Ale trt makovy, na tieto hovadiny zabudni! Treba unifikaciu, nie kupovat naraz dve znacky busov. Proste sa zmier ze Mercedes na 99,9 periodickych nebude.
A to si aké empirické výpočty použil?
SOR BN 12 stojí cca. 5 MCZK, čiže 6 MSKK. Z toho mi vyplýva, že NB 12 bude stáť minimálne 7 MSKK a NB 18 nie menej, než 10. A ak bude stáť NB18 10 MSKK a CapaCity stojí 12, tak by som na SOR zabudol napriek tomu, že mám tú firmu rád.
Cez podjazd na Klamároch ale zase nechodia kamióny, takže to nie je porovnateľné. V Prahe je x miest, kde električka prechádza so zberačom zloženm na streche (a aj trebárs v Brne) ale je tam zákaz vjazdu vozidiel, vyšších, než x.
Ale to miesto, ktoré spomína Ike, je podľa môjho subjektívneho avšak kvalifikovaného odhadu pre trolejbusy aj kamióny úplne vyhovujúce.
kolko stoji SOR? Okrem toho treba hladiet na celkove prevadzkove naklady. Pokial ich bude mat SOR vyrazne nizsie tak nech sa kupi, ale treba si zratat ci naozaj bude mat.
nechcem rypat, ale po patronku to podla tejto logiky ide? ved aj na prazskej mas z jednej strany mur a z druhej zeleznicu. A kde by si chcel na Patronke vybudovat obratisko?
preboha ved je to to iste. Zase sa tu sniva o mercedesoch ako pred par rokmi ked tu bol ten 15 metrovy.
SOR-ka Bratislave plne postaci. A je to dobre. Miesto dvoch capacity mozme mat tri SOR-ky.
810zssk