Dobre pozname hovadiny o barierach co furt trepu Petrzalcania. Aj elektricka bola bariera, nepamatas? Cele je to strasna k*******, ved ked tade pojde trat tak sa akurat tak zlepsi spojenie (ci uz pre obyvatelov pripadneho noveho sidliska, alebo pre nakladnu dopravu pripadnych novych budov firiem). Lenze to si v Petrzalke asi nik zodpovedny neuvedomi...
"...akú bariéru už popri tej diaľnici môže tvoriť?"
To je jasné, akú. Je to obrovská plocha, ktorá doteraz nebola využitá, lebo hraničné pásmo a teraz sa tam bude kšeftovať s pozemkami na výstavbu. Keby tade mala viesť trať tak, ako pred tým, ako sa dostali komunisti v ČSR k moci, tak by tie pozemky kvôli hluku a premávky vlakov neboli dostatočne lukratívne a ich cena by klesla.
Hmm, raz má trať do Wolfstahlu viesť z Kittsee, raz priamo z Petržalky. Tak neviem, nech sa najskôr dohodnú. A hlavne akú bariéru už popri tej diaľnici môže tvoriť?
Je pekne ze vies, ale prosim, nerob si z tohto chat. A preco ma to zaujima? Pretoze kazde zlepsenie MHD je krokom vpred a ja ho len vitam. Totiz, MHD treba brat ako kompletny celok. Ak sa niekomu zlepsi spojenie tak je vacsia sanca ze zostane pri MHD a nekupi si IGK. A cim viac takychto ludi, tym mensie zapchy. A cim viac takychto (hoci aj mensich) krokov, tym viac takychto ludi.
Re #91992 richardhudec: Uz som si to vsimol a je to velmi pekna vec, urcite vyuzijem
Re #92006 MM + PRE KAZDEHO KTO SA PYTAL NA VIANOCNU TARIFU: Na dverach predajne pod Novym mostom sa pise: "Dna 24.12. a 31.12. nocny priplatok nie je" (alebo nieco take).
Zatiaľ sa ukázalo, že tie rýchle diaľničné autobusy majú podobnú jazdnú dobu ako osobné vlaky Zločineckej spoločnosti. Pokiaľ by bola upravená infraštruktúra (peronizácia staníc), tak sa dajú jazdné doby Os vlakov ešte skrátiť, pokiaľ by boli použité výhradne pantografové jednotky (ktorých je ale málo), tak sa dá zase krátiť.
" "Bude existovať priame rýchle (rozumej po D2) spojenie autobusom MA - BA?"
A v súčasnosti existuje? Budeš ochotný priplácať si príplatok za diaľničné poplatky (až sa zavedie elektronické mýto)? Naviac, je nutné zavádzať autobusové linky po preplnenej diaľnici, kým na železničnej trati sú ešte rezervy? Je takáto linka v Pláne zahrnutá?"
A okrem toho, obávam sa či by takáto linka bola dosť vyťažená, keďže by brala ľudí len v relácii Malacky - Bratislava.
Zaujimalo by ma, ako bude dopravny podnik v Bratislave riesit uhradu za cestovanie "nocnou" dopravou cez sviatky - o pol siedmej rano. Predplatny listok na nocaky neplati, ale preco by mal obcan platit za to, ze dopravny podnik sa rozhodol prevadzkovat denne linky az od pol siedmej rano? (o rok mozu nocaky premavat napriklad do desiatej rano, preco nie...)
samozrejme:) - viem, čo je železničný uzol. Moja chyba.
V podstate som chcel poukázať len na to čo si už povedal: "interval na takto významnej trati by mal byť v špičke 15 minút, v sedle neklesnúť pod 30 minút" len som to nenaformuloval dobre / nevyslovil.
Iný problém je, že interval na takto významnej trati by mal byť v špičke 15 minút, v sedle neklesnúť pod 30 minút a ani v okrajových časoch sa nedostať cez hodinu.
Takisto ako S499.1023 by som netvrdil, že Senec je železničným uzlom
"Spojenie autobusom po diaľnici existuje okrem Slovak lines je možné využiť aj "Skaličák" (Skalica - MA - BA). V pláne zahrnutá linka nie je, práve v tom vidím problém tiež."
Predpokladám, že hovoríš o linke 206501. Plán dopravnej obsluhy kraja hovorí o regionálnych autobusoch, nie o diaľkových. Teda to, že v ňom nie je zahrnutá diaľková linka neznamená, že sa táto linka ruší.
Takisto nikde nie je napísané, že klasické rýchliky na tejto trati budú zrušené. Dokument hovorí len o regionálnych vlakoch ...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MM