Na zaklade vlastnych pozorovani tvrdim, ze eliny po Racianskej v smere do mesta NECHODIA! Blawa prave zaziva nadhernu kalamitu... Idem sa pozriet do Lamaca a na Kramare
Este ad Silvester: Jano: d3k0 ma pravdu, bola to 7841+2 (vodic Beus), 7843+4 mala ten problem, ze nebrzdila (pocul som, ako to o polnoci ten sofer hovori Beusovi), 7602+10 vraj neslo nahodit MG-cko na prvom voze (info Beus). Priblizne podla poradia (pretoze za tych 41 ci kolko minut sa to tazko stihalo) chodili tie vozy od cca 23:30. Nad ranom mal /4 asi nejake problemy s opilcami.
d3k0: Co sa stalo Draganovi s dverami? Ja som siel v zadnom voze okolo 23:00 asi 2 zastavky a asi sli.
No podla toho co citam, tak Z sa podarilo prelustit chtiac-nechtiac ten ZV na linke 83/4, ktory hradil v poslednom kole tu 2826 a myslim, ze islo o 1014
Zelam vsetkym prispievatelom i pouzivatelom imhd.sk a tiez clenom Klubu PMHaRD, nech im tento novy rok prinesie to najlepsie, co zivot moze ponuknut. Vela stastia vsetkym
Dnes rano asi pred 8:00 sa stala dopravna nehoda : 4826 na 84 odchadzala zo zastavky Zochova (smer mesto) a z bocnej ulice do nej nabural taxik (mal odtrhnuty naraznik a trochu rozmlateny predok) na autobuse som nevidel nejake vecsie skody
d3k0: Neviem, ale islo to za dvojicou 7602-10, 7837-38, ktore mali odchody o 5:00 a 5:15 h. z Dubravky registroval som to podla reklamy s dalekohladom, ale bol som o nieco dalej ako je urad prace IV., takze to neviem na 100%, ale skor si myslim, ze som sa sekol.
1. januar:
- 2820 vypadol na linke 83/3 okolo 16. h., neskor ho nahradil ZV 2612 a napokon 2514
- 2826 vypadol na linke 83/4 po 19. h., neskor ho nahradil ZV - nejaky Ik. 415 ( zaregistroval som ho na poslednom odchode o 20:39 h. z Dubr. iba na rychlo, takze cislo neviem )
Dalsie veci z vypravy (info Mike):
205/212: 6618 (cislo linky si prehadzoval dobre, ale ako ciel mal stale SAV - hrobust jeden...)
401+ZV: 1806
501: 2815
502: 2132
504: 1317
505: 1018 (odchod o 1.05 robila 1806, lebo 1018 mala odpadnuty naraznik, ktory iskril...)
509: 1010
510: 48xx
511: 3610
512: 2603
513: 3003
515: 48xx s nesvietiacim prednym transparentom
518: 3507
Zase nikoho nenapadlo aspon z Juraku a Trnavky vypravit klbaky namiesto kratasov
BTW, BigMac nakoniec svoj voz nejako opravil a dojazdil v pohode. Na dojazde z Hl. stanice do Juraku sa islo ako linka 2 Aj ostatne linky dojazdili v poriadku.
Jano: 7839+7840 ma opacne polpantografy, ak si ich videl, tak to mohlo byt bud toto alebo 7837+7838 (to jazdilo)
Fiha na tej 5-ke to bolo akesi divoke.
Ospravedlnujem sa, ja mam uvedeny voz 7839-40, bolo to o 5:40 h. pri Saratove, ale videl som ho z velkej dialky, takze asi islo o ten 7841-42
Samozrejme, zabudol som dodat, ze vdaka tym problemom boli jedinymi cca. podla CP jazdiacimi vozmi 5/2 a 5/3, ostatne vecer jazdili ako sa im chcelo, po polnoci to uz islo OK.
Kompletna vyprava mimoriadnych elin:
2/1: 7769+7770
2/2: 7751+7752
8/1: 7761+7762
8/2: 7735+7736 (voz, co bol vcera na KP, uplne ho pokazili, BigMac dobre nadaval, ani neviem, ci to dojazdil)
5/1: 7845+7846 - neslo ju vytiahnut z vozovne, lebo nesla... (prisla po oprave z UDJD), nahrada 7602+7610
5/2: 7602+7610 - nerozchodila to pri vyjazde (potom sa im to uz podarilo ako nahradu na 5/1), nahrada 7841+7842 (BEUS)
5/3: 7837+7838 - totalny shit s pokazenymi dverami (jazdil Dragan)
5/4: 7835+7836 - vykolaj pri posunovani vo vozovni (vozy sa tukli, maju popraskany laminat na celach a roztrhnutu kuplovacku), nahrada: 7843+7844 - pokazila sa na 2. kole, nahrada: 7725+7726
Po vsetkom tomto bola este pripravena na vyjazd ako ZV 7729+7730.
Nechcem byt zly, ale vozovna Krasnany by sa namiesto vymienania transparentov mohla radsej sustredit na to, aby bola schopna vypravit 4 vozy bez toho, aby sa trom nieco stalo
Este upresnenie z 24.-25.12. - 9/2 bola 7955+7956.
Nieco z 30.12.2002;)
1808 musel ist na poruchu do garaze:(a teraz bude doma asi az do 5.1.2003!Hradil ho maly srot 1012:-P!
A TERAZ NIECO Z VYPRAVY(30.12.2002)
86:1812p,1808p,1219,1800,1804,1802,1806,1813
82:3627,3613
180:4096
1812p-Vodic vypol motor,ale ledva ho nastartoval.Totiz na palubnom pocitaci(BUSE)sa ukazovalo,ze chyba napetia nakoniec vsak objavil v baterkach nejaku chybu troska sa v tom pohrabal a mohol vystartovat na poslednu jazdu:-P
1808p-TAK chudak vodic po poruche dostal sopku 1911;)