Je nieco vozu 1836 (nejaka zavada ci porucha)? Lebo ak nie, tak mam vazne podozrenie, ze vodic mohol mat bud opicu alebo iny zdravotny problem. Vkuse sa totiz chytal nosa a suchal si ho (ako ked vas boli hlava), na hociake auto prichadzajuce po jeho lavom boku reagoval brzdenim a spomalenim, celu cestu nesiel viac ako 30 km/h (+- zistene pomocou GPS), vzdy zastavil 1-2 dlzky auta od najblizsieho auta a nabral meskanie 10 minut na Racianskom aj ked ziadne vacsie zapchy neboli a (relativne) stihal zelene.
Normalne by som to neriesil, ale kedze som vdaka nemu zmeskal prestup a nasledne som meskal do roboty, tak ma to nastvalo riadne...
Prečo električka č. 6 chodí do Dúbravky, keď podľa CP má chodiť iba do Karlovej Vsi? V Dúbravke sa tabuľka s číslom električky 6 nenachádza na zastávkach? Kde je chyba?
Prvé autobusy začali odchádzať od Incheby krátko po 17 hod., posledné odišli okolo 18:30, ešte aj po tomto čase tam stálo asi tak 5 ks vozov. Keď to odchádzalo, riadili to policajti pri tom výjazde na Einsteinovu ako je lávka pre peších. To bol nárez busov - rôzne typy, značky, farby, popisy a tvary, išlo to von doslova jeden za druhým, čo som ich ja videl odchádzať tak to ich mohlo byť tak 100 - 120 kusov. Išli na nadjazd nad Einsteinovú ako chodí 88 a 80 do Petržky a potom oblúkom - zjazdom dole na diaľničný obchvat a smer Prístavný most, tak aspoň väčšina ich išla.
Ráno to bolo tiež zaujímavé, chodili doslova kolóny autobusov po Panónskej ceste poza stanicu, hore na križovatke s Bratskou sa otočili a išli dole do opačného smeru na Panónskej ceste smerom k Inchebe. Potom išli na Viedenskú cestu od Auparku kde odbočili ako schádza 92 keď ide z Pta do Volkswagenu.
Vedelo sa ze minimalne do 13:00 sa bude dat jazdit cez Obchodnu (skor nebol dovod nic uzatvarat, vzhladom na cas pochodu), cize uplne kludne sa mohlo urcit, ktore poradia budu obsadene 30T, tak aby v danom case boli na dubravskej radiale, s tym ze od 13:00 by elektricky presli do vylukoveho rezimu (aj keby to este bolo prejazdne, pol hodina hore-dole je uz jedno). Ina vec je ukoncenie vyluky, ale tam to zas nebolo treba takto planovat.
Ja som kazdopadne za to aby sa vzdy stanovil pesimisticky cas trvania odklonu a v danom case sa proste jazdilo po vylukovych trasach, aj v pripade prejazdnosti povodnej trasy. Pri tomto systeme "obnovime to ked sa bude dat" clovek vobec nevie kde ma cakat na svoj spoj, pretoze netusi kade vlastne realne v danom case ide. Plus by potom bolo mozne vypracovat vylukove CP na internet + do palubakov (aby infosystem informoval a nie dezinformoval). Len v pripade neocakavatelneho predlzenia odklonu by sa jazdilo "ako sa podari".
MatejBA
Normalne by som to neriesil, ale kedze som vdaka nemu zmeskal prestup a nasledne som meskal do roboty, tak ma to nastvalo riadne...