Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #72661:
Ano, v percentach je to menej, ale to nic nemeni na fakte ze modernych (a aspon trochu reprezentativnych) A-busov je u nas viac ako T-busov..
Reply on: LifeStar #72652:
Keď sa kúpila 6401. A víťazom sa nestala plzenská škodovka ale škodovka ? .
Reply on: SDX #72648:

1) Koľko je to percent?
2) Aký je stav zvyšku vozového parku okrem tých nízkopodlažných vozidiel? RÁDOVO lepší u trolejbusov.
3) Kde je napísané, čoho sa koľko bude kupovať?
Reply on: S499.1023 #72656:
Lenze je rozdiel medzi zastavkovou integrovanou dopravou v normalnych mestach, bez Cng.Zachara a trepanim batoziny hore schodmi aby si sa mohol tlacit s babkami do Avionu...Pozri sa do Viedne ako to funguje tam. Na turisticky listok v pohode mozes v pohode cestovat primestskymi vlakmi (S-Bahn). A funguje to vyborne a vela ludi to aj vyuziva.

Re #72657 LifeStar: To som nepovedal! Povedal som ze to nestavia ZSSK (ako ma presviedcal S499.1023), ale ZSR.
Reply on: SDX #72631:
Nepoučuj, keď sa v tom sám vyznáš, ako Fico v ekonomike. Ľvov nikdy súčasťou Československa nebol, ty chytrolín.
Reply on: SDX #72655:
No a, že ho stavia ŽSR? To ako keď to sú železnice tak vnútri nemôžu byť električky?
Reply on: SDX #72628:
Prečo by si turista, ktorý má turistický cestovný lístok, nemohol kúpiť iný cestovný lístok na letisko? Aj v integrovanejších mestách máš obvykle na výber medzi zástavkovou integrovanou a expresnou neintegrovanou (a niekoľkonásobne drahšou) linkou.
Reply on: S499.1023 #72650:
1. "Udajne" som pouzil nakolko to nemozem potvrdit, lebo som to nezistoval. Sucastou zmluvy so Solarisom, bola aj nejaka zmluva o kupe dalsich autobusov, resp. uprednostneni v tendri, ktora bola podpisana na zaklade tendra na 15m busy.

2. Pretoze ma byt sucastou tunela na Filialku, ktory (oprav ma ak sa mylim) stavia ZSR.
Reply on: koni8 #72625:
MRŠ je prakticky vnútromestské letisko, asi by nebolo veľmi dobré robiť z neho megaletisko. K ďalšiemu príspevku: Automaty LEN na Eurá nemôžu byť podľa zákona.
Reply on: LifeStar #72647:
Inym smerom ako Vajnory a DNV sa ist neda. A medzi DNV a "zvyskom" BA je dost miesta na vybudovanie par bytoviek... Takze ked sa uz nebude dat ist na vychod, bude tu DNV. Kazdopadne trat do DNV nepovazujem za prioritu, omnoho dolezitejsie su Vajnory (staci napojit na Zlate Piesky, na Racu je napojenie (zatial) nepotrebne), letisko, druha a tretia vetva trate v Petrzalke atd.. DNV staci zrealizovat okolo 2025.
Reply on: S499.1023 #72650:
A kedy sa konalo výberové konanie na 12M nízkopodlažné trolejbusy? Lebo zatiaľ sa nič nekúpilo a podľa mojich informácií bola víťazom plzenská Škodovka. ?
Reply on: Ike #72632:
hupz, sorry akosi som si pomylil Lvov s Copom
Reply on: SDX #72624:

1) Opcie nebývajú "údajne". Opcie bývajú zverejnené vo VVO. A DPB žiadne výberové konanie na 18 m autobusy nevypisoval, tak nemôže byť ani opcia.
2) Prečo by sa mal chytať majiteľ a správca železničnej infraštruktúry (ŽSR)? A pokiaľ si myslel ZSSK Slovensko, tak to by bolo len dobre. Nevidím dôvod, prečo tranzitovať cestujúcich z letiska na Fő pályaudvar MHD.
Reply on: Ike #72646:
Už budem vedieť ? len žeby potom sem neprišiel nejaký na slovovzatý jazykový expert a nezačal vysvetľovať riadok po riadku prečo nie práve Česko-Slovensko...
Reply on: S499.1023 #72644:
OK, porovnajme to napriklad na tomto: kolko mame nizkopodlaznych autobusov? 26? A trolejbusov? Mizernych 7.. A v buducnosti sa bude kupovat viac busov a t-busov. Ani abusy ani tbusy nie su v skvelom stave, ale autobusy su urcite v lepsiom

Ad. elektricka: elektricka nieco aspon vyriesi, t-busy nic..
Reply on: SDX #72645:
K bodu 1, môže byť, nie som jazykový znalec, aby som ovládal, ako to je. No len jedno viem, že všade sa píše Československo.

K bodu 2, plne rešpektujem tvoj názor, ale Bratislava sa nebude rozrastať smerom na Devínsku, o tom pochybujem, tie Vajnory sú celkom reálne, ale ja by som aj tak povedal, že najviac by sa mohlo v okolí Jaroviec.
Reply on: LifeStar #72643:
Cesko-Slovensko je v pravidlach SJ 🙂
Reply on: LifeStar #72643:
1. Oficialny, spisovny nazov je podla slovenskej gramatiky Cesko-Slovensko. HOWG.]

2. Bavili sme sa o elektrickach, nie trolejbusch 😉 Tvoj nazor voci trati do DNV poznam, ale uvedom si ze BA sa musi rozrastat a prirodzene sa bude rozrastat na smer Vajnory a DNV a ta trat BUDE potrebna.
Reply on: SDX #72601:
Počúvaj, znalec stavu vozidiel, už raz si sa tu prezentoval vymysleným výplodom a akomsi neexistujúcom nadmernom ničení vozidiel na a-39, teraz zase hlásaš dokonalú momotinu o akomsi lepšom stave autobusov oproti trolejbusom. Neviem, čo si mám o Tebe myslieť. Tvoje príspevky oscilujú medzi inteligentnosťou a slabomyseĺnosťou. Áno, je nezmysel budovať na letisko trolejbusovú trať, ale z úplne iných dôvodov. A je taký istý, ak nie omnoho väčší nezmysel, budovať tam električkovú trať. Vo svete sú rádovo väčšie letiská obsluhované výhradne autobusmi. A o mohutnom rozvoji bratislavského letiska sa zatiaľ akurát tak píše. Až bude odbavovať v priemere 4 lietadlá za hodinu, môžeme o električke začať uvažovať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.