To vyradenie všetkých zrýchlovačov som nikdy nepochopil. Neverím tomu, že sa nemohlo nechať aspoň 10-15 súprav v najlepšom stave s tým, že postupne ako by boli financie sa mohli zrekonštruovať na T3R.PLF tak ako v Prahe.
To neviem a priznám sa, že sa mi to hľadať nechce, jediné, čo ma z toho obdobia zaujíma, za koľko boli ponúknuté troloSORy v prvom tendri, ktorý sa musel opakovať a to sa asi nikdy nedozvieme, lebo to dal Delfín určite skartovať...
To áno, ale bolo stanovené koľko vozov presne sa musí vyradiť? Ak dobre počítam, po zaradení nových električiek bolo vyradených 43 zrýchľovačových súprav + jedna zaradená medzi HV. Neskôr prišlo k odstaveniu ďalších dvoch súprav T3M. Časť vozov ˝zhltla˝ Petržalka a tiež je potrebné brať do úvahy nepostačujúcu kapacitu na niektorých linkách... Niekoľko zrýchľovačov v najlepšom stave mohli nechať ale už neviem aké podmienky presne tam boli.
Ako písal Solider v príspevku #165222, nové vozy tak skoro nebudú a dovtedy je každá použiteľná súprava vítaná, takže 7927 treba opraviť, pokiaľ je opraviteľná za "rozumnú cenu".
V čase, keď sa investovalo do generálnych opráv trolejbusov, sa nikomu ani len nesnívalo, že sa nájdu peniaze na takmer kompletnú obnovu vozového parku(to, že bola veľká šanca nakúpiť niečo kvalitnejšie, ako troloSORy, je iná vec). A ako sa tu už mnohokrát písalo, podmienkou nákupu nových električiek (a aj trolejbusov) za ojrofondy bolo vyradenie starých vozov.
Elektricky solaris je na 61, smeruje aktualne na letisko, na Stefanikovej zdrzanie od stanice smer Hodzovo, tak do 10 min., kolony pokracuju az k mostu snp dalej, asi nehoda na Staromestskej
Mne to tiež vyhladalo /95+3/ tiež ako až piatu možnosť .
Keď som natiahol prestup tak dokonca iba L94 výjazd a peší presun...
Skúšal som to pred začiatkom špičky..
No včera o 11:09 to bolo naozaj tak, že mi to spojenie 99-95-3 nevyhľadalo. Ale išiel som tým, chytal som a-95 na Lúčanke o 11:17, na Farského meškala 1-2 min., prišiel som tam až okolo 11:32 a na e-3 som musel pobehnúť, išla presne o 11:33 a o 11:41 prišla na Americké nám., čiže presne podľa CP, vychádza to 32 min. od odchodu z nem. Antolská. Asi pri 8 min. intervale a-95 to takto vychádza, dnešné vyhľadávanie okolo 14. hod. je už pri hustejšom intervale, takže to vychádza rýchlejšie. Moja otázka sa týkala práve toho, že čo som mal nastaviť inak, aby to našlo aj spojenie na električku cez Farského.
Včera som potreboval cestovať z nemocnice Antolská na Americké nám. Dal som to do vyhľadávača a ponúkalo mi to všetky možné (ba až podľa mňa nemožné v zmysle nelogické) kombinácie cez Hodžovo + trolejbus i cez Kollárko (a-80) a t-207 a aj cez Blumentál a späť jednu zastávku e-3. Všetko v rozsahu 29-35 min. (možno i viac, horný limit mohol byť i väčší, pamätám si tých 35 min.). Podľa mňa najlogickejšiu trasu a-99, 95, e-3 mi to ani raz neponúklo. Tak som si to skombinoval sám a vyšlo mi 31 min., čiže v časovom limite ostatných spojení, resp. lepšie ako väčšina ponúkaných spojení. Tak som aj išiel a aj to naozaj tých 31 min. bolo. Električku z Farského mi to neponúklo ani keď som zadal ako východisko Lúčanku, čo by bolo len s jedným prestupom (95-3). Podotýkam, že som zadával dlhé časy na prestup, čiže som netrval na prestupe "na hrane".
Neviete mi to niekto z imhd vysvetliť?
Nepochybujem o zmysle JT trate ,ale ci to nie je len nejaky hlod. 6minutami v spicke neverim,to je moc velke scifi na mna - hlavne meniarne, priepustnost krizovatiek mi pride vacsi problem . To skor aspon 7-8 interval a 42m vozidla na linky 3,4.
Netreba si myslieť, že po nákupe nových vozov, ktoré prídu najskôr o štyri roky, sa všetko ostatné vyradí. Pri uvažovanom nákupe 30 nových električiek a predpokladanom otvorení II. etapy Petržalky len približne 12 električiek zhltne toto predĺženie. Takže reálne ostatne na doplnenie alebo obnovu vozového parku 18 vozidiel. V meste však počet ľudí narastá, pripravuje sa parkovacia politika, trať cez novovznikajúci downtown (Košická – Eurovea), hovorí sa o 6-minútovom intervale v špičke, takže reálne na obmenu nič nezostane. Čiže bude treba hovoriť aj o nákupe ojazdenín, napríklad košických alebo ostravských T6.
Petto