Dobre ale tak pozri na zastávky Park kultúry - Lafranconi - Botanická záhrada? Aj ľudia na prestup z elín na 28,29,31,39 využívajú skôr Park kultúry. Ja by som zrušil určite jednu z tých zastávok, ale na Botanickej sú školské zariadenia, Park kultúry neni treba komentovať (PKO) tak Lafranconi by letelo. Neviem teraz presne ale na zastávke Lafranconi sú nejaké ihriská UK, a nejeká katedra ich či nie?
Tie slovne inzultacie si nechaj pre seba, ja som s tebou ovce nepasol ? Neviem ci ludom robi problem prejst 5-7 minut peso a naviac bez nakupu. Kto nevladze tak nech si pocka na elektricku. Ked dokazu chodit zo svojho baraku par minut peso na zastavku tak preco nie do PCC.
Neviem znova mi tvoj pristup pripomina DPB, nikdysatotaknerobilo,cestujucibytonepochopili... Kto by bol uplne najsamlenivejsi mohol by presadnut z Ruzinovskych liniek na Trnavskom na elektricku a odviezst sa k PCC.
Mimochodm sa tam bude stavat Polus II takze sa tam zmeni rezim a ktovie, mozno sa posunie zastavka blizsie. ?
Tak redukcia zastávok je vec s ktorou neopèítam vzh¾adom na solventnosť DPB a ochotnosť do toho investovať. To èo by sa dalo v súèasnoti vykonať je, že by elektrièky vynechávali zastávky : Jurigovo nám., Horné, Krèace, OD Saratov, Lafranconi, Vozovòa Krasòany, Pri vihoradoch, Chlumeckého a Karlova Ves (zo zastávky Borská by sa stala zastávka Karlova Ves), poprípade aj vynechávanie zastávky Mladá garda alebo Riazanská ale tam by to už chcelo novú zastávku - Varšavská. Èiže dokia¾ by sa DPB neuráèilo vybudovať zastávky v nových polohách by sa zrýchlenie spojov na radiálach riešilo takto. Inak dakto tu spomínal aj vedenie elektrièky do Dúbravky cez Patrónku. Sú aj takéto plány reálne? Máš prosím ťa ICQ alebo profil na pokeci alebo Skype? Chcel by som s tebou dať obširnejšiu reè o MHD. Ïakujem vopred ?
Mas recht,mam Karosu B741,nemam spojku a z kopca do kopca na rovine stale sa rozbieham rovnako,kedze stojim na brzde,tak ju pustim a hned zoslapnem plynovy pedal a jedeeeeeeeeeeeeeeeee to. Je to automat
Ja viem, že niektoré veci v našej električkovej sieti sú nafigu, ale s traťami už asi nič neurobíš, tie treba brať tak ako sú, a z toho vychádzať...zastávky sa ešte ako-tak popresúvať dajú...
Každopádne, Jesenského/Šafko ako prestupný uzol rozhodne nie je optimálny - pri ceste z východnej časti mesta do Dúbravky to znamená min. 5 minút jazdnej doby navyše oproti ceste cez tunel.
A čo sa zlučovania liniek týka - ja som všetkými desiatimi ZA redukciu počtu liniek, pričom na väčšinu radiál by stačila jedna linka, ale nie tie linky točiť cez centrum nazad, to je nemysliteľné, a tento tvoj druhý návrh je (s výnimkou 1 a 9) zasa o tom istom. Skús si pozriet to pdf-ko, na ktoré som ti hodil link, aj spomínané príspevky, a uvidíš že sa to dá aj inak, a efektívnejšie A všimni si tam aj redukciu zastávok
To je tu na prt, že pri 4 min intervale nemôžeš počítať so Šafkom a Jesenského ako prestupným uzlom,lebo by tam boli kolóny električiek. Úplne o ničom je "vzdialenosti" cca 300metrov tratí na Obchodnej (severná trať) a na Špitálskej (južná trať), a nehovorím o vzdialenosti aká je medzi zastávkou Odborárske námestie a Floriánske námestie, a Legionárska Vazovova na Radlinského. Chodil som tam do školy a bolo jedno či som šiel 11 na Vazovovu, alebo 4 a 14 na Legionársku / Odborárske námestie. Prečo sa nemôžu na každej radiále zlúčiť dve linky do jednej? Nebolo by to tak lepšie?!
ešte som skúšal toto :
- 1 : terajšia trasa, 8/8/8//15,2xT3
- 2 : ŽST Nové Mesto, Trnavské mýto, Vazovova, Hlavná stanica, 8/8/8//15, 2xT3
- 3 : Rača, ŽST Vinohrady, Račianske mýto, Obchodná, Kamenné nám., Odborárske nám., Trnavské mýto, Ružinov, 8/8/8//15,2xT3, 2xT6A5
- 9 : terajšia trasa, 8/8/8//15, 2xT3
- 11 :terajšia trasa, 8/8/8//15, 2xT6A5
- 12 : terajšia trasa, 8/8/8//15, 2xT3
- 13 : terajšia trasa, 8/8/8//15, K2
- 17 : terajšia trasa, 8/-/8//30, K2
810zssk