Aj v Budapešti je to bežná prax pri tvorbe autobusových CP podnes, najmä v čase špičiek, keď aj tak všetko mešká a snaha držať sa odchodov na minútu presne je úplne zbytočná.
Pokiaľ toto je problém, tak potom nie je vôbec žiaden problém. Ono to môže byť aj tak, ako v niektorých ruských mestách - pri čísle linky sa napíše prvý a posledný odchod a k tomu strohá informácia, že medzi tým "jazdí každých 6 až 27 minut". A koľko papiera a tonera by sa ušetrilo...
DOdnes som nepochopil naco DP vesia na zastavky tie srandovne listocky (rozumej cestovne poriadky), ked kolkokrat odchod uz z konecnej je uplne mimo CP . . .
A to si zas medzi ktorými riadkami (nesprávne) prečítal?
Ten voz tam už vôbec nemali pustiť.
(A inak manažment davu som v živote neriešil, maximálne v The Sims.)
A čo, očakávaš, že by udržali trať trvalo voľnú? Ako človek, čo sa celoživotne pohybuje v marketingu a manažmente davu musíš vedieť, že je to nereálne.
Špitálska neprejazdná. Dojazd smerom do Jurajovho dvora z Petržalky cez nábrežie, tunel a Obchodnú. Vodič 7512 nevie použiť mikrofón, vo vozidle musí fungovať oznámenie cestujúcimi odpredu dozadu. Navyše displeje ukazujú nezmysly. Informačný systém vozidla je aktuálne dezinformačný.
Áno našli sa aj taký inteligentnejší, no to sa môžeme rozprávať v jednotkách percent čo zliezli pred Prístavným na R7. Gro vodičov kamiónov tam stálo alebo sa posúvalo krokom po D1 na Prístavný most.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
upravovač fotiek