Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: merice #97509:
Never vsetkemu co pise Novy cas a Bratislavske noviny.
Reply on: merice #97504:
Ten napad JE zly. A hlavne to nebude MHD!
Reply on: enumaelish #97492:
A povedal snad Amos ze tam chodia len klby, ty tlk?
Reply on: merice #97481:
Ak su BUS pruhy buducnostou BA MHD tak si v 18-ke hned kupujem gumokol (aj ked neviem za co). Ano, BUS pruhy budovat TREBA, ale preboha, nie ze tu autobusy budu este 50 rokov NS MHD.
Reply on: zakaznik #97467:
A povedal som ze to ma logiku? ja len pisem co Mercedes..
Reply on: merice #97465:
Na Safku sa prestupovat NEBUDE ak sa nevybuduje demagogicke metro.
Reply on: enumaelish #97463:
ktore su? Napr. elektricky su prakticky rovnako plne ako v spicke, aspon v Ruzinove. Druha vec je, ze v sedle su ine kriteria pre "plnost". Plny je ten voz, co ma obsadene vsetky miesta na sedenie a ludia este aj stoja.

Re #97522 merice: do Jura a Pezinka urcite nie. Tam uz trat vedie - zeleznicna, dokonca korytorizovana na 160 km/h. 🙂
Reply on: enumaelish #97419:
Ty tlcik na maso, tento system SETRI vodicov a vozidla ?
Aký máte názor na prepojenie letiska s nosným systémom? Alebo dá sa tam niečo iného vymyslieť? Ja by som veľmi rád predĺžil eliny z Ružinova cez OC Avion na letisko. Odtiaľ na Zlaté a potom cez Vajnory a budúci CEPIT do Rače s perspektívou do Jura a Pezinka. To sú sny, čo? ?
Reply on: Ámos #97518:
Ak by tí ľudia boli kompetentný, tak s tým nemám problém. Ale ak ide len o rodinkárstvo tak je to na nič. MHD je pavučina, ktorá nemá začiatok ani koniec. Je to spleť verejného a osobného záujmu.
Reply on: Marcelllooo #97517:
Diky, čeknem to.
Reply on: Ámos #97516:
No tak do toho fakt nevidím. Sory. Nepochybujem o schopnosti a počte riadiacich zamestnancov, ale DPB je závislí od mesta, aké peniažky im pustí na ten či onen rok. A neviem či sa mesto niekedy pusti do prevádzkovania mhd v inom meste. Ale verím, že raz áno. Lebo potiahnúť elinu do Jura alebo Pezinka neni problém. Žiaľ bohu veľa vecí závisí od peňazí. Ale pomaly sa rozbieha BID a to sa budeme ešte čudovať, lebo s tým má len málo ľudí skúsenosť. Napríklad z Viedne resp. Rakúska.
Reply on: merice #97515:
jo brokraticky aparat je unas velmi prebujnely a jeho vykonnost je miziva. Urady si neobjednavaju audity, navrhy riesenia,... Nie je to moderne. Okrem ineho na uradoch to je vsetko sami bratranec, sesternica, teta, neter prastryko a tak vyhodit niekoho je velky problem.
Reply on: merice #97515:
Ked chces moj zdroj informacii, kedze mam dedikovanu informacnu stranku o NS MHD, mozes to ceknut. Su tam aj relevante dokumenty... Pripadne mi napis na ICQ: 334738979

http://mhd.rovniankova14.sk
Reply on: merice #97514:
hm... vtom zas nesuhlasim. DPB ma dostatocny pocet riaditelov, manazerov,... aby dokazal sustredit sa na priority (vozidlovy park a plny stav vodicov) a zaroven rozvoj firmy.
Reply on: Marcelllooo #97513:
Dakujem. Tu sa človek viac dozvie jako z dennej tlače. Aj ja musím v práci dávať sto percent a verím, že to robím. Len som toho názoru a nechcem poctivých uraziť, že štátne inšitká pracujú pomaly a zastaralo. Neviem, ale myslím že je to tak. Ale diky za info.
Reply on: Ámos #97512:
Áno, tak je to. Musí to byť transparentné. A neviem, že či to nie je aj dôvod prečo stále nie je tá linka. Ale priviedol si ma na zaujímavú myšlienku. Prevádzkovať mhd v okolitých dedinkách a mestečkách. Samozrejme s vyriešeným financovaním a kompetenciami. Ale myslím si že DPB má terz iné priority. Nech sa venuje radšej im.
Reply on: merice #97505:
Vsetko sa da robit bud spravne alebo nespravne. Ak sa veci robia spravne, tak to ma aj spravne a dobre vysledky. Ak sa nerobia spravne, vysledky su len zriedka a len nahodou dobre... Ja nerobim nic ine, len sa snazim veci robit dobre a spravne, co by malo byt samozrejmostou pre kazdeho a pri kazdej cinnosti...

A ano, na Slovensku by sma mali aj dost dobrych riaditelov a veducich, ako aj vykonnych pracovnikov. Casto krat sa vsak este stale uplatnuju lempli... A vysledky su, bohuzial, neradostne.

Co sa tyka procesu: Posudzovanie EIA prebehlo asi pred dvomi rokmi s takym salamunskym odporucanim. Mimochodom, v zavaznej casti rozhodnutie je aj veta, ze sa ma prihliadat na opravnene zaujmy vlastnikvo bytov... Ale tam sa neposudzoval ten posledny uvazovany variant... Je to aj z tohoto hladiska na takej vode postavene.

Teraz sa ide spracuvat projektova dokumentacia na usek Safko-Bosakova, ktora ma sluzit ako podklad pre uzemne konaie o umiestneni stavby. Teraz boli vybrane len spolocnosti, ktore projekt budu obstaravat.

To je tak asi vsetko, co sa da k stavu veci povedat...
Reply on: merice #97511:
presne tak. Keby dana linka bola vypravovana dcerou tak jej ziskovost je lahko zistitelna.
Ak bude vypravovana z Krasnan, tak sa to nejak strati.
Kludne by do dcery mohli byt presunute aj Karosy LC pouzivane na zajazdy. Ci by sa mohli dalej rozsirovat a v BID robit MHD v PEzinku, Svatom Juri,... moznosti je neurekom, ale nech je to transparentne.
Reply on: Ámos #97510:
Tu dcersku spoločnosť DPB ma. Je to odťahovanie áut alebo autoškola. A myslim, že by nebol problem zriadiť medzinárodnú prepravu. Ak by sa samozrejme tomu nebránil rakúsky Postbus. A nezabúdaj. Cena lístka bude nastavená tak, že linka by mala byť zisková. Ide už len o opodstatnenosť a z toho vyplívajúce obsadenie linky. Autobusy si môžu aj požičať, leasnuť alebo podobne. Ale myslím si že naj problém bude tá obsadenosť. Preto pochybujem o jej ziskovosti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.