Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Niekto prosím neviete ako je na tom 202?
Reply on: Ike #162933:
1) zhromaždí sa archív mimoriadnych udalostí za posledných 5 alebo 10 rokov,
2) z relatívne pravidelne opakujúcich sa mimoriadností (sneženie, povodne, nehodové a kritické miesta na dráhe) sa urobí zoznam,

To akoze v zime nasnezi je mimoriadna udalost ?????
na Kramaroch aktualne viac pluhov ako trolejbusov ?
Reply on: 810zssk #162942:
Nahrnuli tam vsetko co stalo na Sancovej
Reply on: TeBeCe #162922:
Ak aj prejazdna bola, uz nie je.
Reply on: Ike #162933:
nieco take...
nad Kramarmi netreba velmi nic zhormazdovat:)
klbovy trolejbus SOR nevyjde Kramare ked je varovanie pred snehom I. stupna... co je smutne, ale asi treba s tym zit... nove trolejbusy, alebo zimne pneumatiky asi nebudu, cesta mohla byt o kusok lepsia, ale odhrnacom sa raz ta sol predpokladam minie, a musia ist pre novu, a ked su upchate cesty k zdroju soli... jedine ze by Kramare mali svoj odhrnac (co mali od 6:30) a aj zdroj soli... co asi realne nie je...
pre Kramare naplanovat odlkon klbovych trolejbusov na Hlavnu stanicu a Hodzovo namestie...
a zriadit docasne neklbove linky, co uz ine...
Elektrobusy popoludni asi nevyjdu.
Reply on: mbendzala #162935:
DPB by mohol dávať zimné gumy, alebo by tie ich celoročné protektory mohli mať lepší dezén.
Reply on: mbendzala #162935:
Tie odhŕňače som videl aj ja.
Reply on: peterjann #162936:
Premava normalne.
Prosim ...vie niekto ako je na tom linka 29 do Devina?? Premaava?

dnes boli o 6:30 zasucha pod Kramarmi odhrnace... robili co mohli a viac pripraveny byt nemohli... DPB by mal tiez pripravit postup pri varovani SHMU...
Reply on: TeBeCe #162907:
Srovnal so snehom. ?
Reply on: mbendzala #162927:
Pod krízovým plánom si predstavujem nasledujúce kroky:
1) zhromaždí sa archív mimoriadnych udalostí za posledných 5 alebo 10 rokov,
2) z relatívne pravidelne opakujúcich sa mimoriadností (sneženie, povodne, nehodové a kritické miesta na dráhe) sa urobí zoznam,
3) riadky zoznamu sa znároznia na mape,
4) pre každú mimoriadnu udalosť alebo ich zhluk sa vypracuje alternatívne linkové vedenie, ktoré sa nahrá do palubných počítačov a (buďme ambiciózni a majme chuť sa zlepšovať) akustického hlásenia,
5) zoznam sa zašle magistrátu s požiadavkou o riešenie v podobe prehodnotenia priorizácie investičných aktivít (tam, kde to dáva zmysel).

Reply on: Ike #162926:
super, nova trasa ? ?
njn, zablokovanie stanice by som bral ako nepredvidatelne... ale zablokovanie Kramarov pre klby je ocividne pravidlo pri I. st varovania SHMU... idealne by bolo este napr. posilnit 211 a 32, alebo 32 po Patronku, a aj informovat ludi, ze takto to bude vyzerat za snehu...
Reply on: 810zssk #162928:
To treba riešiť príčinu - nezodpovedný magistrát, ktorý jednoznačne vedel, že príde kalamita, no prevencia nikde. Oni vždy riešia až dôsledok...
Reply on: mbendzala #162927:
Viem si predstaviť tú komunikáciu s dispečingom, keď prvý vodič uviazol v kopci.

V: Uviazol som na Pražskej, šmýka sa, neviem sa dostať hore kopcom.
😨 Pán vodič, kde sa nachádzate?

?
Reply on: mbendzala #162927:
Ak nevies prejst po Prazskej (ani smer Kramare ani smer Hrobustov) tak tam nie je velmi nad cim rozmyslat. Co ide od Sancovej otacat na stanici, co ide od Stefanikovej otacat na Hodzku. Samozrejme ked sa zablokuje aj stanica uz je to tazsie, ale to sa stalo az o par hodin neskor.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.