Reply on: S499.1023 #82390:
to vážne nemá zmysel. Vieš dobre ako som to so systémom abs myslel (v našich podmienkach jedine 6704). Aj by som veril tomu, že trolejbus bude mať kratšiu brzdnú dráhu, avšak aj jednouchým pozorovaním si dovolím tvrdiť, že sa trolejbusu darí brzdiť lepšie edb ako podraďovaním motorom.
Na mysli mám nehody, ktoré sa pranierovali v médiách a svojim spôsobom mohli ovplyvniť mienku cestujúcej verejnosti o bezpečnosti mhd - jediná závažná nehoda 6617/I. Ba iné si nespomínam.
Ešte raz a naposledy ?, musí Ti byť jasné, že relevantné argumenty nemám odkiaľ zobrať a vychádzam z toho čo vidím a cítim, na konci dňa som len cestujúci. a je to minimálne tak podstatné, ako akýkoľvek podložený fakt. To som od Teba očakával - uvedomiť si, že v dnešnej dobe je to s prístupmi už trochu inak. ?
Sommelier
Re #82336 S499.1023: elektrodynamická a pneumatická, prípadne ABS. Autobusom snáď možnosť elektrodynamickej chýba.
Našim trolejbusom rozhodne zmyselné veci škodiť nebudú. Láskavo sa presuň do inej roviny. Ľudia ako cestujúci sa riadia podľa trochu iných kritérií, pretože k svojmu cestovaniu potrebujú iný balík informácií. Pokiaľ máš v štatistikách 1 a pol nehody za 15 rokov, nie je to argument pre ich bezpečnosť, prípadne výbornú úroveň vodičov ? Nie je to argument proti antiparoháčskym náladám ? Tak ?
Nemyslím si, že to čo som napísal by bola do márijiných gúl volajúca blbosť. A za mak tomu za tie roky nerozumiem, no na rozdiel od Teba sa snažím pochopiť.
Vsiô. ?