UA vodici jazdia MIMORIADNE zle povacsinou. To mozem potvrdit aj zvnutra DP. Moja skusenost je rovnaka, aj ked aktualne kvoli Covidu sa MHD samozrejme vyhybam. Ale predtym som PRAVIDELNE registroval, ako telefonoval pocas vedenia vozidla vodic z UA. Ako uz som si kladol otazku, ci to nie je narodny sport u nich, bo pravidelne som to zazival. Jednou rukou drzali volant, v druhej mobil. O tom ako jazdia s abavit nemusime - spytajte sa dispecerov.
Predpokladá to preto, že je xenofób Za všetko zlé predsa môžu cudzinci. Ja mám s ukrajinskými/srbskými a neviem ešte akými vodičmi väčšinou dobré/neutrálne skúsenosti, presne také isté ako s inými vodičmi.
Určite nikoho nejdem súdiť na základe národnosti, ja vítam ich pracovitosť a snahu, viem že aj našinci sú niekedy "profesionáli", no myslím si, že DPB by mal dbať väčší dôraz na nielen ich prípravu a zaškolovanie.
Ty to vidíš z jedného pohľadu, ale zober si, že tí Ukrajinci majú častokrát len pár dní na to, aby sa naučili aspoň základy slovensky a čiastočne trasy liniek, potom hneď idú do premávky. Samozrejme, niektorí nie sú spoľahliví, no väčšina (a to platí nie len v Bratislave, ale napríklad aj v Prahe) jazdí predpisovo a aj keď sú v prípade mimoriadností v nevýhode tak sú častokrát nápomocnejší ako echt Slováci, pretože sa snažia. Mimochodom, zažil som otáčanie sa na nájazdovej rampe na Most SNP na staromestskej strane, cúvanie cez križovatku na Račianskom mýte a v oboch prípadoch sa jednalo o slovenských vodičov, takže podľa národnosti to naozaj súdiť nejde.
Je tam toho... V časoch, keď sa nám o Ukrajincoch ešte ani nesnívalo, sa jeden expert so SU15 začal točiť na Šustekovej za zastávkou smer mesto takým štýlom, že čumák krížom cez štvorprúdovku doľava do uličky za panelákmi a následne cúval do brány pri Saleziánoch, len aby napravil svoje neodbočenie na Bosákovu...
"Extrémne, adrenalínové" a neviemaké zablúdenie bolo pre mňa skôr dakedy +/- v 2004, keď posilovka z Flóry zabudla zabočiť od Incheby na Rusovskú a musela ísť až dozadu cez pole a Bratskú... Chvíľu sme si mysleli, že skončíme na hraniciach
To by ma zaujímalo prečo predpokladá, že bol vodič Ukrajinec... Ako keby sme nemali dosť schopných echt slovenských vodičov, ktorí sú schopní podobných vecí počas svojich služieb.
Ja nechcem byť nijako protivný, ale s vodičmi z UA som už počul veľa a zatiaľ, žiaľ, len veľmi zlých skúseností, ale to nie je vhodné ani do tejto diskusie.
Pomýliť sa môže každý, ale skutočne sa mohol normálne otočiť pri Krematóriu alebo na kruháči pri OBI a nie takto na štvorprúdovke. Predpokladám ale, že daný vodič asi nepozná cestnú sieť až tak dobre a preto to chcel "čo najjednoduchšie" vyriešiť.
Aktuálne stoja električky L3 a L7 v zápche s autami na Radlinského v celej dĺžke. Ako chápem, že tam opravujú pravý jazdný pruh (iba od križovatky s Bernolákovou po R. mýto), ale to je nutné posielať autá po koľajniciach v celej dĺžke Radlinského a brzdiť ešte aj MHD?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viko
"Extrémne, adrenalínové" a neviemaké zablúdenie bolo pre mňa skôr dakedy +/- v 2004, keď posilovka z Flóry zabudla zabočiť od Incheby na Rusovskú a musela ísť až dozadu cez pole a Bratskú... Chvíľu sme si mysleli, že skončíme na hraniciach