okrem toho majú na tú opravu ciest do konca roka dosť času! Treba prejsť postupne cesty podľa trás autobusových liniek, a opraviť všetky zlé úseky ciest na trase tej ktorej linky.. Následne môžu byť na dotyčnú linku nasadené NP vozidlá.. Takže opravy sa dajú robiť aj postupne pri dodávkach autobusov... Takže stačí len chcieť.. Lenže kto nechce, ten nenájde peniaze, a ani nestihne cesty opraviť.. Magori ?
66ku nechaj radšej tak ako je. Jej trasa je dobrá taká ako je. A prestup na 201, 202, 208 je bezproblémový najmä keď 201, 202, 208 chodia omnoho častejšie ako 66. A využíva ju dosť ľudí z okolia drieňovej.
Toto je vsak na rozdiel od Citelisu aspon vydarene... A co povazujes za moderne vyzerajuce vozidlo? Hadam len nie SOR? Toto aspon vyzera ako autobus...
Neviem či to tu už bolo, v prístrešku na Kamennom námestí je reklama na T-Mobile, pričom je na stene prístrešku také tlačidlo, ktoré keď stlačíte, na obrazovke vmontovanej v stene prístrešku sa spustí asi minútový reklamný spot.
Objavil si Ameriku... To malo napadnúť kúpiť súdruhov v 80. rokoch, teraz Ti už Ikarus také vozidlo nevyrobí... Existujú výrobcovia, čo ponúkajú 3-článkové vozidlá, ale údajne podľa slovenských predpisov nemôže byť autobus dlhší ako 18,75 m...
Ale ja sa nesmejem na Ikaruse. Ja ich mam rad. LW verziu by som samozrejme nevidel rad v BA a taktiez Ik412 by som nerad videl vo vacsom pocte v ulicach BA. A preco? No lebo akosik je tam uplne zabudnute na stojacich ludi.
Avsak 415 a 435 su moje najoblubenejsie vozy. Skoda len, ze sa one DPB nestara.
To, ze Ikarus skrachoval je blbost na n-tú. IKARUS NIKDY NESKRACHOVAL!!! Akurat vdaka manazerskym "omylom", ktore sposobil Irisbus po odkupeni Ikarusu (nepokracovanie vo vyrobe radu 400), sa ukoncila vyroba autobusov a Ikarus sa zacal zameriavat len na specialne autobusy a cestne vozidla. Najvacsi zavod v Szekesfehervari bol zatvoreny. To vsak nedalo velkopodnikatelovi Gaborovi Szelesovi, ktory tento zavod kupil a opatovne rozbieha vyroba tradicnych vozidiel Classic a radu 400. Subezne s tym vsak nadalej existoval aj Ikarus Special Coach Factory, ktory pod taktovkou Irisbusu vyrabal rozne specialne vozidla, aj napr. midibusy Ikarus E91. A zavrety bude len irisbusacky Ikarus Special Coach Factory, Szelesov Ikarus bude vo vyrobe pokracovat. Napr. SAD Nové Zámky, prevádzka Komárno teraz zakúpil nový prímestský autobus Ikarus IK HB 122, EČV NZ-020CV.
Re #95050 Ámos: vzhladom k tomu ze 19. Januara 2008 Ikarus oficialne ukoncil vyrobu, tak ho uz asi tazko oslovia. TAM BUS Maribor skrachoval uz davno, tak ako hovoris v 90-tych rokoch.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
Avsak 415 a 435 su moje najoblubenejsie vozy. Skoda len, ze sa one DPB nestara.