O hodinu po prerušení, čo je adekvátky čas na zabezpečenie NAD.
Čo som hovoril minulý týždeň? Vynechať vajnorskú stanicu, odtiaľ predsa môže staničný personál vyhnať ľudí na 53, 65 na ZP (pochybujem, ale tak by to malo fungovať), kde už premáva NAD do Ivanky a ďalej, čo bolo možné aj počas úniku plynu (s kongesciami).
Bola zavedená XS60 od Hlavnej stanice až do Bernolákova v podobe 4x AMS (konkrétne 2x ZV Bratislava, 1x ZV Senec a 1x ZV Pezinok). Premávajú vo dvojiciach v približne 30-minútových intervaloch. Od Bernolákova od cca 17:15, z BA od 17:30 a aj to len z dôvodu, že išla relatívne neskoro info od ZSSK.
Arriva to má tiež v zmluve. Teda skôr BID.
Každopádne cestujúcim uz zssk odporúča aj IDSBK v úseku Sládkovičovo-Bratislava, a cestovne doklady platné pre trat 130 su uznavane aj v odklonenych vlakoch cez Trnavu do Galanty a ďalej
rano okolo 8mej hlasili opakovane dispeceri do vysielacky, ze na krizeni im vypada napatie v trolejovom vedeni a ze sa ma jazdit cez to krizenie opatrne a pomaly. Takze zjavne to po spicke isli riesit aj priamo vrchari na miesto.
Inak čo sa dialo dnes ráno že nejazdila 1 na stanicu a tbusy 49 a 64 jazdili cez Hodžovo nám a Kollarko? Okolo medickej záhrady išli dokonca tri myslím že 49 za sebou smer centrum......
Cez Novú dobu smer mesto práve prešla nejaká krémová T6, žiadna není uvedená ako online takže neviem ktorá. Na transparente mala nejakú linku, nie služobnú jazdu, ale bola príliš ďaleko aby som videl čo tam bolo napísané
birch