Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #162742:
Klucove su krizovatky. Pri dvojminutovom intervale ti elektricka prechadza krizovatkou priemerne raz za minutu. To sa absolutna preferencia robi na vytazenejsich krizovatkach tazsie, preto tam malo byt mimourovnove riesenie aspon na tych vacsich.
Reply on: david1 #162746:
To sme presne aj viacerí očakávali, keď sa postavila Jungmannova v takomto usporiadaní, že v podaní DPB to bude fungovať presne ako jednokoľajné obratisko = v akom poradí vozy prídu, presne tak aj odídu. Akurát niektorí optimisti z nemenovaného Ministerstva dopravy a iných kontrolných inštitúcií ma presviedčali, že to je príliš drahný projekt na to, aby sa nevyužili všetky jeho možnosti (teda napr. v prípade potreby odchod z výstupišťa.)
Reply on: Petto #162745:
Ani teraz si nerobia ťažkú hlavu v Petržalke obiehaním vozidiel. Ako príde tak odíde...
Pri obratisku môžu dobudovať prepojenia ,aby sa vedeli vozy obehnúť.

Škoda že aj to dočasné obratisko neurobili klasické ako bolo v pláne. Pre tých cca. 7-8 rokov či koľko im bude trvať dostavanie trate by sa tam v pohode uživilo.
Mohla sa tam L6 posunúť aj dnes.
Reply on: david1 #162744:
Vsak to iste som mu presne vravel, limitujuce mi prisli len meniarne a mozno 2 stopy na obratisku co mozu byt problem na janikov dvore pre preklad liniek. Hoc dalsia sa moze otacat vo vozovni a posledna 4.linka na uvrati.
Reply on: Petto #162742:
Jedine výkon meniarne, aby zvládla viac električiek. No nemyslím si, že by pre Petržalku zvolili slabšie ako inde v meste.
Aktualne prazska plna trolejbusov, zrejme dalsi prestoj.
Reply on: david1 #162740:
Isty pan Kug** ma o tom presviedcal. Uprimne,ale ak by projektant robil trat na 2min.int. co bude ine ? Okrem obratiska a nejakej stopy( kolaje) navyse.
Krátko po 8 to obnovili už, takže linky 212, 204, 209 premávajú po svojich trasách, akurát išli 212 tak cca 2 min po sebe hneď dve. Voz 1824 (reklama Banco) krátko po 8 ako PV na Hodžovom na zastávke smer Kollárko, po ani nie 5 min sa pobral preč, neviem čo tam robil, či to nebol voz z NAD za tbusy???
Reply on: Petto #162732:
Odkiaľ máš že trať je robená pre dve linky?
Mne tam chýba obratisko cca. pri Technopole, kde by sa mohla točiť posilová linka na spôsob Vinohradov či Karlovky.

Po dokončení trate budú mať ráno ľudia v okolí Muchovho nám problém sa dostať do spojov.

O pár rokov týmto tempom pribúdania áut budú mosty upchaté permanentne.
Reply on: TeBeCe #162737:
Trolejbusové 212 idú od Hodžka na Patrónku okolo Hradu.
Zacalo nam sypat prave z oblohy, aspon v centre je tomu tak....
Reply on: Mike #162734:
Na 212 autobusy.
Reply on: Mike #162734:
204 a 209 sa točia cez stanicu. Ale vyzerá, že už sa to aj v križovatke SAV aspoň čiastočne hýbe.
Uz je tam policia, tvoria sa tam kolony, nad zrejme ziadna. Tbusy blokuju pruh jeden
Na SAV je vraj pretrhnuté trol. vedenie, tbus nepremávajú. Je nejaká NAD?
Reply on: Mhr1 #162731:
Zvýšenie kapacity je možné do budúcna aj predĺžením súprav.
Prejazd Šafkom - o to menší dôvod skapacitňovať prejazd uzlom Mostová pre IAD. ?
Miera preferencie E sa dá v logických podmienkach tiež upraviť.
Reply on: Mhr1 #162731:
Len skoda,ze projektant dostal ulohu urobit trat na 4min. interval tj. pravdepodobne na 2 linky. Hoc nemyslim si ze tretia linka by sa tam nevopchala.
Reply on: Mike #162729:
No Petržalka podľa mňa po dotiahnutí do Janíkovho Dvora potrebuje 4 linky, ako Karlova Ves. 1,3,8 a špičkovú e-6. Potom je šanca presunúť ľudí do MHD. Problém pri tomto intervale by bol prejazd Šafkom. Preto by sa hodila linka okolo Eurovey, ktorá by išla poza "Bláhu" (vy mladší tomu hovoríte neprešporsky "Umelka") - e-10 Petržalka - Eurovea - Dulák - Ružinov. Potom by Petržalka nepotrebovala e-8.
Reply on: Mike #162729:
Nezabúdajte, že vzhľadom k modernizácii, sú vlastne najlepšie a najmodernejšie bratislavské električky T vozy T3P. No a T6/T3G sú na tom zhruba rovnako. T3G sú staršie, bez GO (na rozdiel od T3P po GO resp. úplne nové - tých 5 kusov), ale zasa majú modernejšiu výzbroj. T6 sú novšie, ale so zastaralejšou výzbrojou a tiež bez GO. Aj Praha vyraďuje najprv T6 a T3P zatiaľ nie, lebo ich pokladá za modernejšie, čo je aj realita.
Reply on: Solider #162727:
No nech by bol nový úsek maximálne 13 min (od Jungmannovej po obratisko Janíkov Dvor), spolu 26, tak pri následnom intervale 4 min. si to vyžiada 7 vozov navyše, nie 18 ? Ak by išla po otvorení 2. etapy trate do Petržalky aj 3. linka (napr L6), tak by to bolo ešte +5 vozov, takže spolu oproti dnešku +12 vozov (vlakov).

Takže ak by prišlo 18, tak predsalen to bude nejaké navýšenie stavu, alebo časť z toho môže byť ako náhrada za K2S ak uznáme, že T3G si ešte niečo požijú ...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.