Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #91676:
jooj, ved si to tam prestuduj na tej stranke cele. Robia sa z 2xT3, z jednej K2 alebo z dvoch uplne novych skrin + dosadenim stredneho clanku. (co si ty z vychodu?)
Reply on: Ámos #91679:
Však jasné, ja som to pochopil a plne s tebou súhlasím. 7101 - 7106 sú ale podľa mňa horšie, ako 7085.
Reply on: Solider #91678:
A kde Amos pisal ze K2S je lepsia volba?
Reply on: Solider #91678:

Hlavne je to prínos pre imidž dopravcu. Veľa muziky za málo peňazí a tých teda naozaj nemáme veľa.
Reply on: drink #91677:
Koho zaujíma ULF? Si myslíš, že rádoví cestujúci sú šotouši? V rámci BA to pre nich nové vozidlá SÚ!
Reply on: Solider #91678:
ja som porovnaval len nase dva typy modernizacie kacic. K2S a K2G
Reply on: Ámos #91675:
K2S pre cestujúceho nie lepšia voľba, pretože K3R má viac miest nielen na sedenie, ale aj na státie, má nízkopodlažný článok - ale aj tak staré babky budú stále nastupovať cez predné dvere a nadávať...
Reply on: Ámos #91675:
"Pre cestujuceho K2S je nova elektricka" - pre cestujúceho, ktorý sa nikdy neviezol napr. v ULFe, a takých bude čoraz menej.
Reply on: Ámos #91674:
Hééj? Tak plzenské K3R sú z dvoch tétrojek ?
Reply on: drink #91672:
KT3UA nie je investicia na 40 rokov ak ju robis zo starych vozov. Vtedy je to na 15 rokov. S novym celickom je to akceptovatelne si myslim.
Pre cestujuceho K2S je nova elektricka a K2G premalovana stara elektricka.
Reply on: Ámos #91670:
K3R sa robí iba z 2x T3 pokiaľ mi moje informácie siahajú.
Reply on: Ámos #91657:

- Investície do ciest - myslel som niektoré rozširovania ciest v centre, prípadne niektoré semafóry (navrhnuté tak, aby to stálo čo najviac)

- Zdá sa mi, že SL má dosť autobusov (a peňazí), a Bratislavská župa by mala tiež prispievať na dopravu v Bratislave

- s tými autobusmi to bola trochu provokácia, ale možno nepotrebujeme mať v roku 2011 80% autobusov v dobe životnosti, ale stačí 70%, ak bude dobrá údržba

Aj mne sa KT3UA celkom páči, ale opakujem, nie je to dobrá investícia na 40 rokov ❗ ❗ ❗
Reply on: Ámos #91670:
Tiez pravda.
Reply on: 810zssk #91666:
modernizaciou 2xT3 na KT3 ziskas o cosi viac priestoru ktory sa teraz nevyuziva (kabina vodica B-vozu plus priestor medzi vozmi) a nizkopodlaznost v strednom clanku. Takisto atakovanie C clankov vandalmi by bolo podla mna mensie ako sucasnosti B vozov.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f4/Moscow_metro.png

v moskve mame zastavku v Metre 🙂

Linka 10 predposledna zastavka "Bratislavskaja" 😛

ta siet metra je hustejsia pomaly ako cela siet naesj MHD ?
Reply on: AAA #91665:
nedava mu nic, vsetko sa pouziva do investicii.
spolocnost s majetkom v hodnote 11,5 miliardy a ziskom cca 200 mil. po zdaneni by mestu ako 59,29% akcionarovi mohla v podobe predaja priniest viac. Vsetko by aj tak zalezalo na cene, ktoru by mesto za BVS mohli dostat.

Mestske lesy odvolavam, kedze novy investor by zrejme drevo vytazil a nic ztoho.

OLO by mozno tiez nebolo naskodu za podmienok, ze by sa zacali starat o cistenie komunikacii a odpadkove kose v meste.
No BVS mesto skutocne mat nemusi. Cenu vodneho a stocneho reguluje aj tak stat.
Reply on: hoppusmark01 #91659:
Ved ja som ani netvrdil. Ja som hovoril o tom ze Kadnar vyhlasil ze chce aby sa UPLNE NOVE vozidla kompletizovali v DPB a nie kupovali od niekoho ineho. Uplne suhlasim s tym co si napisal.
Reply on: Ámos #91657:
Ja by som bol za modernizaciu K2 na K3R a T3-ky by mohli pokracovat na T3P, tie su myslim dostatocne dobre..
Reply on: Ámos #91662:
BVS práve naopak dáva mestu zisk. Mestske lesy tuším tiež nie sú veľmi stratové.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.