/tyzdnov bude mimo. 3192 mal dost tazku celnu zrazku. 7729+30 asi na SP. Priestory SP sa rekonstruuju. 7113 uz skoro ready. Tot vsjo.
bola to 15Tr, keby to je 15TrM tak to vyhrabe ako NISSAN co ju popotiahol. Ani skrizit by sa nemusela, malo by sa dat prepnut pohon na 1. aj na 2. aj na obe hnane napravy.
Doobeda okolo 10.20 som na Kukucinovej, smer mesto videl 3506 ako upaluje na 35-ku Kachny dnes na 7: 7080 a 7064/3. Do Krasnan prisla pred pol piatou 3604 nakuplovana s LIAZkou. Magnetak dnes poobede na 7074. 7112 na 11 a 3627 doobeda na 50/10!
4207 este stale odstavena jej vodici dnes jazdia na 4508 linka c.93/7. Hmm... moc nezvycajne vidiet tohto sofera na Ikaruse280 cely zivot na Karose a teraz takto dopadol. :-I
Ono zadne dvere tam fyzicky boli, ale ich drziaky uz boli fuc. Bavil som sa s druhym vodicom, co s tym jazdil a bol dost nastvany, ze jeho "najlepsi autobus" takto dopadol. Esteze bol na dojazde a okrem vodica v nom nikto nebol...
d3k0> ked som ja videl poobede 3192 tak este zadne dvere mala, ale vpredu uz "pracovali" nejaki usilovni pracovnici...ale tie zadne dvere boli take divne, ako keby vylomene...
Turbo
Chod to navrhnut Karolovi a on ti vysvetli preco by to tak nemohlo byt.