No ja som clovek mlady, ale pokial ozaj nebude priame spojenie Modra - BA...vyuzijem trnavske busy..myjavak chodi tusim 3-4x denne, cize neprakticke...ale na druhu stranu velmi rychle spojenie...mam na to svoj nazor, ze mesto ako Modra, si proste priame spojenie zasluzi
PS : A to nepisem preto ze z Modry.do Modry cestujem pravidelne, ale hlavne preto, ze je to totalna hovadina.
Mne velmi na nejakych 10min + - nezalezi, radsej pojdem pekne priamo, aj ked v plnsom buse...kedze nastupujem v Modre...nebude problem o miesto ?
"Tak potom sa pýtam, či naozaj treba predĺžiť L80 do Kittsee za nejakú pseudotarifu 1,5 € za jednu jazdu. "
Tak potom odpovedám, že ako tu už bolo niekoľkokrát napísané, železničná stanica v Kittsee je veľmi ďaleko od centra obce, preto by bola L80 pre cestujúcich vhodnejšia. Že by nebola využitá obavy nemám, pretože vidím, koľko ľudí denne vlakom cestuje z Bratislavy do Kittsee, okrem iného sú tam aj školy, ktoré navštevujú deti z Bratislavy.
"...pochybujem o tom, že cenu lístka si stanovuje ZSSK sama..."
Mne je jedno, ako stanovuje ceny ZSSK, v každom prípade je ten lístok oproti lístku ÖBB predražený a to hneď dvakrát. Namiesto 1,70 € pýta ZSSK 2,40 a namiesto kurzu ~33,50/1€ pýta 35,-/1€.
Re pressburger #92738: pochybujem, že niekto z obyčajných ľudí chcel L42 v takej ultrastupídnej trase v akej chodila. To bol extrém, čo presadili asi nejaký politici z MČ, ktorí sa v živote neviezli MHD.
To bude asi dost vyrazne zalezat od veku cestujuceho. Babicka ktora si zvykla na bordel a nevadi jej, cestuje aj tak za 5 korun a nechce prestupovat samozrejme zvoli ine linky. Zatial co mlady clovek co chce byt na meiste rychlejsie, lacnejsie, chce aby mu spoje chodili pravidelnejsie a nevadi mu prestupovat pojde BID linkami. Samozrejme v oboch skupinach sa najdu vynimky.
Pokial bude priepustnost komunikacii v Pezinku nadalej rovnaka ako je teraz, rychlo zistia ze sice s prestupom ale o 10 min rychlejsie. Pri ceste do centra (hl. stanica) sa cas moze skratit aj o 15-20 min.
A chceš mi povedať, že lístok za 1,70 € je za ekonomickú cenu bez dotácie?
"Špeciálny cestovný lístok z Kittsee do Bratislavy a späť stojí 4,- € a platí aj na ľubovoľný počet jázd mestskou dopravou v Bratislave až do 03:00 hod. nasledujúceho dňa."
Tak potom sa pýtam, či naozaj treba predĺžiť L80 do Kittsee za nejakú pseudotarifu 1,5 € za jednu jazdu.
A nakoniec, nechcem sa zastávať ZSSK, ale pochybujem o tom, že cenu lístka si stanovuje ZSSK sama len tak z brucha. Určite k tomu dochádza vo vzájomnej dohode s OeBB. Obzvlášť, keď ZSSK v danom úseku bude mať ďaleko nižšie náklady ako OeBB.
Re #92869 bwd: No dneska sa mi darí, pôvodne som tam napísal Kittsee. ?
podľa mňa by prístrešok v ideálnom (u nás určite nie reálnom) prípade by mal byť všade tam, kde je to obývané a nastupujú tam ľudia, hoci aj málo (povedzme že okrem takých extrémov ako napr. Potočná či Vodostav, Lieskovec a pod.) no v súčasných podmienkach by ich mohli aspoň umiestňovať rozumne...
Prístrešok je zbytočný všade tam, kde nastupuje málo ľudí. Poviem Ti iný príklad: zastávka Rusovská cesta (minimálne) v smere do Petržalky. V 90 % prípadov tam nenastupuje nikto a ak, tak 1 človek.
To záleží hlavne na tom, aká bude tarifa. Ak začne niekto blbnúť so spravodlivou tarifou, tak vyfuckujú BID. Ak bude normálna časová tarifa, ktorá sa mu vyplatí po 3 týždňoch, tak vyfuckujú trnaváky.
Máš pravdu, priamo zakázané to nie je. Ale tiež je pravda, že v praxi sa to používa asi najviac. Jediná iná možnosť ktorá mi napadá, je platiť podľa prepravných prúdov na jednotlivých smeroch.
AAA