Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: koni8 #72668:
Riesenim su kombinovane automaty SK/EUR, pricom pri SK by to bralo aj bankovky.
Reply on: Papyr #72677:
Okrem železničnej stanice je Čop zaujímavý aj tým, že tam menia podvozky štandartného rozchodu za širokorozchodný. Sranda sa na to pozerať 🙂
Reply on: LifeStar #72676:
Pred aky iny terminal? Stalo by to pred priletovou halou najblizsieho lietadla. Aby clovek hned po vychode videl ten autobus a nie len taxiky. Spojenie odvsadial vsade nechcem, ale letisko - centrum je dolezite.
Reply on: koni8 #72668:
Pocuj, nechcem tu zas do niekoho rypat, ale kto si? Evidentne si tu pod 2identitou. Spociatku si pisal stylom sama gramaticka chyba a podobne, zacal si nam vysvetlovat, ze si novacik a tak a teraz uz si davas dost zalezat. Na co to je dobre? Hanbis sa pisat pod svojim nickom? A este ti tu ludia odpovedaju...
Reply on: petert #72659:
V Bechyni je sice vojenske letisko, stihackova zakladna, ale inak neviem, preco by vlacik na trati Tabor-Bechyne mal byt letiskovou dopravou 🙂
Reply on: koni8 #72675:
V mojom navrhu nic o 94 nebolo ? 61-ka taka ako je teraz je dobra, mnoho ludi ju vyuziva aj ked nejdu na letisko. Ak ju potom menit, tak jedine skratit po Avion.
Reply on: Ike #72651:
To je co sa tyka velkosti sidla taky zavazny omyl, ako keby si si pomylil Kysak s Kosicami. Velky, historicky, kedysi polsky a silne metropolitny Lvov, a maly, bezvyznamny, kedysi ceskoslovensky, okrem zeleznicnej stanice nicim nezaujimavy Cop 🙂
Reply on: SDX #72674:
Načo už dávaš zastávku pred iný terminál? Ľudia si toľko prejdú, aj tak väčšina z nich má kufor na kolieskach 😛 Podľa mňa je linka č. 60 tvojej réžie úplný nezmysel. Nielen, že by tam jazdilo hafo vozov a úplne zbytočne, ale v žiadnom meste na Slovensku nefungujú VŠADE kdekoľvek priame spojenia.
Zabudol som napisat ze suhlasim s 60 len pod Novy most uz z hladiska 94. Mimochodom, preco tak chces nechat 61 po starom? Z 94 by bola predsa prepojena Petrzalka s Letiskom.
Reply on: LifeStar #72673:
Ten hrad bolo alternativne predlzenie. Islo skor o to ze som nevedel ako na Hodzovom tocit busy.. 60-ka by bola linka do centra
a) pre "cezpolnych" co sem nedosli na dlho, napr. prileteli dajme tomu z Kosic a o nejakych 5 hodin im ide ich lietadlo, tak mozu
b) pre tych co maju v centre "svoj" hotel... - je mozne medzi Safkom a Novym mostom zastavit aj na Namesti L.Stura, napr. aj kvoli carltonu

Ad. Letisko-terminal: Linka 161 by (ako som pisal nizsie) odchadzala zpred priletovej haly 😉
Reply on: SDX #72669:
Povedz mi, pre koho by slúžila linka č. 60? Prečo by mali autobusy jazdiť k hradu, kam jazdia trolejbusy? Koho by vozila? Skús logicky pouvažovať, prečo by sa mal turista s batožinou tlačiť na hrad?

161 - čiastočne súhlasím. No potom by linka č. 161 mohla mať 30-minútový interval cez PD a mohla by zastavovať aj na zastávke Letisko - terminál, či ako sa to volá a nezastavovať na zast. Trnavská.
Reply on: ivanbuto #72671:
Bolo to myslene tak ze co sa tyka poctu, tak je viac busov ktore sa daju povazovat za reprezentativne ako tbusov, bolo to zle formulovane.
Reply on: SDX #72648:
"Ani abusy ani tbusy nie su v skvelom stave, ale autobusy su urcite v lepsiom"

A to si odkiaľ zobral?
Reply on: S499.1023 #72644:
No to s tymi autobusmi je v podstate pravda (alebo tam ide aj nejaky druh rychlodrahy (Tokio...)). Ale taka zaujimavost - k stadionu Giuseppe Meazzu v milanskej stvrti San Siro v den zapasu premavaju elektricky. Je tam obratisko s asi 10 kolajami vedla seba. 😉 Proste sa ta trat vyuziva naplno vtedy, ked je napor ludi. Inokedy tam vedie 1 linka tusim. Ved poslem to d3k0vi dakedy, dajak, bo mam pomaly net.
Reply on: koni8 #72667:
No, vsak jasne, podla priletov by sa vypravovali iba tie extra spoje, ktore by neboli ani v CP, ostatne by jazdili normalne. Ak uz silou-mocou chces expresnu 61 tak by sa to mohlo spravit takto:

60 - tu som uz rozpisal
61 - po starom
161 - expresna linka so zastavkami Letisko - Racianske Myto - Hl.St (veci ako bajkalska ci trnavske myto zabezpeci 60-ka). Odchody podla odletov. V opacnom smere s 15-minutovymi intervalmi a zastavkami Hlavna stanica - Racianske Myto - Trnavske Myto - Bajkalska - Trnavska - Letisko
Reply on: S499.1023 #72654:
To o tych automatoch som fakt nevedel. Celkom tomu nerozumiem, ale keby to neslo, tak by tam mohly byt napr. 10 minutove na Sk?
Reply on: SDX #72636:
S tou 60 je to super napad ?. Dostat sa rychlo do centra je dolezitejsie ako na stanicu, to hej, ale za tou expresnou 61 si stojim. Tie (60 a 61) by mohly byt vypravovane na pokyn dispecera, ale nie sucasna 61, ktoru okrem zakaznikov Avionu vyuzivaju aj ludia do/zo skol, prace a tak. A nie je mozne, aby mi siel bus ktorim idem do skoly podla toho ci priletelo nejake lietadlo, alebo nie. Preto by som nechal aj tu 94 podla pevneho CP, az na Holicsku. MHD na ukor taxi je v tomto meste najväcsia utopia.
A preco 209 a nie 205.
Reply on: S499.1023 #72664:
Proste viem ze existuje nejaka zmluva na zaklade ktorej Solaris ma opciu, alebo nieco podobne na dodavku dalsich busov, ktoru ziskal na zaklade posledneho tendra.
Reply on: SDX #72660:
Počúvaj, tĺčik môj detský, nevkladaj mi do huby, čo som nepovedal. Bavili sme sa o tom, kto sa chytí príležitosti prepravovať ľudí z letiska, nie o tom, kto stavia tunel.
Reply on: SDX #72655:
Za uprednostnenie v tendri môže byť akurát tak mastná pokuta od ÚOHS, Samuliak ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.