Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Technopol #82833:
Povedal by som, že od cca roku 1992 sa v podstate každá väčšia zmena rovná škrtanie, lenže DPB riadia politici (mesto) a tí všetko prekrúcajú. Teda tak ako Jahnátek nazýva uplácanie netradičnou formou predaja, tak magistrát nazýva rušenie a škrtanie slovami racionalizácia, optimalizácia, v prípade Petržalky dokonca zlepšenie.
Reply on: Emo #82823:
A zas sme pri tom. JA som sa ohradzoval voči "ze to bolo zlepsenie pre petrzalku" a "To linkovanie bolo ZLEPSENIE. "
Ja to za zlepšenie nepovažujem.Bral by som formulaciu: Vzhľadom na nedostatok vozov a šoferov muselo prísť k zmene trasovania, ktoré na niektorých miestach dopravu zlepšilo na niektorých zhoršilo. Ale aby sme sa chapali ja nekritizujem to čo je teraz, mne len vadí INTERPRETÁCIA a hlavne slovíčko zlepšila(Ak sa myslí na celu Petržalku)
Reply on: Själavrak #82819:
Len si zabudol na "malý" detail a to, že Horský park je intrák EU BA, ale Petržalka nie je intrák tebou menovaných škôl. ?
Re #82828 Martin Fundárek: Alebo sa môže stať to, že DPB sa bude zmenami organizácie dopravy snažiť "motivovať" ľudí, aby cestovali elektrčikou, aj keď to pre nich veľmi výhodné nebude.
Reply on: Martin Fundárek #82828:
Lenže kvôli takejto blbosti nechceš aby sa postavila električka? Alebo ako to mám chápať...
Ak to bude za nejaký čas tak veľmi zlé, tak sa môže vybudovať podjazd pre autá v križovaní s električkovou traťou. Alebo sa bude musieť električka v centre zakopať pod zem..
Reply on: 810zssk #82754:
Re #82788 S499 1023: Ja si myslím, že to s tým nedostatkom vodičov cez školský rok nebude až také horúce. Ono teraz cez prázdniny má veľa ľudí dovolenky, vodičov MHD nevynímajúc. ?
Reply on: AAA #82793:
Však ja ani nepolemizujem s Tebou ale s dopravnym rádbyodborníkom a teoretikom jazdy s IGK - 810sdx ? .
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: hoppusmark #82818:
Počíta sa jednak s tým, že električky stiahnu aj značnú časť cestujúcich z liniek 93, resp. 94, jednak s ďalším rozvojom v Petržalke, Rusovciach atď.; pri investíciách na desiatky rokov treba pracovať nielen s dnešnými údajmi, ale aj s odhadom ich budúceho vývoja.
Pokiaľ ide o Šafko - kde je napísané, že sa Starý most pre IGK uzavrie? Najmä BSK tlačil, aby to tak nebolo. A pokiaľ ide o priepustnosť: v súčasnosti máš 4 kolízne smery: 1. z DJ rovno a doľava, súčasne zo SM doprava; 2. z DJ rovno, z VN rovno a doprava; 3. zo Štúrovej IAD; 4. z VN električka, zo SM rovno bus a zo Štúrovej bus. Po uzavretí mosta budú stále štyri: 1. z DJ a VN rovno; 2. zo Štúrovej a SM električka; 3. zo Štúrovej IAD; 4. z VN električka. Bolo by treba uzavrieť pre IAD aj Štúrovu.
Reply on: Själavrak #82821:
nič by sa im nestalo, keby prešli o 200 metrov Ďalej? Hlavne, že ty chceš všetky linky priamo pred svoj dom, a si lenivý 1 krát prestúpiť!!!
Reply on: richardhudec #82750:
Zbytočné plytvanie vozokilometrami to s tými služobnými jazdami. Veď keď aj tak ide do Petržalky, tak nech berie aj ľudí.
Reply on: Själavrak #82821:
povedz mi, čo má spoločné 83 s Važkou....
Reply on: Själavrak #82821:
na 84 mi nešahaj! Ďakujem ☠
Reply on: Technopol #82806:
Samozrejme, že to bolo šetrenie ❗ To nikto nespochybňuje. Ale šetrenie také, že prinieslo súčasne aj zlepšenie.
Reply on: Sommelier #82817:
A posledné - chceš mi povedať,že na EUBA chodí viac študentov ako na STU+SGeŠ+Vazku+učilište dokopy?
Reply on: Sommelier #82817:
Ešte jedna vec. Študenti EUBA nechodia výlučne linkou 84, ale aj 88, keby museli raz prestúpiť na 83 zlúčenú s 84 chodiacu po starej trase 83 nič by sa im nestalo, okrem toho aj tak by mala zastávku 200metrov ďalej - Bulíkova, stačí prejsť pomedzi domy na Mamateyovu.
Reply on: Sommelier #82817:
Akože sťažujú si na interval či na kapacitu? Ak chcú lepší interval tak nech rátajú s krátkymi vozmi. Okrem toho by som prehodil trasy 87 a 70, tak by aspoň bola náhrada 70 za 71 kompletná a myslím,že 87 s tým intervalom by K ŽST Podunajské Biskupice zapadla, len víkend by som posilnil na 20min.
Reply on: hoppusmark #82811:
Tlčúsa tu dohromady dva názory !!! Najprv sa pretláča názor,že 83 sa nemôže zlúčiť s 84 kvôli EUBA ale to,že 181 a 193 obsluhovali STU - SvF a ešte na Vazovovej fakultu, gympel Vazovova, učilište a SGeŠ tak to už bolo všetkým jedno ale úplne. Všetky tamtie školy bojovali za tie linky a majú čo - nič.
Reply on: Martin Fundárek #82815:
Zaujímalo by ma, prečo sa všade oháňajú intervalom 90 sekúnd.. A čo ak tých 90 sekúnd vôbec nebude treba?
Pretože teraz má 95 interval 3 min. Pričom autobus je dlhý 18 metrov, električka cca 30. Takže električke by stačil väčší interval, aby odviezla rovnaké množstvo ľudí ako autobus..
Okrem toho ak sa uzavrie Starý most pre IGK, tak bude Šafko ešte priepustnejšie...
Takže v tomto problém naozaj nevidím..
Reply on: Själavrak #82776:

Inak.
Každá linka v BA má svoje hluché miesta. V mnohých prápadoch sa to rieši sedlom. A že to tak v niektorých prípadoch nie je ? Noooo. A nebavíme sa už o inej veci ? Nahoď ten interval na 12 metrovú výpravu na L 70 a nahanobíš každej 10 minútové meškanie na každom špičkovom kole.
A nebudem sa s Tebou hádať o tom, že by to tak nebolo.
Keby si prišiel s nejakým rozumnejším prelinkovaním, možno pochopím. Inak starostovi PB sa za tie roky nazbieralo pekných pár listov od občanov sťažujúcich sa na nedostatočné spojenie starej obce MHD.
Ešte šťastie, že Tvoje nápady budú len cez mŕtvoly realizovateľné.
Howgh, viac nemám k tomu čo povedať.
Ešte raz, nie a basta ☺
Reply on: Technopol #82814:
no ja byvam pri zastavke Romanova a tam my chodi 68,95 ktore maju dobry interval..prejdem kusok pesi a tam mi codi 98 alebo idem na 99 a tam na 93 alebo 94 ked idem do mesta a este u mna codi 92, 96, a tie linky vyuzivam tiez napr. 96 do skoly a 92 ked idem von..cize u mna je to celkom dobre..
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #82780:
To stanovisko na stránkach ZDS (mimochodom, je už rok staré) je celkovo príšerná zlátanina a je pod ním podpísaná samospráva jediného domu plus Trubíniovej "ochranári", ale kľúčové slabiny projektu vystihli dosť presne:
1. električka je prezentovaná ako dočasné riešenie - a v tom, že míňať miliardy na provizórium je hlúposť, majú pravdu;
2. vedenie električkových liniek, ako je navrhnuté, by nedávalo záruku, že na rýchlodráhe budú jadziť iba nové električky;
3. kapacita križovatky na Šafárikovom námestí pre prejazd električiek v intervale 90 sekúnd je tiež otázna a návrh NDS ju dostatočne nerieši.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.