asi tak... inak to zdvojnásobenie dopravy bolo len čisto k projektu Twin City.. čiže ak k tomu dopočítam aj tie ďalšie projekty, tak to bude minimálne zdesaťnásobenie dopravy.. ?
Ten tvoj 2. variant sa mi paci, len mozno tu trat viest z Pribinovej cez Olejarsku, tam ju rozdelit na 2 vetvy: 1. sa priblizi k Dostojevskemu radu bude ho kopirovat za zastavkou Culenova pod zem a dalej pod Dostojevskeho radom a Karadzicovou, v krizovatke s Kriznou by sa trat napajala na sucasnu siet.
2. pojde popri Landererovej (ak uz pozemky nie su predane), Kosickou, ulicou Mlynske Nivy po Bajkalsku a dalej smer DH bud cez Slovnaft, alebo Prievoz.
Poďme si spočítať všetky "projekty" na dotknutom území:
- Twin City s výškovými dominatami 40 poschodí
- "Gumon" (neviem si spomenúť na názov) s výškovými dominatami 45 a 38 podlažiami, plus hotel s 28 podlažiami
- Penta bude takisto stavať v oblasti Chalúpkovej
- v oblasti Pribinovej sa je výstavbe Eurovea, plánuje sa Panorama City a je tu SND
- pri Páričkovej nová autobusová stanica
- ak spomeniem Mlynské nivy smerom na východ, opäť ďalšie rozvojové územie.
A kde je kapacitná doprava? Aj keď budú trolejbusy a autobusy jazdiť každých 30 sekúnd, nepoberú to množstvo. Ten ostatok sa bude voziť v IAD a doprava skolabuje.
To predsa každému súdnemu človeku musí byť jasné... ☠ ? ?
Ja nad tým rozmýšľam od včera, keď som si v jednom architektonickom časopise prečítal:
"vplyvom navrhovanej výstavby sa intenzita dopravy na všetkých okolitých komunikáciách takmer zdvojnásobí(!).....
....zvýšenie intenzity dopravy nepriaznivo ovplyvní aj fungovanie vzdialenejších križovatiek na Šafárikovom námestí, Trnavskom a Račianskom mýte"....
môj komentár k tomu je asi taký, že ak s tým urýchlene niekto niečo nespraví, tak sme po dokončení toho projektu v prdeli...
Lacnejšie by bolo vybudovať koľaje povrchovo po Dunajskej po Ul. 29. augusta, tam 400-450 m podzemím popod Malý trh s napojením na pešiu zónu na Páričkovej (obyvatelia tam teraz nechcú ani trolejbusy, radšej 2000 parkovacích miest ? ), ďalej cez Košickú s napojením na ružinovskú radiálu cez trhovisko.
Ideálna by bola ešte vetva povrchovo po Pribinovej a to tak, že od SNM by sa trať presunula na pravú stranu, aby nebola kolízna s cestnou križovatkou na Šafárikom námestí a pri Malej scéne, ďalej po Pribinovej, pešiu zónou pred SND a Eurovea.
Križovanie popod nájazd na Most Apollo cez územie prístavu, následným nadjazdom ponad Prístavnú, povrchovo cez Plátenickú (už aj na území Gumonu je plánovaný rozsiahli komplex).
Križovanie Mlynských nív a Prievozskej podjazdom so stanicou pri mrakodrapoch ExGumon a TwinCity.
Vyústenie na Košickej s napojením na vyššie spomínanú trať.
(Nielen) môj šotosen ?
Pokračoval by som aj smerom na Hlavnú stanicu, atď... možno to aj spracujem raz... pre srandu králikov ako sci-fi ?
? moze byt ze je to Halkova a kde potom stojim z 50 na Haburskej boha us mam z otho hokej jak madar ale sak ten obchodnik tam ma este 98 51 a vytazenu linku 151 kde by sa ten 20 metrovy medved kludne uzivil ?
Keby si sa išiel previezť do metra niekde do západnej Európy, zistil by si, že aj tam chodia individuá... čiže podľa tvojej teórie by tam nemali kupovať pre cestujúcich ani nákladné vozne... opak je pravdou, MHD je tam aj napriek tomu na úrovni..
a aj tá tmavá podlaha by sa hodila.. keďže na nej tak nevidno špinu.. Teda nie že by sa autobusy nemali umývať, ale na bledej podlahe vidno špinu aj keď je skoro čistá..
Alebo spraviť obratisko nové, kúsok za križovatkou, smerom na Slovany.. A z druhej strany tam potiahnuť L68, a boli by vyriešené 2 problémy naraz...
Len to by sa náš magistrát musel snažiť, čiže zaujímať sa o to, potom tam kúpiť jeden pozemok, a nakoniec tam "kydnúť asfalt"...
Ale to chcem od súčasného magistrátu strašne veľa.. ?
si myslel Halkovu ?
no mohlo by sa to aj takto spravit, ta trasa by bola dvakrat kratsia a vystupiste by sa mohlo spravit este na tej Halkovej
myslim ze tych par metrov navyse pre prestupujuci substrat na eliny by nerobilo problem, akurat by si pockali dvakrat dlhsie na prechode (za co by ta ukamenovali ? ) a zruinoval by si toho posledneho predavaca na "trhu" lebo by mu klesli trzby ?
Ja by som ho tiez chcel. Rozmyslam, ako by asi museli objednavatelia v Mercedese vysvetlovat, ze nechcu klimu ;-))) ze by bola v Bratislave zbytocna by sa na nich pozerali ako na martanov ?
to radšej tú jamu zahádžu a nepostavia tam nič než by tam mali zaviesť kapacitnú MHD na báze koľajového systému ? to radšej povedz na magistráta, že si tam želáš novú cestu, a viesť 3 alebo 4 prúdovku, nad tým by sa aj zamýšľali na magistráte ?
hoppusmark01
"vplyvom navrhovanej výstavby sa intenzita dopravy na všetkých okolitých komunikáciách takmer zdvojnásobí(!).....
....zvýšenie intenzity dopravy nepriaznivo ovplyvní aj fungovanie vzdialenejších križovatiek na Šafárikovom námestí, Trnavskom a Račianskom mýte"....
môj komentár k tomu je asi taký, že ak s tým urýchlene niekto niečo nespraví, tak sme po dokončení toho projektu v prdeli...