Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #97341:
Urcite viac ako tvoja 😉 Ty zas nemas co povedat ani k tomu 😛
Reply on: hoppusmark01 #97334:
Akurát, že Mercedes to robí opačne - Citaro bolo najprv len full-LF a naskôr sa začala robiť tá verzia so schodíkom ? .
Reply on: hoppusmark01 #97333:
Fakt? To sú debili!
Reply on: 810zssk #97293:
Nie, neobtazujes, tvoja pritomnost je kazdemu prijemna... ako kurie oko na nohe.

A jedina diskusia ku ktorej mas co povedat je slovna uloha typu "ide vlak z mesta A do mesta B..." ☺ ☺ ☺
Reply on: Ámos #97335:
no to bolo mierne ironické, ak som to správne pochopil.. ja nemám nič proti, veď vývoj ide ďalej.. podľa mňa by v najbližšej sérii mali byť zredukované počty VP sedačiek v NP vozoch, a celkovo by mal byť vyriešený priestor medzi sedadlami a pohodlie (viď Citelis ? )
Reply on: enumaelish #97336:
inak naozaj by som rád vedel, čo zahŕňa tá nadštadardná výbava.. potom by sa ľahšie dalo povedať, čo potrebujeme a čo nie.. lebo takto je to dosť nejasné, nemôžem povedať, že nadštand. výbavu chcem alebo nechcem, keď nemám ani šajnu, čo všetko tá nadštand. výbava je..
Reply on: enumaelish #97337:
A kto povedal ze sa okrem CapaCity nic ine nekupi?
Reply on: Z #97327:
Ak ich má byť len 10 tak to je veľmi zlý vtip. Tým chcú povedať, že Bratislava potrebuje len 10 kĺbových autobusov? Mmm, dobré... to je možno tak svetlá budúcnoť na oko, vieš poteší pekný bus každého ale kedy dojdu ďaľšie? Zas si počkáme 10 rokov ako po Ikarusoch 435 z 1998?
Reply on: Z #97327:
Sú to kuuwy prvej triedy. Nestačí im samo o sebe vynikajúca cena ale ešte aj z toho musia ušetriť na nadštandardnej výbave. Hlavne, že si berú príklad z toho ako sa robí doprava na západe. Bohužiaľ len v tom ako šetriť ?
Reply on: hoppusmark01 #97334:
Jo vyvoj ide stale dopredu. Najblizsi typovy rad bude bez podlahy. Cestujuci budu musiet utekat a autobus pritom tlacit. Tym sa vyrazne znizi cnea, spotreba PHM a produckia sklennikovych plynov, cize unia ich zacne dotovat.
Reply on: S499.1023 #97325:
možno je to tým, že to Citaro CNG je ešte starý model. Je možné, že v najnovšom modeli to je vyriešené už tak ako v CapaCity..
Takisto aj MAN mal predtým v NP autobusoch vzadu 2 schody, najnovšie Lions City sú už plne NP, aj pri posledných dverách..
Reply on: S499.1023 #97324:
Škoda, že na Poštovom paláci teraz vymieňajú okná-a dávajú tam plastové ? Úplne tým tú budovu pokazia.. mali tam ísť hliníkové, a farebne aspoň ako tak podobné tím oknám, ktoré tam boli doteraz..
Reply on: Z #97327:
Ak ich kupia, tak dufam, ze aspon 5 ks bude plne s klimou, nech sa otestuje ci klimu ano, alebo nie...a nebudu sa riadit §7 klimatizaciabybolavbratislaveneucinna ?
Inak, dnes velmi pekny update ? ? ?
Reply on: Z #97327:
10 takychto vozov nebude nijak v doprave citit. Okrem ineho je treba ovela viac vozov.
Reply on: Mikimaus #97317:
KONECNE prestali elektricku cez Stary most prezentovat ako docasne riesenie!
Reply on: Ámos #97314:
Konecne.
Reply on: Mikimaus #97317:
Hmm, železničnú frakciu vybudujú ? ? ? . Pán primáš je podobný suterén v zaobchádzaní s termitmi ako vrchný domovník.
Reply on: kecho #97316:
Tá verzia je jednak drahšia, jednak komplikovanejšia na údržbu a o ušetrený schod potom aj tak polezieš vyššie na sedačky ? . Nemci uprednostňujú toto riešenie, keďže tam väčšina mestských busov zadné dvereš nemá.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.