Chytil som 204 na SAV (6032) a prekvapivo som sa ňou dostal až na Patrónku, resp. Valašskú - predtým bol evidentne prestoj pod Kramármi, no už to odhrnuli a posypali, takže Kramáre momentálne už plne prejazdné, len jednotlivé vozidlá meškajú +-20 - 40 minút...
Momentálne veľké problémy a sú na Lipského a Húščavovej (je tam uviaznutých niekoľko spojov z 83), dopravná nehoda je na Bilíkovej pre linky 23, ale dá sa to obísť
Je to bežný spoj, nie je tam prejazd ani výmena vodiča. Nemyslel si náhodou 196/4, t.j. 7:44 z Prokofievovej? Na tom spoji išiel dnes ráno záložák - no a keďže sa tam napojil až práve na to posledné kolo, kľudne sa mohlo stať že za korábom sedel vodič, ktorý tú linku robil prvý krát. ?
Prosim vas, ranna dojazdova 196 o 7:59 z Prokofijevovej je nejaky prejazd? Lebo som pomahal vodicovi sa vymotat z Petrzalky. Som predpokladal ze uz ma 4hod krutenie na trase za sebou. Ci nejaka vymena vodica?
Konkrétne... od včerajšieho poludnia je to doporučené, od 1.2. povinné. Takže kto si chce pofotiť súpravy T6 s predným pantografom, má poslednú možnosť.
Jazda na druhý zberač je lepšia z dôvodu možnosti lepšieho rozbehu zo semaforov do (vzdušných) križovatiek a tiež z dôvodu, že špina od uhlíka fŕka dozadu, čiže po streche a za voz (a nie na čelo druhého voza). (Vodiči a znalí doplnia možno ešte ďalšie výhody).
Ešte začiatkom 0. rokov tohto storočia sa jazdilo na zadný zberač. Ale pár vodičov (alebo údajne skôr vodičiek) robilo veľký krik, lebo oni si nevedia zvyknúť jazdiť na 2xT6, kde je zberač inde ako kabína a že po prejdení kontaktu je už veľmi blízko výhybka. (tak sa prešlo na predný). Teraz sú tie vodičky asi už na dôchodku a okrem toho pri 29 a 30T je to práve tak...
TeBeCe