Z dneška:
91/2 - 4103 - snímaná za zastávkou Nákupná zóna Lúky v smere Nový most o 19.29
98/? - (vrak) 4508 - neotvoril zadné dvere (žeby kôli tomu, že vonku je takááá zima? ) ☺
doplnim ze slo o 68/1, ktora asi ani nezacala sluzbu, bo transparenty mala na Trnavske myto. Okrem spominanych neskor pritomna aj policia a 8324, ktora ju potom odtiahla spat odkial prisla.
asi 25 minut na to som isiel s podobnou rychlo-trubou na L99 smer antolska ... skoda, ze som nemal po ruke panvicu, vajicka a olej som mal a hemendex lubim
ja sa skor divym, ze tie krasnanske plechy 36xx este nevyhoreli, staci ist do 3620 a skapes, to ma aj sedacky a cely zad horuci ako aj nieco zohriat si mozes, tomu sa hovori luxus ?
Vcera som siel na poslednej jazde na 20/5, voz 1705. Sranda voz je to. Na ceste z Dubravky do DNV to 2x skapalo. Raz "dovodne" a raz "bezdovodne". ?
Prvy krat to umrelo, ked vodic prichadzal na krizovatku, ako sa ide z Lamaca na VW, mal zaradenu tusim 3ku, alebo 4ku a zoslapol plyn. Tak to zabafkalo a umrelo. Tak to chvilu startoval, vytocil do vysin, zaradil 1 a vystartoval do prazdnej krizovatky ako drak. ? To, ze tu spojku bolo citit snad az v Lamaci, asi netreba pisat. ? No a druhy krat to zomrelo z mne neznamych pricin medzi zastavkami Kamenace a Krpas, slapalil sme na stvorke hore tym miernym kopcekom od Kamenacov a zrazu to dva krat sklblo vozom a stichol. Vodic bol natolko inteligentny, ze s tym vyliezol na vrch toho kopca co je za Krpasom, aby bolo mrtvy voz vidiet uz z dialky. Vsetko zhaslo, iba parkovacie svetla svietili a po chvili to zasa nakopol, vyturoval (za pokriku mladezi vo voze: "Daaava tomu dobreee!!! ), zaradil a sli sme.. ?
KLF: Ak niekto viete kde sa stretavaju tí "naruseny ludia" zo sprejom v ruke, rad niekomu z nich ublizim... toto bolo maximum co mohli urobit. ? ☠ pis mail...
Nieco z piatka:
- ZV 3619 po 6. h. na linke 23/1, neskor ho nahradil 3616
- 2307 okolo 8. h. docasne vypadol na linke 83/4 pre poruchu vozidla, neskor ho nahradil ZV 2002
- 2307 od 12.29 h. vypadol (o 12.18 h. odchod do vozovne) z linky 83/4, neskor ho nahradil 2322
- 1513 o 14.45 h. docasne vypadol na linke X12/4 pre poruchu vozidla (odstaveny na zastavke Svantnerova, smer Dubravka), neskor ho nahradil ZV 3603
- 2629 od 16.47 h. docasne vypadol na linke X12/6 pre poruchu vozidla (odstaveny na konecnej Pri krizi), od 17.32 h. ho cca len na hodinku nahradil ZV 4823, ktory okolo 18.30 h. bud vypadol, alebo bol stiahnuty na hradenie niecoho ineho a tak linka X12/6 do 21.20 h. nebola obsluhovana
- 1703 okolo 17.15 h. vypadol na linke 20/4, neskor ho nahradil ZV 2013 a napokon 1066
- 3616 okolo 17.45 h. docasne asi odisiel na plnicku z linky 23/1, bez ZV
Pre zaujimavost:
- ZV 2002 bol v Dubravke dnes len od 10.00 h. do 12.58 h. kedy odisiel prec a uz sa neukazal
- po prvykrat som sa presvedcil, ze plynove karosy na dlhych poradiach linky 20 (jedna sa o vsetky plynaky uvedene dnes vo vyprave tejto linky) vydrzia bez tankovania celu zmenu ?
- okolo 11.10 h. vypadla na Trnavskom myte elektricka linky 9/4 pretoze horel motor (info frenky z druhej ruky)
21.7.2006:
7825+6 vykapala vo vecernych hodinach na L9 (zadny pantograf napoly stiahnuty)... Videna na safku o 18.45, tlacena 7777+8 z L12 a v sprievode nehodovky DPB, ktora im uvolnovala krizovatku s Jesenskeho.
Opustena 6635 z 201/6 so stiahnutymi brkami a aviou za chrbtom na Hl.st. (19.15).
7102 sa pomalicky zacina rozkladat... Uz jej nevrzgaju len brzdy, ale aj vacsina dveri, nieco v klbe, podvozkom zas mierne trha... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.