Predstavujem si tunajšie mizerné dispečerské riadenie, ako zajtra nachystá ku hríbikom ZV 30T a v prípade info od vodičov, že začínajú byť podobne plní ako dnes, nariadi vyjsť na trasu...
Isiel som teraz L9 z Lanfranconi po Postovu a po celej trase skoro vsetky miesta na sedenie obsadene, takze dostatocne full a to som isiel mimo spicky.
8:44 chodi z Botanickej L29 - semtam s nou chodim tiez, no dnes bola o dost plnsia ako minuly tyzden. Prisli naraz nafullovana 7402 a L29 na Chatama smer Safko.
To je prázdninový 7,5-minútový interval električkových liniek. Navyše počas vyučovania na vysokých školách. Od Lanfranconi niektoré električky nepoberali cestujúcich.
"Zmeny, ktoré zavádzame od 13. februára sú práve jedným zo spôsobov, ktorými dosiahneme značnú úsporu aj bez výrazného dopadu na cestujúcich," píše sa v stanovisku magistrátu.
Celé ráno som nad týmto rozmýšľal. Hoci som vedeckú kariéru zavesil na klinec pred 6 rokmi, použil som všetky možné bádateľské metódy, odvolal sa na relevantné filozofické školy a ich postupy, nakreslil si sústavu diferenciálnych rovníc, ktoré som následne vyriešil prostrdníctvom matíc, použil som viacnásobnú nelineárnu regresiu v asi 24 iteráciách a celé si to graficky znázornil na bielej tabuli.
No a vyšiel mi skromný výsledok, o ktorý sa s Vami chcem podeliť, no trocha sa bojím aby som si nezničil reputáciu a nenegoval celé svoje doteraz vyvinuté úsilie. Ste pripravení? Tak tichým hláskom zverejňujem svoj rezultát: čo takto tam dať 30Tr?
no lebo co som pocul tak na Dolnych honoch sa pred rokmi stazovali obyvatelia na hluk co sposobovali 14Tr-ky co tam behali po nociach cez tyzden, tak riesenim tejto veci bolo vypravovat tichsie 15TrM celotyzdenne... predtym ich tam davali len na noc pred volnym dnom. No a preto ten zvyk nonstop s klbakmi co dodnes pretrvava.
a keby v nejakom alternativnom vesmire fakt zaniklo to prejazdovanie na N72 tak N44+N47 rovno mozeme zlepit do jednej linky (N44) a este to bude aj jednoduchsie pre nesotousov - cestujucich.
A nezabudnúť sa cez infožiadosť spýtať aj koľko stálo spojazdnenie ďalších dlhodobo odstavených kusov v roku 2020 ku tým, ktoré udržiavali pojazdné dovtedy.
Tak isto to bolo aj cez Covid, kukám teraz výpravu v 1/2021 a úplne všetky poradia 51/52 boli kraťasy, len na 203/51 a 52 boli 15 TrM ako bez obmedzenia pritom boli voľné 30/31 Tr.
Cancer