Osobne si nemyslím, že nabíjačka na Kollárovom námestí by bol dobrý nápad. Je to iba priebežná konečná, kde je krátky vyrovnávací čas a najmä sa tam zmestí iba jeden autobus. Ak by sa práve elektrobus nabíjal, ostatné osemdesiatky by stáli kde?
Túto rýchlonabíjačku si viem skôr predstaviť na Astronomickej/Súhvezdnej pre linku 67, kde je dosť miesta, sú tam prestávky, aj sociálne zariadenie, viem si predstaviť celú 74 na sólo elektrobusoch.
Minimálne pri 212 bude primárnym dôvodom napäťová výluka (dokončovacie práce na Nivách), ale aj tak oceňujem, že konečne v DPB pochopili, že v takýchto prípadoch je lepšie preventívne rovno vypraviť autobusy ako potom narýchlo zháňať voľné ZV (chápem, že cez pracovné dni by sa to zrejme nedalo pokryť autobusmi)
Pri delených sa robia vyššie stupne údržby ako P2/KP, ktoré sa rozhodne nerobia každý deň. Takže na delených denne jazdia desiatky vozidiel (dnes už hádam menej, lebo delených ubúda), ktoré v medzidieli žiadnu údržbu nemajú.
Napájané to je z traťových rozvodov. Ak zmluve (https://dpb.sk/sk/dokument/zmluva-o-dielo-142) rozumiem správne, tak "inštalácia" na Patrónke stála cca 16 tisíc a na Kollárku to malo stáť cca 32 tisíc, ale nie sú v tom zahrnuté samotné nabíjačky. Tuší niekto, koľko stáli tie?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jak44