pokial si to zosharuju clenovania domacnosti ktori nikam inam nechodia, tak to ostane len doma, ale pokial dakam aj chodia a pouzivaju na to prostriedky verejnej dopravy tak by bolo vhodne aby aj tam sa dali dodrzat rozostupy.... a je velmi smutne ze na jednej strane peruju obchodnikov a zatvaraju obchody ale na druhej strane take nieco ako rozostupy vo verejnej doprave (kde kludne mozes stravit aj viacej casu ako v obchode) nik neriesi....
Nemusíme to s rozostuomi preháňať, momentálne najviac sa covid áírir tak že doma sa sharuje a niekto chorý ide do práce a ďalej...
Ja som v MHD opatrný bežne v rámci možností, skôr to že teľatá napríklad prídu ku mne do práce bez rúška a tvrdia že oni nemusia mať tak toto je väčší problém...
Niekomu asi ušlo že základná prevencia sú rozostupy. V dnešnej dobe nič také ako "príliš veľa miesta v autobuse" neexistuje. Potom sa nedivme že nám kolabujú nemocnice.
Mal som možnosť tieto dni vidieť (ne)vyťaženosť MHD a ľutujem, že teraz na linky 63 a 88 nevypravili vyradené BN 9.5, krásne by pokryli celú výpravu a kapacitne by stále bohato presahovali aktuálny dopyt. Po trase Lamač - Bojnická sme v 63 išli naraz najviac šiesti.
Momentálne cez tieto sviatky nebolo treba toľko miest v busoch, dnes som zhodou okolností videl foto, kde zadná časť je opáskovaná a predná sa používala pre to lebo dopyt je minimálny(bolo to v ČR)
To vážne ideme riešiť plochu čistenia? Koľko sa tým ušetrí? 2 centy za rok? Rovno môže DPB prestať kupovať kĺbové vozy. Potrebuje DPB šetriť? Dochádzajú im peniažky? Ak hej, nech začnú od seba! Pred 2 rokmi cez Vianoce boli kĺbové vozy normálne a žiadny problém a plytvanie z toho nebolo. A inak ohľadom výpravy beriem aj vozy. Určite je lepší NB 18 City Euro 6 než polorozpadnutý Citelis alebo hučiaci Urbanway. Tedom ani nespomínam.
vacsiu plochu na cistenie beriem, ale co sa poctu dielov tyka, tam asi medzi vozidlami s rovnakym poctom "osi" (naprav) (a klbov, aby sme nahodou neskusali porovnavat "bezny" klbak s 15m solarisom ) az tak velky asi nebude...
Väčšie vozidlo = drahšia údržba (je potrebných viac náhradných dielov), väčšia plocha na čistenie,...
Nočáky podľa mňa nemôžu byť zrušené preto, lebo DPB funguje vo verejnom záujme a musí zabezpečovať aspoň základnú obsluhu mesta aj v noci a navyše nočáky využívajú aj vodiči, ktorých by asi ich zrušenie veľmi nepotešilo.
Hej? Prečo doteraz sa teda neznižovala kapacita? Prečo v ostatné dni je plné vypravovanie v poriadku, len práve počas Vianoc musí "šetriť" ? To akože DPB má tak malé tržby, že by musel tak šetriť? Však počet lístkov a tak sa s jarou ani nedá porovnať! A inak: ak väčšie vozidlo sa rovná väčšia váha, tak mali na 83 vypraviť SORy a nie Mercedesy! A zrušenie nočných liniek? To akože vážne? Ako sa majú dopraviť potom ľudia, ktorým končí práca v noci a nemajú sa ako inak dostať domov? To akože podľa teba by bolo v poriadku, keby niekto kto pracuje vo Vajnoroch a býva v Petržalke, aby išiel z Vajnor do Petržalky pešo v noci? Si normálny vôbec? Ak povieš že taxíkom, tak to radšej pešo. Môže kľudne stratiť aj 50 eur, čo jazdou MHD by utratil tak do dvoch eur. DPB by nemuselo šetriť, keby nemíňalo na blbosti! Prístup DPB je už normálne že horší než prístup Applu! Apple zahlási, že nebudú nabíjačky v balení, vraj "ekológia", ale ako sa dopravujú samostatné nabíjačky? A iPhony 12 majú USB-C kábel a nie USB-A, pokiaľ nemá iPhone 11, tak stará nabíjačka mu je nanič. Takýto podobný prístup má DPB.
Väčšie vozidlo = väčšia váha už na prázdno a tým pádom samozrejme aj väčšia spotreba. Pri počte vozidiel ktoré každý deň DPB vypravuje určite nepôjde o malú sumu v celodennom meradle a už duplom pokiaľ sa to zráta za celé obdobie takejto prevádzky. Osobne sa taktiež čudujem, že ešte neboli dočasne zrušené nočné linky ktoré vozia prevažne vzduch..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto