Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #96530:
Nie! Predstava je PRESTAVANÁ súčasná sieť + trať do Petržalky.
Reply on: Marcelllooo #96511:
"zruseny aj prechod Vajanskeho - Dostojevskeho" - postupuješ podľa poučky, že 100x opakovaná lož sa stane pravdou? Ešte máš asi 80 pokusov.
Reply on: drink #96527:
Pridávam sa. Som za to, aby sa trať cez Starý most nerealizovala, ako NS MHD v Petržlenke bude slúžiť železničná trať Janíkov dvor - Predmestie, zreogranizuje sa autobusová doprava v Petržalke a Petržalčanov, ktorý budú nadávať na prestupy NDS-BUS vešať rad za radom. ?
Reply on: BIK3r #96525:
chces meno? byvaly namestnik primatora pre dopravu... ing. Kolada s projekcnou firmou a firmou na trolejove vedenia... a este par ludi s nadvazujucimi firmami...

verejne to pomenoval napriklad aj poslanec ms. zastupitelstva Petrzalka ing. Guttman (btw tiez dopravak) v Petrzalskych novinach.
Reply on: Ike #96520:
podla nazorov niektorych z mesta a aj tunajsich zarytych elektrickovych fundamentalistov je presne takato predstava...
Reply on: Marcelllooo #96511:

"۰ je barierova prekazke vo volnom pohybe"

Na to si si odpovedal sám v poslednej časti príspevku (že pokiaľ tam bude plytký tunel, tak sa dá prekryť).

"۰ vadi vizualne"

To už je len dôvod... ?

"۰ dobre obsluhuje radialu Petrzalky, ale ako nahle sa dostane do mesta, konci"

Električka nemôže z centra pokračovať ďalej? Napríklad pod zemou?

"۰ na prekonanie Dunaja musi byt odstaveny Stary most a zruseny aj prechod Vajanskeho - Dostojevskeho"

Na to Ti už odpovedal intony v #96514

"۰ nie je ekonomicky ani dopravne opodstatnene dopravne naroky riesit elektrickou"

Ja si myslím, že ekonomicky je to opodstatnené, pretože je to určite lacnejšie než napr. metro. A dopravne tiež: okrem toho, že bude vyššia prepravná kapacita než v súčasnosti električka má aj porovnateľnú prepravnú rýchlosť ako metro (za predpokladu mimoúrovňových križovatiek, prípadne 100 % preferencie).

Ospravedlňujem sa, ak je to príliš dlhé. ?
Reply on: BIK3r #96525:
Lebo nápad s metrom by vymyslel niekto, kto by ho vymyslel pre dobro ľudstva, ty trubajz ?
Reply on: Marcelllooo #96511:
Tak, konečne je to jasné: Základná dogma všetkých tvojich príspevkov je: NECHCEM ELEKTRIČKU PRI SVOJOM DOME! Aj súčasný stav je pre Teba lepší, ako električka. Myslím si, že MHD nevyužívaš, ani v budúcnosti neplánuješ využívať. Je Ti JEDNO, ako by mal fungovať ten "duálny systém", hlavne, aby Ti výhľad z okna nešpatila škaredá električka. Tebe nezáleží na diskusii. Máš na to právo, ale mohol by si byť úprimnejší.

Ak je toto názor väčšiny petržalčanov, som za zachovanie súčasného stavu.
Reply on: Marcelllooo #96523:
Akým spôsobom by si hĺbil husto zastavanú oblasť nad trasou metra Dúbravka - Karlova Ves - Centrum? Asi nejako.
Myslim si ze ten napad s elektrickou fakt vymyslel len niekto kto sa potrebuje nenormalne dobre nabalit alebo je to naozaj vyplod divnej mysle
Cely zvrhly napad s elektrickou je uplna ubohost a bohapuste planovanie niecoho, co absolutne nesplni ucel o ktorom sa hovori. Maximalne tak sa niekomu zvacsi bankove konto vdaka obrovskej mase neprehladnych investicii (= ved.. napokon ako pri kazdej stavbe v Bratislave... staci kuknut na magistrat na najvyssieho 😃
Reply on: intony #96518:
Nechapem. Pri novom diele sa nerazi v celom meste, ale len v centre alebo eventualne v obyvanych castiach, inde sa hlbi.

Pri rieseni napojenia centra a mimourovnovych krizovatkach musis riesit aj tzv. vynutene stavby.

Ale uznavam, ze takato debata je vysoko hypoteticka a filozoficka.
Reply on: Marcelllooo #96519:
mestotvorny prvok je podla mna najmenej dolezity... to by sme podla toho mali na slovensku 4 mesta ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #96511:
Kto je to "autorizovaný dopravný inžinier"? Autorizovaný kým a na čo? Na základe akého predpisu?
Reply on: intony #96518:



co vlastne ma byt ten NS MHD???

sucasna el. trat + trat do petrzalky?

to bude fiasko ako hokejovy stadion
Reply on: intony #96514:

- realizacia cesty v tom useku v ktorom nie je ani dnes nie je ista a to ani forma jej prevedenia. Barierou su najme bezpecnostne a zvukovo izolacne prvky ako ploty, steny a pod.
- klasiky vlak v danom koridore ani premavat nebude. Plytky tunel je zaroven zvukovou izolaciou a barierou.
- mestotvorne prvky ponechavam, aj ked v inej podobe a forme. mestovornym vsak nie je radialna estakadova trat elektricky...
- upokojenie IAD na Safku vsak sposobi vacsie inetnzity na trase Novy Most, Einsteinova a paralelne smerom do sidliska aj Viedenska a most Apollo, ktore budu musiet absorbovat nielen cca 10000 aut co chodi po Starom moste, ale aj dopravu Vajanskeho - Dostojevskeho. Pesia zona smer na sad Janka Krala sa nezvacsi, lebo nema kam, su tu cesty, ktore zrusene nebudu.
- lacnejsie riesenie to nie je, len Petrzalska elektrickova radiala stoji vyse 8mld. v najlacnejsom variante. V pripade zdruzenej investicie so statom to vyjde o 2 az 5 mld. lacnejsie podla finalnej verzie.
- vetvenie na Hl.st, Karlovku atd je mozne aj tak - pomocou autobusov, ci trolejbusov, ktore ostanu zachovane. nevidim dovod, preco by malo byt absencia taketo vetvenia negativom NS MHD.
- neodbremenila by 93, 98 ani 59, kedze na Petrzalskej strane nejde v pesej dostupnosti do 10 min od ich sucasnej trasy. Elektricka nebude alternativou pre tieto linky a tieto bud budu musiet byt zachovane, alebo sa to bude riesit tak, ze v Petrzalke sa bude zbierat k elektricke a v meste sa to od elektricky distribuovat.
- Nie je ucelom NS MHD odbremenit 59. 98 z casti odbremeni, lebo pojde okolo Trnavskeho myta dalej, kde je cast destinacii 98.
Reply on: Marcelllooo #96512:

Pri novom diele musím raziť tunely v celom meste, aby "nehyzdili" povrch, alebo ich ani nie je kde postaviť.
Pri súčasnom stave musím raziť tunely iba v centre mesta, mimo môžem riešiť prostredníctvom mimoúrovňových križovaní.

Mimoúrovňová križovatka stojí 100-500 miliónov.

Ak rátam, že kilometer koľajového razeného tunela by stál miliardu (v skutočnosti je to oveľa viac) kompletná sieť podzemného metra v Bratislave by bola 70-100 miliárd Sk.

Rád by som počul od všetkých ekonómov, dopravných inžinierov, enviromentalistov a teba počul, kedy bude Bratislava na to mať, keďže ste zásadne proti lacnejšiemu a flexibilnejšiemu NS MHD.
Hellou, nemate prosim niekto informacie z utrob 2.kolony v akom stave je oprava Bublifuku a ci este ho niekedy uvidime jazdit? Lebo sa zacinam o neho pomaly strachovat... ❤
Reply on: intony #96514:
linku 93, nie 59 a 98
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Marcelllooo #96508:
Tvrdil si "Ak mas vsak z pramena do ustia len jeden mozny sled, neprelinkujes tu nic. Existuje totiz prave jedna cesta..." #95778)
Ja som ti to príspevkom #96301 vyvrátil, načo si ty reagoval, že "Lenze zmena trasy v centralnom komponente toho vela neriesi a je zmenou cisto formalne-matematickou, nie zmenou, ktora by prinasala kvalitu do dopravneho riesenia." #96336) A na úrovni "Ale my nelynčujeme černochov" diskutovať odmietam.
Netvrdil si, že si odborník na dopravu, ale že si odborník na siete #95594, #95623).
A musíš si uvedomiť, že tu nediskutuješ s poslancami, ktorí (česť výnimkám) vedia o doprave veľké guľové, ale s ľuďmi, ktorých neoblbneš nejakými odbornými výrazmi, ktoré si kdesi vyčítal a teraz sa nimi ohnáňaš, miestami úplne mylne.
Mimochodom, svojím prístupom v diskusii mi pripomínaš Aquilu. Tiež tvrdo obhajoval svoje postoje a odmietal uznať, že sa mýli. A zaujímavé je, že jeho nick a tvoje priezvisko sú oboje pomenovaním vtáčích druhov. Nie ste náhodou jedna a tá istá osoba?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.