Keďže Lovinského je prejazdná od začiatku výluky iba v smere k Valašskej / Mlynskej Doline, vozy končiace pri Vojenskej (204, 211, 212 ) sa musia chodiť točiť až do mesta a naspäť cez Pražskú a Hroboňovu. (Včera som takto videl jeden "dojazd" z Vojenskej cez Pražskú, Šancovú a Karadžičku s otočkou na Nivách.) Ťažko povedať či je lepšie otočiť sa cez Karadžičku na Nivy a späť, alebo cez Šancovú na Jelačičku a späť ...
A najzaujimavejšie je, že celý "balík" električiek je buď vymakaný a vyšperkovaný, alebo totálne odfláknutý. Krásne viditeľný rukopis dvoch odlišných ľudí.
Rozmýšlam, kde sa musela otočiť 211-ka, aby sa dostala hore na Kramáre - žeby cez Karadžičovu a Nivy? ? Ak sa to nespriechodní, večerný dojazd na Hroboňku okolo Štefánky?
Klasika bratislavských grafikonov. "Lákajú" cestujúcich do MHD. Dobre sa tak prestupuje. Utečie vám spoj pred nosom a môžete si vystáť celý interval na zastávke.
Určite išla hneď za L3. Bol to pozostatok vedenia ešte obojsmerne cez Obchodnú na NĽŠ.
2 min pred L5 ti sedí lebo tam bol ráno preklad 3+5min. z Rače aj bez L7.
TeBeCe