Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Čo sa dnes robí na Záhradníckej, prípadne Svätoplukovej, že na L202 a L212 sú autobusy + L207 degeše?
Chýbajúca 83/10 vo výprave bude asi 2866, videná cca 14:45 (Záluhy -> Petržalka).
Reply on: Andy #168362:
Ked mesto dostane urcenie od Okresneho uradu)
Reply on: S499.1023 #168363:
😃 😃 😃 👍
Reply on: IBBI #168359:
Budeš si musieť zvyknúť, než príde hyperloop.
Reply on: danlo #168360:
To je kedy v pláne?
Reply on: gejza #168356:
opacnym smerom sa autobusy 204 otacaju na Hlavnej stanici (prestup na hrane na Trnavskom na trolejbusy 204) alebo cez Legionarsku a Racko?
Reply on: Kotlár #168358:
Spustenie odpoctu pre chodcov je podmienkou pre znovuspustenie guliciek. Odpocet sa spusti spolu so zrusenim praveho odbocenia zo Sancovej do Race (zvacsenie priestoru pre chodcov)
Reply on: S499.1023 #168350:
Presne toto si ale myslim aj ja - ze v 21. storoci uz kamiony nepatria na cesty. A to sa mi trucky vzdy pacili! Ved komu z nas nie. Ale je to len sama zloba! Ides po dialnici a v kuse mas nejaky kamion. Furt ich musis predbiehat. A nedajboze ze nejaky z nich sa rozhodne predbehnut kolegu - na 5 minut o zabavu postarane. Ved nech sa zacnu robit trucky buducnosti ako Steinwinter (brat s nadsazkou 😃 ), co pojdu 150kmh a OK. Ale takto je to vlastne jedna suvisla prekazka v pravom pruhu. Neviem ako toto riesit, ale kamiony v podobe v akych ich pozname patria do minulosti.
Reply on: Jadran #168357:
Osobne dúfam že na tom Račku to znova spustia, pretože zrušiť to pre jednu nehodu bol teda nápad. Tie číselníky pre chodcov na Račianskom mýte ale tiež nevedia nejak spustiť..
Namontované to tam bolo už síce dlhšie, ale minimálne včera už naplno fungoval "guličkový semafor" osobitne pre vozidlá v BUS pruhu na Štefánikovej pred zastávkou SAV smer stanica/Pražská. 🙂
Prajeme mu veľa úspechov a dúfame, že jeho osud nebude podobný tomu na Račianskom mýte.
Reply on: 3pa3ck3 #168355:
na Trnavskom dnes po 10:00 chlapík v reflexnej veste slušne upozorňoval cestujúcich linky 204 (smer Rádiová), že spoj sa otáča na Jelačičovej a z Trnavského pôjde náhradný bus na Trnávku. Na tabuli bežala info o presmerovaní liniek 53, 63 a 96 cez Bojnickú, Vajnorskú a Tomášikovu ako aj o skrátení 204 po Jelačičku - z môjho pohľadu dobré zvládnutá situácia 👍
Reply on: MatejBA #168346:
to je cena za lacne tovary... vlakom sa JIT robi velmi tazko, davno su prec casy ked raz za mesiac prisiel vlak s dielmi ktore sa najprv vylozili do skladu a potom sa pomaly vozili k vyrobnej linke, s hotovym tovarom to iste, z kamionu na liknu, z linky na kamion a sup prec aby nezavadzal
Reply on: si #168348:
To sú také detské predstavy.
Reply on: MatejBA #168346:
No a to si predstav, že do takej Dunajskej Stredy príde vlakov s tovarom pre 40 - 50 kamiónov desať denne.
Reply on: si #168341:
Na rozdiel od väčšiny z vás ma železničné cargo živí a možno práve preto by som sa neodvážil bez tisicov doplňujúcich podmienok povedať "nákladná doprava patrí na železnicu" . To je rovnaký blud ako "Z Muráňa do Slavošoviec jedine vlakom" .
Reply on: si #168348:
Ono praveze kamiony pokial viem najviac zeru, ked musia behat po meste (rozjazdy a brzdenia s nakladom), takze velka vyhra to nebude.

Ale mozno by na to mohli ist dotacie - dotacia pre podnik, ktora si necha postavit vlecku do arealu a bude preukazatelne vyuzivat na import/export produktov 🙂 Velkym problemom ale je, ze Cargo je snad este horsie na tom ako ZSSK, kedze nan sa uplne kasle a je ako od macochy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.