Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Max #160176:
Tbusy ešte stoja okolo Hradu..
Reply on: Ike #160174:
Chytil som 204 na SAV (6032) a prekvapivo som sa ňou dostal až na Patrónku, resp. Valašskú - predtým bol evidentne prestoj pod Kramármi, no už to odhrnuli a posypali, takže Kramáre momentálne už plne prejazdné, len jednotlivé vozidlá meškajú +-20 - 40 minút...
Momentálne veľké problémy a sú na Lipského a Húščavovej (je tam uviaznutých niekoľko spojov z 83), dopravná nehoda je na Bilíkovej pre linky 23, ale dá sa to obísť
Reply on: Max #160173:
Stojí sa už na Pražskej. Jazdné pruhy sú vyjazdené, BUS pruhy bez údržby.
Reply on: Max #160172:
+ Kramáre
Reply on: Max #160171:
Prestoj TD na Mudroňovej.
V meste aktuálne husto sneží, takže každú chvíľu je možné očakávať problémy s trolejbusovou dopravou v kopcovitých častiach.
92/4P - 4933
Reply on: Jadran #160167:
Bol to Solaris a isiel o 8:00 z Markovej, len som si poradie nevsimol. Vidiet tabulku ZV, tak sa ani nepytam.
Reply on: Dezerter #160160:
Normálne veci sa neriešia, tak sa vymýšľajú hlúposti.
Reply on: Jezo #160166:
Je to bežný spoj, nie je tam prejazd ani výmena vodiča. Nemyslel si náhodou 196/4, t.j. 7:44 z Prokofievovej? Na tom spoji išiel dnes ráno záložák - no a keďže sa tam napojil až práve na to posledné kolo, kľudne sa mohlo stať že za korábom sedel vodič, ktorý tú linku robil prvý krát. ?
Prosim vas, ranna dojazdova 196 o 7:59 z Prokofijevovej je nejaky prejazd? Lebo som pomahal vodicovi sa vymotat z Petrzalky. Som predpokladal ze uz ma 4hod krutenie na trase za sebou. Ci nejaka vymena vodica?
#4905 porucha vozidla, stoji na ekonomicka univerzita smer petrzalka.
Pre velky uspech 2 zo 6 vozov na 203 na poruche...
Reply on: Mike #160159:
Konkrétne... od včerajšieho poludnia je to doporučené, od 1.2. povinné. Takže kto si chce pofotiť súpravy T6 s predným pantografom, má poslednú možnosť.
Reply on: Dezerter #160160:
Jazda na druhý zberač je lepšia z dôvodu možnosti lepšieho rozbehu zo semaforov do (vzdušných) križovatiek a tiež z dôvodu, že špina od uhlíka fŕka dozadu, čiže po streche a za voz (a nie na čelo druhého voza). (Vodiči a znalí doplnia možno ešte ďalšie výhody).
Ešte začiatkom 0. rokov tohto storočia sa jazdilo na zadný zberač. Ale pár vodičov (alebo údajne skôr vodičiek) robilo veľký krik, lebo oni si nevedia zvyknúť jazdiť na 2xT6, kde je zberač inde ako kabína a že po prejdení kontaktu je už veľmi blízko výhybka. (tak sa prešlo na predný). Teraz sú tie vodičky asi už na dôchodku a okrem toho pri 29 a 30T je to práve tak...
Zacina sa pomaly Retro Tyzden na L32? ?
Reply on: Mike #160159:
A dôvod? Opotrebované uhlíky na prvých zberačoch alebo niečo iné? 🙂
Reply on: TeBeCe #160158:
Teraz je to umožnené, onedlho to už bude opäť povinné ?
zopar T6 dnes na druhy zberac, napr. 7929+30, 7953+4

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.