Sorry, ale rozvrh hodín ide otvoriť len v programe, ktorý ja nemám. Na mojej škole ho máme v Exceli a je pokoj, ten má každý človek ? ak teda 184 pokrýva prednáškové obdobie tak potom ok a vôbec vlastne ja tam ani nechodím na tú školu, načo si nad tým lámem hlavu ešte sa tu začnem hádať kvôli záujmom druhých.
To bolo len také obrazné prirovnanie. Pri prevádzkovaní verejnej dopravy však zákon hovorí o, že obstarávateľ má povinnosť uhradiť stratu ktorá vznikla v súvislosti s objednaným výkonom + primeraný zisk. V prípade výpočtu straty sa vychádza z ekonomicky oprávnených nákladov. Síce neviem či to zákon aj ďalej nejak upravuje, ale miliónový mesačný plat majiteľov spoločnosti mi príliš oprávnene nevyznievajú.
Samozrejme proti vyrovnanému hospodáreniu nič nemám. Koniec koncov na Slovensku máme tisíce "podnikateľov", ktorý "nesušia hubu" a pritom vykážu zisk 50000 Sk za rok.
Vsetkym Vam prajem Vesele Vianoce, ich pokojne prezitie bez stresu a nutnosti vyuzit sluzieb Dopravneho podniku Bratislava, a.s., mozno menej pokojny no rovnako prijemny Silvester a v neposlednom rade co najrozmanitejsi (co sa tyka prijemnych udalosti) rok 2008, plny novych, zaujimavejsich a krajsich zazitkov
Podľa toho, čo si napísal: "Myslíš? Išiel by robiť niečo, z čoho by si nič nemal? Chodil by si do práce len za jedlo, stravu a pracovné oblečenie?" Ak si myslíš, že toto znamená strata... ? Potom tu všetci riaditelia, predstavenstvo atď. všetkých štátnych spoločností ale aj niektorých súkromných žijú z rožkov a tresky a do práce jazdia s MHD...
Ja neviem že si stále niektorí ľudia myslia, že sem prídu jedného pekného dňa súkromníci a MHD bude ako šibnutím čarovného prútika fungovať super, cestujúci budú spokojní, bude ich do MHD pribúdať, aj prevádzkovatelia MHD budú spokojní a budú tu fungovať ideálne pravidlá voľnej súťaže, teda ten želaný stav tu bude vďaka konkurencii. ? ? ?
Však keď ste toho názoru že prepravca MHD (alebo prepravcovia) sa má správať maximálne trhovo, tak zvoľte toto vedenie mesta ešte raz a potom ešte raz a keď aj primátor bude SDKU tak isto ako RNDr Cílek a Ing. Kadnár, tak naša MHDčka bude vysoko trhová a zisková a všetkci budú spokojní. ? Hádam to tu netreba n-krát opakovať:
základné cestovné 3€, doprava iba v pracovné dni počas prepravných špičiek a niekde aj počas sedla a veľmi výnimočne aj večer(Petržalka), iba do husto osídlených lokalít alebo do podnikov na smeny, ale nové, nízkopodlažné busy, vysoký štandard, ale iba do vybraných lokalít, inde maximálne MB sprinter aj to iba ak na zavolanie a nie hocikedy a nie pre jedného človeka. ❤
To, či tam skolabuje aj MHD aj IGK, bude závisieť na tom, či sa vytvoria také podmienky pre MHD, aby nekolabovala, t.j. vyhradené pruhy. Teda nie rušenie existujúcich na Prievozskej, ale naopak, zavedenie nových na iných miestach, ktoré môžu byť v budúcnosti kritické.
Nehadajte sa tu a radšej si zapnite Discovery, bezi tam Priemyselna Europa ako ju nepoznate.
Rozpravaju o doprave v Berline. Napriklad prva linka U-Bahnu nesla vobec do podzemia, ale na estakadach ?
To bol príklad, neviem, som myslel, že píšem s niekým, kto má poňatie o účtovníctve ,ale ty ma len chytáš za slovíčka.
Nemáš poňatie, čo je strata a zisk, ako sa s ním nakladá, podľa teba, keď je podnik v strate, všetci hladujú...
Už sme to tu síce niekoľko krát preberali, ale rád ti to zopakujem. V BA sa už minimálne jedna veľká súkromná firma o prevádzku MHD zaujímala. Keď sa však dozvedeli, koľko do toho mesto môže dať, tak rýchlo zutekali. Myslíš, že ty by si im to prepočítal lepšie? ?
Jasné. A na ďalší rozvoj firmy potom budeš dávať financie zo svojho miliónového platu (napr. navyšovaním základného imania). Ale stále budeš musieť zvýšiť dotáciu o milión krát počet spoločníkov firmy (predpokladám, že nikto takúto spoločnosť zakladať sám nebude), zatiaľ čo v DPB si takýto plat nikto nenaloží.
marian555
Rozpravaju o doprave v Berline. Napriklad prva linka U-Bahnu nesla vobec do podzemia, ale na estakadach ?