Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #72715:
myslíš nejak takto ? #72468
Reply on: Vladimír #72722:
Pardón... L39 samozrejme na Mierku nestojí... takže to považujte ako myslené Zochovu alebo Nám. 1. mája...
Reply on: Ámos #72721:
Teraz ma napadla taká haluz. A čo tak odkloniť L39 k Avionu? Z doterajšej trasy by tak stratila len jednu zastávku a dostala by šancu sa zaplniť. Také spojenie Hodžovo nám. - AVION by mohlo byť celkom žiadané.

I keď by to spôsobilo nárast vozkm. Ja už ale nie som kompetentný posúdiť, či ten nárast je alebo nie je zvládnuteľný, prípadne či by sa tie km dali získať z inej linky.
Reply on: Vladimír #72718:
asi kdhcka lobby ved ludia dennodenne cestuju z cintorinu na cintorin
tak prazdny autobus ako je 39 v tomto useku... to tam nema co hladat
Reply on: Ámos #72717:
To nie, len ho netreba vystrašiť hneď ako si dovolí priletieť 🙂

A určité typy vozov máš fixované na linky aj dnes, takže hádam by to problém nebol.

Ale k téme letiska sa mi už ozaj vyjadrovať nechce, už ľutujem, že som sa zapojil.
Reply on: yves #72709:
expresnu linku ala prazska tusim 100fka. Ked som bol v Prahe ja tak sa tym vozili prevazne zamestnanci. Ono by tam bolo treba kolajovu dopravu...
Ale kedze nasa sucasna vlada rozhodla tak ako rozhodla a odmietla 10 mld. na rozvoj letiska (urcite by sa uslo aj na elektricku) a hovorila ze zabezpeci rozvoj aj bez investora a zmohla sa na 2,6mld. na novy terminal a aj to pojde na dlh a jednym riadne dlhym tunelom... Ach skoda reci...
Reply on: Ámos #72715:
Keď sa v roku 2000 zavádzalo nové linkovanie, tak pôvodné oznamy hlásali, že L39 bude zrušená a že L78 pôjde po Trnavskej po jej trase. Až neskôr sa oznamy zmenili a linky sa nechali tak ako boli dovtedy (a napokon, ako sú aj doteraz). Neviem, čo vtedy zmene zabránilo.
Reply on: Vladimír #72706:
preco budovat potemkinove dediny? Vozme ludi v takych vozoch ake mame... Alebo si myslis ze turista sa bude vozit iba 61tkou? Davat specialne vozy tam a tam, ved to musi robit iba problemy vo vyprave...
Reply on: Dlhe Diely MHD #72707:
Prečo by musel ísť v polke cesty 200m na naftu? ?
Reply on: david1 #72702:
hm.. nic neposilnis, nemas vozy a nemas vodicov...
jedine konecne sa zbavit prazdnej 39 v useku trnavske - suhvedzna a posilnit tam 61tku. Ako nahradu za 39 by bolo treba sa trochu pohrat s linkovanim 78 s moznostou vybudovania novej komunikacie vedla cintorina. Nas primator budovac ciest by sa dal nahovorit...
Reply on: fobust #72710:
ze na to vobec reagujes... ?
Reply on: Vladimír #72711:
61 chodim pravidelne a kupodivu na nej jazdi dost ludi iduci s batozinou az na letisko. Dokonca je toho az tak, ze by mohli byt zopar vozov vyhradenych na tuto linku a prisposobenych nejakym regalmi na batozinu... lebo poviem ti je to dost neunosne, ked si dotycny s kufrom ako svina sadne do stvorky a zaberie nim dve miesta na sedenie plus to svoje...
Reply on: koni8 #72675:
Ale 94 priamo pod Nový Most nechodí.
Reply on: yves #72709:
Oukej, tak to nechajme tak ako je. 61-tka sa aj tak naplní národom s igelitkami z Avionu, a taxikári z letiska tiež potrebujú deti doma nakŕmiť 🙂
Inak ja som na túto tému vyjadril názor bez toho, aby som riešil priority súčasnej MHD ako takej. To, čo som písal, určite nie je na zmenu akože od 1.2.2007 alebo tak nejako... Je mi jasné, že teraz sú vážnejšie problémy.

Ad Ikarus 280: Veď som písal, že to bolo pred polrokom asi... Ale aj tak človeka zamrzí, že na letisko je možné vypraviť čokoľvek. Za to, že teraz "čabajsky" na letisko cudzincov vítať nechodia, môžeme ďakovať len tomu, že ich jednoducho nemáme. Nič mi nedáva dôvod si myslieť, že keby dotyčná kolóna Ikárky mala, tak ich tam nepošle.
Reply on: Dlhe Diely MHD #72708:

Takže nové smradobusy, zopár trolejbusov a staré T3ojky. Substrátu ponúknuť voňavé nové smradobusy a tramavaje žiadne. Nie si ti tak náhodou Lunáček? Však s takými "riešeniami" akurát tak tramvaje môžeš rovno rušiť a nahradadzovať smradobusmi.
Reply on: Vladimír #72706:
Mozno si si nevsimol, ale 2. kolona uz nema Ikarusy 280, uz ten sprievodca je luxus, niekto, v tomto pripade asi DPB by ho musel platit, myslim, ze uz plati aj teraz niektorych ludi zbytocne-myslim prebujnely administrativny aparat, ale v tomto sa mozno mylim ? , a niekto nizsie pisal este o nejakej expresnej linke, ktora bude chodit kazdych 15 minut, tusim si to bol ty, v sucasnej situacii, ked chybaju vozidla aj na zalozaky to povazujem naozaj za luxus.
Reply on: Vladimír #72706:
Ja mam taky (trosku sci-fi) navrh: 1 poziadajme z EU fondov peniaze na opravu mhd v Ba 2. vsetky autobusy (mozno aj par trolejbusov(eliny ziadne)) predat do kovozberov a dat recyklovat = nejake peniaze a 3. dat nase velmi oblubene zdrazenie listkov a buala mame na nove (trolej)busy ? A je to vsetko vyriesene ? ?
Reply on: intony #72695:
Potrebujeme duobusy bo niekde v polke cesty na nejakych 200 metrov bude musiet ist na naftu ?
Reply on: yves #72700:
Oukej, ale o akom nadštandarde sa to vlastne bavíme? O tom, že na "vyvolených linkách" budú luxusné autobusy s koženými poťahmi a stewardkou ponúkajúcou po každej križovatke kávu?
Ja som žiadal na začiatok aspoň to, nech črepy typu Ikarus 280 na linke k letisku dostanú červenú.
A pokiaľ by skutočne vznikla L60 s povedzme hoci aj SU18, je to taký problém strpieť asi štyri lepšie vozy vyhradené pre reprezentáciu? Veď nehovoríme, že tretina liniek bude chodiť k letisku...
Reply on: KLF #72693:
nehrava, nema na to dost vykonnu masinu 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.