Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Odkedy sú odomknuté okná v Škodovkách?
ZV 6004 hradí linku 202, aktuálne Hraničná smer hony.
Reply on: 3pa3ck3 #170785:
Tie asi testovali vodičov, však?

Vie niekto, čo sa nakoniec robilo na ceste pred VJD, keď tam bola tá výluka 57?
Reply on: ikarus31 #170784:
Vyzerá to, že dve električky boli na Jesenského a dve pred Depom Jurajov dvor
Takže nakoniec sa testuje až v 4 električkách? Alebo je to len chyba vo výprave?
Máme nejaký výpadok napájania na Miletičke? Či len 6035 vykapala?
Reply on: 6830 #170781:
Tak sa ospravedlňujem, ale dostal som takú info, ako som písal nižšie...
Reply on: trolejbus6207 #170780:
mýliš sa, 6821 je celý deň na 204/1... to len ranný vodič nechtiac potvrdil včerajšiu službu na 6821... 6834 som videl až do dojazdu do garáže 👌
Reply on: 6830 #170779:
Ale len chvíľu, potom bola stiahnutá a nahradila ju 6821-ka
Dnes 202/9 opravená 6834 👍
Reply on: GHZ6621 #170777:
Móže byť, ale zjavne dnes na dennej skúšali vysielačku.
Len tak som si všimol, na dnes je už teraz písaná na 203/51 #6634, neviete či naozaj ide? 😃
Reply on: Trammat #170775:
neviem, nie som technický typ človeka.
Reply on: samkoh #170774:
Nebol to len bufík? 😃 U soriek občas rád podymkáva. Voz je aj teraz normálne na spoji.
93/2 sa nakoniec nevymieňala? Lebo cca. 14:40 mala na Hodžovom námestí asi 3-minútový prestoj, ktorý bol spôsobený dymením sa od ľavej zadnej časti vozidla na zochovej a potom aj na Hodžku smer SAV. Tak som kričal na vodičku a následne stlačil prvýkrát v živote núdzové tlačidlo. Pri následnej prehliadke ktosi tvrdil, že to mohlo byť od výfuku, ale slovami iných cestujúcich, smrdelo to teda riadne a späť do toho vozidla som už nenastúpil, i keď som išiel na hlavnú a to vozidlo sa nakoniec pohlo tiež. A cca. 14:35 na Dvoroch smer Stn. Petržalka bola pojazdná dielňa.
Reply on: MartanSK #170771:
Aj tak ale podľa mňa nie je dobré, keď sa dlhodobo uprednostňuje vypravovanie vysokopodlažných 15Tr pred nízkopodlažnými 31Tr. Tá vysielačka pri 15Tr je už len "čerešnička na torte."
Reply on: Urbanway 2423 #170767:
Trolejbusy nepotrebuju a netankuju naftu 😃 Teda okrem 30trDG/6101-6115/ktorým nafta služi na pohon.Kurenie je urobene tak,že si špirálami na 600V ohreju v nádobe kvapalinu a daľej to funguje ako u autobusu /kde to može byť aj odpadové teplo od motoru/ U elektrobusu sa to takto nedá kedže by sme značne znižili dojazd /než by sme ohriali kvapalinu elektricky,/ preto je tam bufik.🤪
Reply on: Urbanway 2423 #170765:
Keby sa dielenským chcelo, tak to opravia. 6621 máva pokazenú vysielačku už niekoľko rokov a okrem výpravy moc veľký zmysel nemá. Na dorozumievanie sa väčšinou aj tak nepoužíva. Len som teda chcel podotknúť, že to nie je chyba toho voza a nijak to hodnotu voza neznižuje 😉
Reply on: Urbanway 2423 #170769:
Ja už som v Bratislave zažil túto zimu už aj vykúrený Citelis, tak či okrem nedostatočného vykurovacieho výkonu nebude chyba aj v šetrení a/alebo neúdržbe...
Reply on: ikarus31 #170768:
Tak je pravda, že v Citelisoch to vôbec nekúri, v tbusoch fúka z kúrenia aspoň vlažný vzduch.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.