Lamač bol ráno síce s meškaním (hoci pre mňa žiadnym, prišiel som na zastávku akurát keď autobus ), ale prejazdný.
Na Pražskej smerom na Kramáre rad trolejbusov.
Koliba bola zrejme zjazna, ale z nepochopitelneho dovodu boli vsetky trolejbusy poslane na neprejazdne Palisady, takze momentalne uz Koliba bez trolejbusov.
Z toho vyplýva, že problémom nových trolejbusov nie je to, že majú len jednu hnanú nápravu, ale to, že nemajú v dobrom stave pneumatiky. Je to tak, alebo nie?
Tak v sobotu bola na Kollárku situácia asi taká, že asi 4 vozy vytiahla hore na Nám. 1 . Mája dielňa, 2 odišli vlastnou silou (mali dobrý dezén na pneu); teda potom ako sa odpratali tie vozy čo nevedeli vyjsť, a jednému nasypali piesok pod kolesá a pomohlo to.
Každopádne ak od toho 15.2. majú ľudia hromadne presadnúť do MHD, tak by nebolo práve najlepšie, ak by 1/3 až 1/2 výpravy linky 202 (o iných nehovoriac) ostala zaseknutá na Kollárovom nám (alebo nejakom inom jednom bode (pokiaľ prúd ide a na ceste nie je fyzická prekážka).
Neroztopí, ale prinajmenšom zlepší adhézne podmienky. Mesto by malo určite tlačiť na to, aby dodávateľ zimnej údržby tieto kopcovité úseky (Kramáre, Koliba, Pražská, Palisády, Dlhé Diely, Kollárovo námestie) okrem posolenia aj posypal kamennou drťou so zmesou piesku. A rovnako aj čistenie zastávkových plôch v týchto úsekoch, ktoré sa neodhŕňajú. Ale zase, dodali len to, čo si objednali
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.