Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #97763:
Milý otecko ? keď som písal o tom ako chcem spoje na hlavnp stanicu a električku z Petržky tak si hovoril sám, že nemá zmysel tam všetko ťahať keď aj tak sa ústrednou stanicou stane Filiálka. To, že si toto napísal je pravda a je to dakde x-strán vzadu po tom, čo sa tu tozpútala nič neriešiaca diskusia o NS MHD keď aj tak tu hofno ovplyvníme ? tiež si dobre kakáš do huby, niesom rozhodne sám ?
Reply on: drink #97810:
A tom je demokracia. Chcem, nechcem. Takého obyvateľa, ktorého sa to menej dotkne nechá rozhodovanie na iných. Ja viem. Ale riziko bol aj 17. november ´89 a myslím, že to zatiaľ funguje. Všetko má svoje riziká. Ale ide o nás. ?
Reply on: Ik #97809:
Je šetrní aj k Marcelovmu psychickému zdraviu, keďže pred domom bude mať miesto NS MHD (ktorý tam bol zakreslený už v čase, keď sa na jeho dom ešte len panely odlievali) len zelený val.

V Petržalke už máme pozemnú železnicu, "polozapustenú" diaľnicu, kopu nadjazdov, ale val máme len v Sade Janka Kráľa a ten už ostatným stavbám v dnešnej dobe nemôže konkurovať. A tak si postavíme jeden naprieč celou Petržalkou.
Reply on: merice #97808:
Keď považujem celé referendum za nezmysel, tak sa jednoducho nezúčastním a nemusí to byť lenivosťou. Má to samozrejme aj svoje riziká ?
Reply on: Marcelllooo #97728:
Super, tak zachránime čo??? Tých zopár stromov? Nejaké metre štvorcové trávnika? Mysli aj na efektivitu takéhoto tunela, aké výhody to prinesie dopravcovi a prepravcovi? Mysli na prístup k nástupištiam...atď. V čom bude ten plytký tunel taký výhodný okrem toho, že je "veľmi" šetrný k ŽP?
Reply on: drink #97807:
No dá, len ľudia sú lenivý. A myslím si že aj trochu ľahostajný. Som rád, že existuje toto DF, lebo aspoň sa diskutuje o niečom zmysluplnom... ?
Reply on: merice #97806:
Ale veď to je v poriadku, hlasovať sa dá aj "nohami".
Reply on: drink #97804:
Bojim sa že aj u nas to tak skončí. Nejak na tie referendá nechodíme. Ale myslím si že by to malo zmysel. Ak by aj nebola potrebná účasť tak to skončí rovnako: mesto bude pokračovať vo výstave. Myslím, že tento projekt je nezastaviteľný.
Keďže sa nám blíži jubilejný 100.000 príspevok vyhlasujem už teraz vopred tipovačku. Každý kto si chce tipnúť, kedy padne a kto ho bude mať, nech mi to napíše mailom (pod nickom).

Podmienky sú nasledovné:
1. subjekt mailu treba označiť, aby sa mi to neplietlo s inou poštou - napr. iMHD tipovačka,
2. tipy možno posielať maximálne do dosiahnutia príspevku #99000,
3. každý môže tipovať len raz a počíta sa jeho prvý tip,
4. zverejnený bude len výherca, ostatné tipy zostanú tajné.

Hlavným faktorom rozhodujúcim o výhre je správny (resp. najbližší) dátum. V prípade zhody sa do úvahy berie aj tipovaný diskutujúci. Ak bude zhoda v oboch, budú výhercovia dvaja.

Ide len o srandu, tak to prosím berte s rezervou. ?
http://www.strassenbahn-magazin.de/news-717-297-301-florenz_strassenbahn_wird_gebaut_.html - Referendum PROTI električke vo Florencii skončilo neúspešne pre nízku účasť (40%)
Reply on: patrik #97800:
Si si istý, že nejazdil na 117-ke? ?
Reply on: albert.BKV.zrt #97793:
kazdy je tak stary jak sa citi byt ? ? ?
Reply on: albert.BKV.zrt #97799:
Uz som si myslel, že si sa na nas vykašlal a budem si musieť prísť osobne. ? Môžeš na mail čo mám pod nickom. ?
Reply on: Ike #97794:
ne ale ja si fakt pametam 112 k BEZ mozno preto ze ju jazdieval moj otec..
Reply on: Valec #97798:
No ahoooy.... ? Dobre ze si pripomenul...!!! Tento moj "bordel"( s prepacenim za vyraz),uz vobec neviem ovladat.?!? Cas hra nekompromisne proti mne.Kam ti ju poslem? ❓
Reply on: albert.BKV.zrt #97793:
Jasné, že si ju pamätá. Minimálne z jazdenia prstom po mape. ? ? ?

Keďže mail uvedený nemáš, tak musím takto: Neposlal by si mi prosím tú fotku z Trenčína zo stretávky? ?
Reply on: Ike #97794:
Preco v 1991? Myslim,ze este v ´95 jazdila k BAZ.Ci nie?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: enumaelish #97742:
Jedným z dôvodov zavedenia súčasného modelu bolo to, že bol menej náročný na počet vozidiel, pretože v predchádzajúcom modeli už nebolo čím pokryť výpravu. Keďže sme sa však zatiaľ nedočkali nijakých nových kĺbových autobusov (a ten tender furt nie je vypísaný...), tak postupnými odchodmi starých šrotov do večných lovíšť sme sa opäť dostali tam, kde sme boli pred pár rokmi. Skrátka: z hovna bič neupletieš.
Reply on: S499.1023 #97702:
Dovolim si doplnit ta. ZSR uplne nezavrhla do buducna tzv."autoblok" na vybrane trate.Trat Kuty-(minimalne BA hl.)- po N.Zamky by mohla disponovat po revitalizacii tzv."elektronickym a-blokom" kt. ma v ponuke m.i. aj AZD.Relacia N.Zamky-Sturovo NIE...BA-Kuty je momentalne najvytazenejsi koridor na sieti ZSR! Tak nechajme sa prekvapit,ci zdravy rozum zvitazi aspon tam?! ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.