Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #96848:
Konecne to zacinas chapat. Ano, v buducnosti (blizsie nespecifikovanej, lebo momnentalne na to prachy nie su) sa rata presne s tymito dvomi vetvami s centralnym dvojokruhom (!). Kto, kedy, ako a zaco ich vybuduje je dnes nejasne. Ale mame moznost zacat s jednou castou s tym, ze sa pocita aj stym zvyskom - tak zacnime, lebo inak v BA naozaj nikdy nebude nic bliziace sa NS MHD.

A preto hovorim a presadzujem tuto variantu, lebo ona jedina ma dlhodoby a strategicky vyznam.
Reply on: intony #96846:
Spravne - lebo co vyriesi takyto kyptik? Nic, co by sa nedalo dosiahnut lacnejsie a to ovela lacnejsie autobusmi/trolejbusmi.

Nevidim dovod na to, aby sme "konecne mali v Petrzalke elektricky". Tak nebude. No a co? Preco by ju bolo treba?

A ak uz ma sa nieco za velke peniaze v Petrzalke robit, tak nech je to uz nieco, co ma zmysel a je to bliziace sa k NS MHD.

P.S. Preco chces uplne zabit to uzemie pri Chorvatskom ramene, ktore ma potencial a kvalitu sa stat velmi vzacnym mestskym uzemim? Preco chces toto uzemie zabit subehom mestksych suprav a elin a este aj cesty? Nestaci jedna jazva v podobe Einsteinovej?
Reply on: 810zssk #96845:
Ak by sa vybudovalo:
- západno-východné prepojenie rýchlou električkou, v centre po novej trati, v úrovni Dunajskej a Páričkovej do Ružinova, variantne až na Dolné hony cez Novú Vrakuňu
- v budúcnosti aj časť podzemného centrálneho okruhu t. j. Nám. SNP - Štefánikova - Hlavná stanica - Trnavské mýto - Ružinov riešeného taktiež rýchlou električkou
- električka v Petržalke minimálne do Hájov
bol by som možno aj schopný pochopiť aj tento železničný variant jednej vetvy NDS.
Reply on: 810zssk #96845:
Tretiu moznost neignorujem ja, ale ju ignoruje mesto, kedze s nou v najblizsom case realne nepocita. Poznas to podla toho, ze v prioritach mesta nenajdes taku polozku s vyhradenym financnym krytim.

Najdes vsak polozku trat do Petrzalky aj s vyhradenym financnym krytim vo vyske 1,5 mld. Ak bude realizovat solo elektricku, tak by si potrebovalo zobrat uver vyse 5mld., co by mesto zrejme financne polozilo. Preto sa uvazuje, ze sa urobi elina cez Stary most len po Bosakovu a dalej sa uvidi v buducnosti. Toto je to riesenie, ktore naozaj preferujes?

Skutocnym dovodom je kombinacia nasledovnych faktorov:
- odstranenie stavebnej uzavery v Petrzalke a danie zelenej developerom
- komercne zaujmy niektorych jednotlivcov
- politicky zaujem vedenia mesta zacat nieco robit.
Reply on: Marcelllooo #96843:
OK, ale vy, pokiaľ viem, odsudzujete aj električkovú trať v úseku Šafárikovo nám. - Bosákova, ktorá by mala byť oficiálne v prevádzke v rokoch 2010 až 2015 pre svoju neopodstatnenosť.

Pochybujem, že ju po uvedenom roku 2015 zrušia, pretože veľká časť obyvateľov získa požadované spojenie na Hlavnú stanicu ?, Kamenné nám., Račianske mýto, Karlovu Ves, atď., nie len na Trnavské mýto a bola by hlúposť nevyužiť možnosť, že električka existuje konečne aj v Petržalke.

Kľudne by mohla tvoriť jednu vetvu (trebárs do Hájov a Nám. hraničiarov) ku mestským vlakom vedúcim stredom Petržalky, s prestupnou zastávkou kdesi neďaleko Bosákovej.
Reply on: Marcelllooo #96843:

1. A tretia moznost, ktoru neviem preco ignorujes - modernizacia sucasnej siete + vystavba novych casti.
2. Akurat ze tunel pojde len a jedine na Filialku. Elektricky obsluzia omnoho viac a omnoho komfortnejsie.
Reply on: Marcelllooo #96843:
som rad ze na mna "reagujes" jak vidim tak si typu ze kam vietor tam plast, menis svoje nazory ako ti to vyhovuje a na co odpovedat nevies alebo nechces, neodpovedas, kazdopadne chcel si zmenit formu komunikacie na mail, preco si to teda nespravil? Ego nedovolilo co? tu si tvoje kecicky cita viac ludi ze? ? Milujem takychto samozvanych odbornikov ako si ty, kolko mas rokov? 10? pises jak šotodecko
Reply on: 810zssk #96826:
Nemusi byt elinonadsenec. V pripade BA to vsak tak casto je. Hovoris vsak, ze "metro" je ekonomicka sprostost. Preco to tvrdis? Podotykam ze momentalne mas len tieto dve moznosti:

1. Rozsirenie elektrickovej siete do Petrzalky cez Stary most za 8 mld. s tym, ze sa napoji na staromestske uzke hrdlo s tym, ze so zvyskom MHD sa neurobi nic. (Pripodobnim to, ze si dakto kupi vytuneny motor do starej rozheganej skodovky. Aj keby ju dakto vytunil neviem ako, stale je lepsie si kupit nove XC volvo...)

2. Nechat nech tunel az po Filialku postavi stat a my si postavime iba cast v Petrzalke za naklady nizsie o 2-5 mld. podla rozsahu prac s tym, ze to bude uz jedna vetva odjakziva uvazovaneho NS MHD a s tym, ze bude prepravovat na hlavnej destinacii (ludia do roboty a skol kazdy den) a usetrene peniaze investovat do obnovy a rozvoja existujucej MHD v meste.

Ktore riesenie si vyberies a preco? Ktore je ekonomickejsie a vlastne v prospech MHD v BA?
Asi 3 dni dozadu som v elektricke videl chlapika v civilnom obleceni ktory si na papierik volaco zapisoval a pri vystupovani dosiel za vodicom, pozdravil ho a podpisal volaky papier co mu podal vodic. Potom vystupil a este si zapisal poradie. O co islo? Nejaka vnutropodnikova kontrola, alebo..?
Reply on: 810zssk #96824:
Jasne, ze to priznam. Najme ked som ja nic take nepovedal... ?
Reply on: 810zssk #96838:
musel by si si vyziadat zapisnicu zo zasadnutia Rovniankova 14..
Ono mne sa to zda, ze niekto vybojoval nieco malo pri stavbe kauflandu a teraz s pocitom moci sa snazi nieco menit aj inde. Zviditelnovat sa a dostavat do medii aby dotycny v buducich volbach dostal viac hlasov.
Reply on: Ámos #96837:
aj ked to nie je zasadnutie, lebo sa stoji v brane ? vola sa to schodza
Reply on: Ámos #96837:
No to je problem. Ze o tomto sa nikdy nedebatovalo. Aspon tak som pocul od viacerych Petrzalcanov.
Reply on: 810zssk #96835:
na takom zasadnuti musi byt viac ako polovicka vlastnikov a najomnikov inak nie je uznasania schopne. Na suhlas s niektorymi vecami treba nadpolovicnu vacsinu vlastnikov.
Reply on: 810zssk #96835:
dobre takze tymto zakladam zdruzenie vlastnikov bytov Hronska 2 a pozadujem podzemnu rychlodraznu elektricku do vrakune s konecnou na bodrockej ? ?
Reply on: _ERIC #96834:
Pozor, on je zastupca zdruzenia vlastnikov bytov (alebo nieco take) v Petrzalkeho na ktoreho zasadnutia aj tak chodia tak traja ludia.
Reply on: Marcelllooo #96819:
ak sa smiem spytat, vy ste zastupca vlastnikov bytov a nebytovych priestorov na rovniakovej 14? odkedy je rovniakova 14 cela petrzalka?
Reply on: _ERIC #96832:
Za papierovy preukaz od zlocincov sa neplati.
Ad ISIC, neISIC: Na tychto kartach je podstatnych niekolko veci:
1. Karta musi byt cipova, necipove ISIC karty neberie ani ZSSK ani SL
2. Na tejto cipovej karte musi byt nahrata a aktivovana zlava na cestovne.
3. Ako zlosuk spominal, tato cipova karta je navyse akceptovana len ak ju vydala slovenska skola
4. Na karte musi byt citatelne uvedene meno a taktiez fotografia vlastnika karty

Dalsia vec - ISIC karta vseobecne neplati, ani ked je na nej znamka, pokial na cipe karty nie je nahrata a aktivovana zlava na cestovne. Tym padom nemozu nijako platit ISIC karty bez cipu. ZSSK uznava IBA cipove karty s platnou zlavou na cestovne + papierove preukazy ZSSK, ktore vydava ZSSK na predajnych miestach po predlozeni dokladu o studiu, ci sa zato aj plati netusim. Okrem cipovych kariet ISIC su platne aj niektore ine cipove karty ktore vydavaju niektore skoly, napriklad slovenska technicka univerzita ma vlastne cipove karty, ktore ZSSK aj SL plne uznava a taktiez je na tieto karty mozne dat elektricenku MHD v BA.
Reply on: Marcelllooo #96819:
Tu zmenu komunikacneho kanala by mnohi z nas uvitali ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.