Reply on: Ike #92523:
respektive to delenie na lokalnu (miestu) primestsku a mimomestsku je velmi velmi relativne a nie je to delenie dopravy ako takej... a presne ako som spominal ze de facto primestska linka je sucast MHD a defacto lokalna linka je obsluhovana spolocnostou co prevadzkuje primestsku dopravu
enumaelish
Môj názor je ten, že ak mesto počíta s rozvojom Petržalky tak bude aj potreba rozvíjať samotný nosný systém v Petržalke, ktorý sa určite potom neobmedzí len na jednu trať. Vedením trate v tuneli by vyšla celá stavba a neskôr údržba a rozširovanie trate oveľa viac. Okrem toho by slúžila čiste len pre potreby dopravy a odpadla by tým možnosť trať aktívne zakomponovať do celkového vzhľadu územia čo je škoda. Ale pochybujem, že trať bude vyzerať inak ako sucho zabetónovaná a väčšinou v násype ak by bola na povrchu. Akurá tak cash za práce by bol akoby sa budovala tá trať neviem ako extra, čo pochybujem, že bude...