Reply on: Mike #74803:
Aaale no... Zas Ik 435 a 415 este s vyradovanim vydrzia. Stacila by im mensia GO... Napr. kukni co spravili z 1003 po preradeni do Petrzalky. Stacilo trochu starostlivosti a bol z toho dobry voz.Nie sme taky bohaty aby sme 10 rocne vozy vyradovali kedze este mame aj trofle aj elektricky. Treba s rozumom Skutocne keby ich poslali na GO, budu to opat dobre a krasne vozy. Vlastne aj dnes kym je cisty a nehrka na nom kazdy srob tak ich maju cestujuci radi a vobec ich nepovazuju za stare vozy... A ak ich nepovazuje za stary cestujuci dopravca by bol hlupy keby ich vyradoval.
Mike
Re #74794 Puki: hahahaha. To už si sa mohol naučiť, že ak v DPB je v nejakej vozovni DOD tak to bude jedine vozovňa Kraksňany. ?
Re #74788 Palo1987: ako Ti aj ďalší napísali moc divné prepočty máš. Nemôžeš súdiť iba vozy a linky, ktorými ty cestuješ.
Tých kĺbových autobusov Blava akútne potrebuje oveľa viac, nahradiť treba všetky IK 280, ktorých je 11 (aj 4944), ďalej všetky IK 283, aj 1509, 1513 a 2513 - teda 16, ďalej minimálne ik 435.18 z roku 1996 #4800 - 4811 - 12 kusov, ďalej GO dieslové vrakosy - 15 kusov (GO bola v rokoch 2000 - 2001)(vrakosy bez GO pôjdu tento rok na CNG I suppose) a ďalej TAMy bez VP - to sa mi nechce počítať, ale asi 6 ich vychádza - spolu 60kĺbov. Vyradiť by sme potrebovali už aj prvé generálky na cng z roku 2002 - 20 vozov.
Sóla všetky dieslové vrakosy (okrem 1111 ) teda povedzme 27 vozov a cng GO z 2001 - 13 vozov a z 2002 ďalších 19 - teda 32 cng a 27 dieslov - spolu 59 sól nech by 60; a ešte aj ikarusy 415.30 by sa hodilo nahradiť tie z roku 1997 1001 - 1006 spolu 6 ks.