Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #96802:
Ako som povedal, zatial som presvedceny o spravnosti ineho riesenia ako je elektricka tak, ako sa to predklada napriklad aj tu elektrickovymi nadsencami. Ako som k tomu dospel a preco si to myslim som uviedol.

Viem aj to, ze som tu v doupeti "elektrickovych nadsencov", pre ktorych su elektricky a doprava viac nez len sluzba, je to pre nich zaluba, zivot. Pre mna je doprava sluzbou, ktoru vyuzivam a istym komponentom mestskeho zivota a hoci sa rad prevazam autobusmi, nie som do toho az tak zazraty ako vacsina z tu pritomnych.

Prisiel som prave sem a narocky a prave preto, ze som ocakaval oponenturu voci mojim nazorom a dovodom, ktore k nim viedli, ale diskusiu a argumentaciu, ktora je na urovni, nie to flameovanie, ktore tu je, bohuzial, kazdodennou realitou. Zrejme je to udel kazdej internetovej diskusie.

Odbornikom pre mna nie je len ten, co ma nazor zhodny s mojim, odbornik je pre mna ten, ktory aj ked nezdiela moj nazor, tak sa o tom so mnou slusne a na urovni rozprava, vysvetluje a pripadne ma dokaze presvedcit tym, ze vysvetli do dosledkov a suvislosti svoje tvrdenia a nazory. Prave od odbornika, ktory sa tomu rozumie sa ocakava, ze nebude flameovat, ale naozaj prehodnocovat a diskutovat.
Reply on: Marcelllooo #96794:
Čo sa týka tých právnych vecí beriem, o tom písmene e) som nevedel.
Čo sa týka 2. -: Myslíš, že naplníš niekoľko vozové súpravy metra v schopnom intervale a k tomu súbežné električky? Lebo to nie su pomaly schopní ani v Prahe.
Rýchlodrážna električka sa môže zakopať pod povrch.
Reply on: Marcelllooo #96801:
Odborníci sú pre teba iba tí, ktorí majú ten istý názor ako ty a sú zásadne proti električkám. Inak by si si nechal oné veci vysvetliť a zamyslieť sa nad nimi.
Reply on: S499.1023 #96781:
Ja som o sebe ani nikdy netvrdil, ze som odbornik na dopravu, prave naopak. Co som ale ocakaval, ze nejakych odbornikov najdem tu. Zatial sa moje ocakavania nenaplnili.
Toto sa tu už vážne nedá čítať. Tak nehorázne zadubeného a ignorantského dogmatika som snáď ešte nevidel. ?

Maminko, seberte si to dítě, vždyť je to vůl... ?
Reply on: Valec #96791:
To nie je pravda. To nebol zlom. Ale v situacii ked sa nieco ide za kazdu cenu robit je taktrickejsie a strategickejsie dosiahnut aspon nieco ako nic.
Reply on: stevo #96784:
ano, z casti ano. jedna linia ma ist na letisko jedna vetva na Filialku.
Reply on: S499.1023 #96785:
o tom parkovisku co je na streche.
Reply on: Valec #96780:
Suhlasim, ze ten projekt ako i DUS su nedokonale. Ale podla nich sa bude rovit uzemne rozhodnutie a nasledne aj projekt.
Reply on: Ámos #96779:
Mandat primatora ani volenych zastupcov nikto nespochybnuje a ja uz vobec nie, naopak, plne ich respektujem. Tento mandat vsak nie je licenciou na svojvolu a stvrorocnu "diktaturu". Demokracia je v zmysle platnej legislativy ako i medzinarodnych dohovorov (napr. Aarhursky dohovor) neustalou ucastou obcanov na sprave veci verejnych. Patri sem napriklad ucast zucastnenych pravnickych a fyzickych osob na obstaravani UP (§ 19b ods. 2, § 20 ods. 2, § 21 ods. 3, § 23 ods. 2, § 23 ods. 3 stavebného zákona), ci na uzemnom a stavebnom konani.

Postavenie jednotlivych subjektov vyplyva jednak z narodnej legislativy a jednak z medzinarodneho prava. Uvedene pravne normy urcuje, ze v spravnych konaniach su vlastnici ucastnikmi konani ako priamo dotknute zucastnene osoby, ktore si pre svoje zastupovanie zvolili subjekt, ktory podla ich nazoru bude ich zaujmy efektivne hajit.
Reply on: AAA #96759:

- Samnozrejme si neodporuju. Ale predpokladaju istu kvalitu argumentov, diskusie a spoludiskutujucich. Prepac ale tunajsie flameovanie a flameri tuto kvalitu nesplnaju. Ja sa veru nepokakam z niekoho takeho ani ma neohuri svojou retorikou... ?

- samozrejme ze ano. ale "metro" ma ine urcenie ako eliny a budu mat inu cielovu skupinu cestujucich. Ano, je to o tom, ci na to mame a ci nie. Ked na to nemame, hladame ine riesenie. Nazdavam sa, ze elektricka v petrzalke nie je najvodnejsie riesenie ani dopravne ani ekonomicky. Dovody uz uvedene boli.

- dopravne kriterium nie je jedine kriterium posudzovania kvality a vhodnosti riesenia.

- Ja navrhujem NS MHD v plytkom tunely ako spadovy subsystem. Potom navrhujem trolejbusy a autobusy ako doplnkovu MHD s tym, ze by az do vybudovania suplovali niektore trasy do vybudovania Z-V vetvy NS MHD.

Petrzalka je miesto, kde zijem a o ktore sa primarne zaujimam.

- Presne tak. Splnomocnenie nemam len z domovej schodze R14, ale celeho radu dalsich. Domova schodza rozhoduje podla §6 ods.2 pism. e zakona c. 182/1993 Z.z. aj o inych cinnostiach suvisiacich s uzivanim domu. Podla §139 ods. 2 pism. c a d zakona c. 50/1976 Zb. je susednou stavbou aj taka, ktora nema sice susediacu parcelu, ale moze mat vplyv. Podla §14 ods. 1 zakona c. 71/1967 Zb. ako i podla §59 ods. 1 pism. b a § 34 ods. 2 zakona c. 50/1976 Zb. su vlastnici bytov ucastnikmi prislusnych uzemnych, stavebnych konani ako i konani schvalujucich UPD. Podla § 17 c. 71/1967 Zb. si mozu viaceri ucastnici konania zvolit pre zastupovanie pred spravnym organom svojho zastupcu. Podla metodickeho usmernenia MVRR SR c. 2006-5544/26073-8:530/Gal vlastnici bytov splnanju podmienky pre ucast v konaniach v zmysle zaverov prislusnej domovej schodze. V zmysle uvedenych ustanoveni zakonov je plnomocenstvo dane vlastnikmi bytov v jednotlivych domov pravoplatnym pravnym aktom napadnutelnym do 15 dni od konania domovej schodze sudom. Kedze sa tak nestalo, plnomocenstvo nadobudlo pravnu ucinnost.

- rychlodrazna elektricka nemoze ist do centra

- Preto hovorim o mestskych supravach, ekvivalentnych elektricke, nie ze sa jedna o elektricky.
Reply on: drink #96783:
aha.. sorry zle som ta pochopil...
Inak stanice by mohli byt aj na povrchu a trat by sa smerom ku nim dvihala. keby sa chcelo, na toto sa da najst prijatelne riesenie.
V kazdom pripade nie som krtko a radsej by som cestoval na povrchu.

Re #96774 Marcelllooo: To si odkial vycital. Samozrejme, ze s rychlikmi sa rata v tunely. Ono pre ne sa stava. Vola sa to PREPOJENIE KORIDOROV aby vlaky z Rakuska - ZST Petrzalka sa mohli bezproblemovo napojit na trat do Ziliny. O jeho vyuziti na primestsku dopravu sa zacalo hovorit az sekundarne.

Re #96785 S499.1023: Ale ma aj na streche.
Reply on: kecho #96601:
nie, vyhlasil ze bude tender na prenajom 20 solo vozov (12 m), neskor aj na "flotilu" klbakov.
Reply on: Santer #96753:
Akceptuje. Ale na neho sa poskytujú len komerčné (nie sociálne) zľavy, ako zľavy v obchodoch, kinách, múzeách... a tiež niektoré autobusové spoločnosti na DAL poskytujú na ne zľavu.

Re #96757 Marcelllooo: Neviem presne aký bol pôvodný plán, ale viem, že bol okolo toho krik a jedným z dôvodov malo byť zvýšenie hluku. Ako keby ešte medzi obchodom a obytným domom nebol rezervovaný koridor pre štvorpruh a NS MHD.

Mimochodom, je zaujímavé, že podľa tohto (http://www.rovniankova14.sk/docs/nsmhd/stanovisko_r14.doc) vášho stanoviska ste proti električke nič vážnejšie nemali. Kde a kedy nastal ten zlom?
Reply on: Marcelllooo #96774:
"Tunel a stredopetrzalska vetva bude len pre mestske supravy ekvivalentne elektrickam." - Vážne by ma zaujímalo, odkiaľ máš túto informáciu? Možno nejaký tajný dodatok k projektu ?
Reply on: S499.1023 #96788:
? ? ? ? ? ? ?

sorry bol som popleteny, lebo vsetci co mali namietky voci mojej karte mi povedali ze je "prazdna"
Reply on: Ike #96786:
Aha. Tak potom treba hovoriť o neaktívnej karte, nie o prázdnej karta. Ja mám napríkald teraz prázdnu bankochmatovú kartu, keďže som práve vybral posledných osem tisíc a keď ich prežeriem, budem hladovať ako Marce3l3o.
Reply on: Marcelllooo #96774:
Evidentne si ten projekt ani nevidel.
Reply on: S499.1023 #96771:
ziadny kredit na nej nikdy nebol... prazdna karta bola ked som ju dostal... kupil som si validacnu znamku na zaklade ktorej som ju prilozil na terminal a aktivovali sa mi SAD a ZSR, co znamena ze ked mi prilozia v podnikoch premavajucich vramci ZSR a SAD na kartu zariadenie, napise im ze mam narok na zlavu...

teta mi nesikovnym krokom kartu zrejme dekativovala, cize bola platna (ma znamku) ale neaktivna (javi sa ako neplatna)... aj ZSSK aj SL maju napisane ze zlavu moze mat len ten co ma kartu aktivnu bezohladu na to ci ma znamku alebo nema (ale bez znamky ju nekativuje)
Reply on: Marcelllooo #96757:
Hahaha. Ten Kaufland má parkovisko normálne vedľa hangára, tak neviem o čom točíš?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.