Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #72677:
viem, viem, bolo rano, sekol som sa a strasne sa hanbim ? . Proste som si tie dve mesta zamenil... O tom ze Lvov je polske centrum na ukajine zatial co Cop je len diera kde bola pred 2 sv. vojnou 0% gramotnost niet pochyb ?
Reply on: koni8 #72626:
Nehnevaj sa na mna, ale Ty si vsetko v doprave predstavujes ako hurvinek valku. Skus to o automatoch vysvetlit ing. Magneziovej (riaditelka odporu tarifnych sluzieb), vsak by z toho dostala ovcie kiahne! S tymi tvojimi mestskymi vlakmi - myslis si, ze ked nasadit povedzme elektricku jednotku z DNV do Jura, myslis si, ze developeri nam prestanu stavat mrakodrapy v centre, ale zacnu v Sv. Juri ci v Dubravciciach? Teda nie ze by som bol proti S-Bahnu, ale pochybujem, ze by to pri sucasnej zeleznicnej sieti v BA nejak pomohlo...
Reply on: fobust #72710:
Prosím Ťa, však je to decko, prečo s ním vedieš vážne diskusie ? ?
Reply on: SDX #72701:
Ja bežne, ke%ď idem na dovolenku, si prinesiem peniaze už so sebou alebo si ich vyberiem na mieste z bankochmatu. Hotelové zmenárne ponúkajú najhoršie predstaviteľné kurzy ? .
Reply on: Vladimír #72688:
Štyri spoje za hodinu má v trocha menej špičkových časoch aj súčasná nosná 61 ? .
Reply on: Papyr #72677:
Ike len naznačil, ale SDX si dovolil ešte aj poučovať ? .
Reply on: SDX #72674:
Ad 161 - áno, to je geniálne riešenie, z dvoch liniek dať osdchod každej odinakiaľ. Blíži sa chvíľa, keď Ti udelím titul vzorného šotouša. Potreboval by som ale od Teba pár odpovedí na viac-menej intímne otázky.
Reply on: SDX #72672:
Lenže počet NIE JE zaujímavý.
Reply on: SDX #72674:
Problém točiť a-busy na Hodžovom námestí tak, ako t-busy? Cezpoľní s piatimi hodinmami času asi exkurzie na hrad podnikať nebudú ?.
Reply on: koni8 #72668:
Nejde len o automaty. Proste zatiaľ je platnou menou na území SR SKK a musí byť prijímaná všade. Teroeticky by to riešil aj automat na SKK, stojaci hneď vedľa, prakticky by to určite nejaká inštitúcia napadla.
Reply on: SDX #72666:
Ale tých, ktoré boli predmetom výberového konania. To zase proste viem ja, lebo to proste vyplýva z dikcie zákona.
Reply on: KLF #72670:
No niečo podobné v menšom je aj v Prahe - obrovské otočky Dlabačov a Královka, v beženj prevádzke bez využitita. Naposledy som ich videl v plnom nasadení pri koncete Rolling Stones v 1990. Tam sú ale využité aspoň tie koľaje, čo vedú okolo, v Stuttgarte je linka k Hans-Martin-Schleyer-Halle v prevádzke len počas nejakých športových a zábavných udalostí aj s dosť veľkým kusom trate.
Ale myslím, že zatiaľ na to nemáme, aby sme stavali električkové trate so sezónnym využitím. Neskôr, až na tom budeme tak, ako Nemecko v šesťdesiatych rokoch, som za ? .
Reply on: Ámos #72714:

Diskusiu som tu dlhšie nesledoval. A vidím že chybu som nerobil. Potom sem kliknem a čo nevidím... ?
Reply on: Martin Fundárek #72730:
To boli tie biele Karosy, ze? Zlate casy...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Ad spojenie z letiska - keď bude zavedená tá vysokorýchlostná trať popri letisku, o ktorej nielen fantazírujú ŽSR, ale s ktorou aj ráta návrh územného plánu, význam rýchleho spojenia na hlavnú stanicu dosť klesne.
Kedysi za socíku existovali letiskové busy ČSA, ktoré jazdili zadara (pre tých s letenkíou, samo) od Reduty (kde sídlili ČSA) na letisko s pár zastávkami. Čo keby si letisko zaviedlo takúto linku? Keď môže platiť zvoz Avion, môže aj letisko. Poplatky inkasuje nemalé.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: m@rtin #72687:
To s tými náckami si dosť prehnal. Rozhodne nie je pravdou, že každý, kto bol za samostatné Slovensko či za pomlčku, musí byť fašista či nacista - hoci si to dosť Čechov (a nielen ich) myslí.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Valec #72629:

1. Automaty na eurá by boli zbytočné, pokiaľ by na vstupných bodoch bola možnosť v ktorúkoľvek hodinu vymeniť eurá za koruny. Obávam sa, že k tomuto stavu máme ešte dosť ďaleko.
2. Pri pokladniciach na hlavnej stanici sú už aj tak dosť dlhé fronty, žiadne lístky MHD by som tam radšej nepchal. SADisti na Nivách sú na tom podobne. Na hlavnej, Nivách, letisku a v Petržalke by mali byť po dva automaty, ktoré budú papať aj naše vysokohodnotné bankovky (dva kvôli prípadnému výpadku). Tvrdenie, že je to zbytočné kvôli prechodu na euro, je alibizmus, pretože
a) do eura sú ešte dva roky,
b) ktovie či len dva,
c) na turistické lístky bude aj po prechode na Euro treba mať plný vaček mincí (napr. týždenný vyjde na nejakých 9 eur a najväčšia minca je 2 eurá).
Reply on: Vladimír #72723:
1. Z 39 sa zvykne prestupovat na spoje do Vrakune, nie sice nejako extremne. 2. Stratili by sa dve zastavky. 3. Kto ide do Hornbachu alebo Kiky, ide s 39, lebo je to omnoho blizsie ako 61, 63.
Reply on: Vladimír #72722:
To je dosť dobrý nápad! Keby som chcel ísť z Petržalky do Avionu, tak sa nemusím trepať na SAV na 61, 63, ale môžem prestúpiť priamo na Zochovej..
p.s. Avion linku z Petržalky nerátam, interval 60 min. je moc..
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: SDX #72543:
Pacherovej sa síce občas podarí napísať sprostosť, ale celkovo majú jej príspevky podstatne lepšiu úroveň - po obsahovej i formálnej stránke - než mnohé tu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.