1201 odstavena na Ruzinovskej tam ako stavaju c.87 ma otvorenu skrinu pod vodicom, zapnute smerovky, zrejme dalsia MRTVOLA.
7103 dnes na c.8 potom vymeneny za 7113 asi kolo zas na vymenu za 7104 a tej zas horela celust na prednom podvozu a to este ako sluzobna jazda z vozovne, no niekto ma pestry den. Hehe.
Aj za cenu vytvarania koliznych situacii?? Ak mi tam svieti "-3", tak sa to rozhodne nebudem snazit dohanat za kazdu cenu. Resp budem to dohanat iba na takych miestach, kde si to mozem dovolit. Napriklad nebudem sa po D2 vliect s vozom 50km/h (ak to nieje opodstatnene), ked viem, ze mozem ist 65-70 km/h.
Ja len k tomu, ze na tej krizovatke rychlost obmedzena pokial viem nieje, resp je akurat tym, ze je to krizovakta MIMO obce (tzn 90km/h), obec totiz zacina az tesne pred tym zeleznicnym podjazdom, ako vchadzas do DNV.
Uz strasne dlhe roky sa rozprava o predlzeni Eisnerovej ulice a vybudovani novej prijazdovej cesty do DNV (ktora je teda fakt, ze otrasna) ako pokracovanie toho idiotskeho "Tecka", na ktorom sa ta nehoda stala.
Uz neraz sa tam stala nehoda, ba dokonca aj smrtelna, to vie kazdy, kto v DNV byva, alebo sa tam pohybuje.
Ta krizovakta je nestastna, pretoze
- nevidno poriadne na hlavnu cestu z praveho odbocenia pri jazde z DNV (skrz neudrziavane kriky) a to znamena velkrat prudke brzdenie, co s natlacenym autobusom v rychlosti 40 km/h znamena zastavenie autobusu na hranici kolizie
- hlavna cesta je z kopca, to znamena, ze si tam kazdy aj tak lieta viac, ako by bolo nie, ze povolene, ale ZDRAVE.
- pri obocovani autobusu dolava z hlavnej cesty do DNV sa x krat stava, ze clovek, ktory to tam nepozna pride s gumokolom fakt az na hranicu krizovatky (aj ked je autobus uz nadohlad) a tym padom sa tam klbovy autobus uz nevytoci (resp. vytoci s velkymi problemami) a musi skakat na brzdy, aby sedlakovy neodrazil lavy predny bok.
Neviem, ci by to zmena prednosti vyriesila, ale rozhodne nesuhlasim so semaformi. Semafory ano, jedine ak by sa predlzila Eisnerova, tak, ako to je planovane uz x rokov. A aj to by som tam radsej uvital kruhovy objazd ako semafor.
Jednoznacne s tym ale treba nieco spravit, pretoze ta krizovatka aj s prijazdovou cestou je dimenzovana na intenzitu dopravy aka je v okoli dedin (kedze od vystavby sidliska sa s nou nic nerobilo) a nie na hustotu dopravy adekvatnu pre 13 - 14 tisicove sidlisko.
Dovolim si prudko nesuhlasit!! Ten vodic, ktory s tym vcera poobede jazdil (ak si nahodou nesiel striedacom) ma podla mna jednu z najlepsich technik jazdy!!
inak na ta3 v tej reportáži hovorili, že podla štatistiky môže za každú desiatu nehodu v meste vodič autobusu ...
a ja by som aspoň šoférom rozdelil zmeny na:a, do 11hod b, 11-15, a c, od 15hod... Lenže to by musel byť dostatok vodičov, čiže toto asi tažko realizovatelné...
Aj to je riesenie... ale ten by stavali pol zivota... kym pre semafor vykopes par jam, naprogramujes... viem ze je to drahsie ale myslim ze efekt by to malo lepsi a aj ta plynulost... niekto vidi kruhovy objazd a otoci sa na ceste a ide radsej inou cestou lebo nechape ako to tam funguje... take som zazil pri Auparku. ?
Pozri s tym co si povedal suhlasim ze sa neoplati riskovat porusovat predpis v MHD... to vie myslim kazdy vodic, len su tu aj vodici ktori su natolko divni ze mu vadi ze ma na palubaku -3min a v tej vymetenej hlave mu beha hrdost ze preco by on mal mat kratsiu prestavku a podobne... preto tí niektori to porusuju viac ako iny, nehovorim ze to musel byt pripad zo vcera... Ale teraz realitu... jedno kolo na c.14 a ti garantujem ze by som naratal aj 50 priestupkov a aspon 5 koliznych situacii ktore sposobuju vodici aut... mne vcera dva krat po sebe na Sumracnej na prechod vletel ten isty ozraty cyklista to som si uz hovoril ze to uz ani nahoda nemoze byt a ze na dalsie kolo tam uz bude asi rozflakany az po oznacnik zastavky... ze ho niekto rozseka na pire aj s tym bicyklom. ☠
Co sa tyka nehody autobusu a nakladneho auta:
- nakladne auto bolo nove a tak malo "ciernu skrinku", to je vyznamne plus, lebo moze dokazat, akou rychlostou isiel vodic nakladneho auta, pokial viem je na tej krizovatke obmedzena rychlost na 70, ci dokonca na 60??? Prekrocenie najvyssej povolenej rychlosti znacne zmeni podiel viny, aj ked vodic autobusu nedal prednost.
- casto ale vidim, ze vodici MHD (niektori) porusuju predpisy a riskuju, ale najma preto, ze jednoducho musia, inak by sa nepohli z krizovatky aj pol hodiny... Myslim, ze namiesto pravidelneho riskovania na nebezpecnych miestach by mali stat na tej krizovatke a stazovat sa na vedeni a mozno by sa s tym aj nieco spravilo, takto ked riskuju a vdaka tomu tam doprava nestoji s tym niekto nic nespravi a ked sa nahodou nieco stane - tak samozrejme vsetku zodpovednost a trestne stihanie ma na krku vodic.
Tak ja mam nastastie tento tyzden len Ruzinov to je moje stastie "Klima ?" nic moc na hlavu 9h. ale stale lepsie ako nic... ja obdivujem Satinskeho a spol. na c.3 ? co maju 70xx.
Tak ono je to z medicinskeho hladiska uplne normalne, ze v tychto horucavach mozog nepracuje tak, ako by mal... No a jednym z prirodzenych dosledkov je aj znizena koncentracia. ? S tym DP MUSI ratat !
KLF: Tvoje slova sa dajako rychlo naplnili... ty si to tu spominal ze nieco take sa stane z tych horucav... ?
BMEŽ, 1709, KLF: Ja by som tam na tu najtupsiu krizovatku aku poznam zmenil prednost jazdy alebo tam rovno semafory, ked si zoberiem aky chaos tam vznika a kolko dennych kolizii ani sa necudujem ze sa to stalo, ja ked som robil v Dubravke a mal vyjazd do DNV nic ine ma nesralo len ta debilna totalne nebezpecna cesta... si zober prva zakruta od Dubravky jak su hasici strasne ostra, potom pravotociva z velkym klesanim odrazu "Zeleznicny podjazd" ten co tam nejazdi tak ti prednost ani neda... potom krizovatka na hlavnu cestu 5m a zase zjazd dole no povedz ake hovado taketo nieco moze nezabezpecit lepsie... tu dopravne znacky nestacia... ?
Darro
7103 dnes na c.8 potom vymeneny za 7113 asi kolo zas na vymenu za 7104 a tej zas horela celust na prednom podvozu a to este ako sluzobna jazda z vozovne, no niekto ma pestry den. Hehe.