Obrubníky sú zachovalé, rovnako ako aj zjavne spodné vrstvy cesty, žulové obrubníky by boli pre túto lokalitu asi prehnané a osvetlenie máva zvyčajne kábel mimo cesty, takže oprava asfaltu s inštaláciou osvetlenia nesúvisí.
Áno, ale problém má dve roviny - 1) opravu asfaltu aby sa neničili busy, 2) rekonštrukciu do podoby normálnej mestskej ulice. Ak sa obe majú vyriešiť naraz, tak to nebude spravené možno ani o desať rokov.
Tu sa bavíme o existujúcej stavbe, kde sa neskôr zmenili majetkové pomery pod stavbou (napr. po reštitúcii) a nie o vzniku novej stavby, kde sa musí preukázať vzťah k pozemkom.
Rozumiem tomu teda správne, že mesto môže hoc aj zajtra vypísať VO na stavbu a keď bude mať stavebné povolenie, tak môže začať stavať, aj keď to nie je na jeho pozemku? Ak áno, tak prečo sa tak potom neurobilo napr. pri rekonštrukcii ciest pred voľbami a pod.?
Cestná komunikácia je osobitná stavba, má vlastný právny režim, vlastnícky vzťah k pozemku nie je až tak dôležitý. To už skúšali viacerí špekulanti, odkúpili pozemky pod cestou a snažili sa vyberať mýto. Opraviť sa to môže kedykoľvek. V Bratislave ležia aj električkové trate na súkromných pozemkoch.
heh len tak z rychlika som mrkol katastralnu mapu, tam to naozaj bude "vesele", cca 100 drobnych parciel prevazne v sukromych rukach prevazne len v registri E a tipujem ze cast z tych vlastnikov uz ani nezije....
Pozdravujem toho frajera na CN 12.3 Arrivy, čo jazdí na Záhorie, zdá sa mi NZ-887HV neviem, permanentne aj cez deň aj v noci svieti prednými hmlovkami + hlavné svetlomety, hoci je viditeľnosť až na Alpy. Preblikal som ho hmlovkami, ale nič. Je možné že je to tam automaticky, alebo to má automaticky ten arrivák v hlave?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto