Reply on: eripmav #90657:
A-ha! musim si to este poriadne pozriet hehe. Na to ze eliny maju baterku som vtedy urcite nemyslel ked som sa na to pozeral ?. Kuknem sa na to ked budem nabuduce v eline, ale po predchadzajucom fobustovom vysvetleni mi to pride logicke.
Zvero
L.A. a trolejbusy: neni zly napad, za predpokladu ze uz tie kopce budu realne zastavane. Alebo dat troleje len do kopca a hlavna radiala nech zostane naftova
Ad ekologia: trolejbus je suppa tichy, 0% emisie ale je strasne drahy. To sa tu (už určite) rozoberalo ostatne. A jako brzdit kazdu chvilu pred vyhybkou alebo krizovanim tak to neni bohvie co. Ostatne mame nedostatok autobusarov, na trolejbus treba urcite nejaky este dodatocny papier. To jako keby sme teraz dali vodicom autobusov 40 tis mesacne tak by sa to dalo. Sa divim ze este ma vobec kto na t-busoch jazdit. A vodici si lubia do plynu poriadne dupnut...pozname to.
No a ja osobne by som nakupil autobusy s normou euro 5 - tie maju mensiu emisiu ako CNG vozy. A vobec, urobit do 20-rocneho motora prerabku na CNG so zivotnostou 100000km...ako jazdit na zemny plyn za kazdu cenu..