Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Hmmmm: aj v Presove byva vydavany brozurovy CP. Spravidla v septembrovom cisle Kulturneho mesacnika ako priloha (byva tak isto hruby, ako kulturny mesacnik). Predtym vychadzal aj samostatne. Vyhodis na to asi 10-15 Sk, neviem z hlavy. Je tam vsetkych 40 dennych + 3 nocne linky, odchod je uvedeny iba z oboch konecnych a pri nazvoch zastavok su uvedene jazdne doby (chronometraze su v Presove rovnake).

Inac webovy CP DPMP existuje na stranke www.dpmp.sk, dokonca som uz videl aj programik pre Windows, ale ten nebol z dielne DPMP...
hmmm: Ja len narazam na to, ze system, akym to bolo doteraz na DPB, je podla mna sprostost. 5-megovy subor s GIFmi... No dakujem 🙂 Ked uz, tak by mal byt na to nejaky program. Ale stiahnutelny program nebude, lebo sa mi ho nexce robit 🙂 Jedine, ze by sa DPB dohodol s niekym inym. V kazdom pripade mam dost co robit s udrziavanim CP aj v takomto tvare (CP na DPB = CP na iMHD).
ad "#6953" a vyssie - tatranske eliny: mam taky pocit, ze sme sa povodne nepochopili. ja som nikdy nenavrhoval pouzit tatranske elektricky v klasickej elektrickovej doprave. je samozrejme, ze by sa v zakrutach prinajmensom zlomili 🙂. mal som na mysli ich vyuzite v ramci romanovho cerstvo schvaleneho projektu integrovanej kolajovej dopravy.

predstavujem si to ako niznorakusky s-bahn. modro-biele supravy, ktore kedysi premavali az do petrzalky a ktore sa daju zahliadnut cestou cez wolfsthal su dost podobne NOVYM vlakom TEZ vzhladom i dovodom premavky: zabezpecuju dopravu z regionu do regionalneho centra. okrem toho v ramci mesta doplnuju nosny system dopravy, a to mi velmi pripomina ten nas novy projekt.

mam taky pocit, ze premyslat o vyuziti suprav podobnych TEZ aj v ramci bratislavy sa v tychto suvislostiach nejavi az taky absurdne. alebo ano?
d3ko: klud, ja nemam nic proti iMHD, ja iba hovorim o DPB. Neviem ci sa daju v inych DP stiahnut CP, ale viem, ze vo vacsine zapadnych krajinach vydavaju brozuru s cest. poriadkami, to by malo byt aj u nas.
majkl: ani nie, lebo tebe jednopasmova elektricenka plati este aj na najblizsej zastavke druheho pasma. Takze revizori by NEMALI pokutovat ludi pri Avione (samozrejme mam na mysli tych ludi, kt. maju elektricenku len do 1. pasma)
Ano, sme na Slovensku, ale ja osobne nepoznam ziaden iny DP na svete, ktory by ponukal stahovanie CP v takom tvare, v akom to bolo na DPB... Kto je macher, moze si rucne stiahnut vsetky odchody z konecnych, zozipovat to a hodit na net. Len dodavam, ze tento mesiac sa cestaky menili uz 3x, takze dotycna "hlavicka" by sa asi namakala... 🙂
pozrite si TOP 10 stahovanych programov na stranke www.tahaj.sk. Cest. poriadky su na 7. mieste a stiahlo si to uz 6900 ludi. Neviem preco uz DPB neponuka download cest. poriadkov. Jedna zo sto absurdit. Jaaaj sorry, sme na Slovensku. Skoro som zabudol...
d3: to bude raj pre revízorov, tie pásma 🙂
bon-cu> tie pendolina mozu byt zaujimave 🙂
Lol...este vlaky:
Nové vlakové súpravy z Bratislavy do Košíc len za tri hodiny:

http://www.narodnaobroda.sk/dnes/16_001.html
Projekt hromadnej dopravy pôjde do vlády:

http://www.narodnaobroda.sk/dnes/04_003.html
sklamany cofaxak COLOR

sklamany cofaxak COLOR

Nedovolim si neokomentovat COFAX-fuuuuuuuuuuuuuuuuj!!! Jediny dobry stanok je ST oflajn, ale ten tiez nie je nic extra. Hanba!
No to som zvedavy, ci bude volebna kampan prebiehat aj na nasich vozoch - myslim ze ci RECAR bude robit politicke reklamy. Dufam, ze na 7053 nebude nalepeny nejaky blby cuvac! 😉
Dakujem zastavkarom za opravu zastavok na Racku, len neviem preco im to trva tak dlho.
Uz tu niekto pisal, ze Trifit je v prevadzke? A okrem ineho aj 7829 je dnes na 2!
Pozdravujem Vas vsetkych zo stanku ST oflajn na COFAXE. Je to tu celkom fajn, len sa mi to zda trochu prazdne.
PS Videl som tu asi troch ludi co pozerali iMHD.
PS2 Do stanku ®Zhniteho pomaranca ©(tm) ani nelezte - na nete sa nedostanete dalej ako na orange.sk pripadne orangeportal.sk 😞
Turbo: Dobre.. ale odkial potom bude Bratislava kupovat nove elektricky ? Ved nemozme zit len z K2Siek a T3Siek.
Si:
doplnenie:
Pokial si dobre pamatam, tak tatranske elektricky maju sirku 2.8 metra. My mame v BA profil pre 2.5 metra. A vzdialenost otocnych capov je na tych TEZkarskych elinach 9.5 metra! To je podstatne viac ako u najvacsich vozoch u nas, T6A5 (6.7 m). Aj keby sa KT8D5 vyrobila ma 1000 mm rozchod, tak pochybujem, ze by sa v oblukoch nepozrazala nie iba s protiiducimi elektrickami, ale aj ostatnymi vecami ako plotmi, budovami, znackami, parkujucimi autami a pod. Dovodom nie je iba profil cela (zuzenie na krajoch), ale aj vacsia vzdialenost otocnych capov. Takze asi jedine, co by sa mohlo "vyrobit" j eKT8A5, resp. KT8C5. Ale tieto elektricky boli iba na papieri, ale videl som to - CKD vsak uz neexistuje, resp. existuje daco, z coho sa Siemens pokusa rozbehnut vyrobu dacoho, co je tiez realizovane iba na paprieri. Takze nechajme sa prekvapit co nakoniec v CKD vymyslia, ale s najvascou pravdepodobnostou nic. 🙂
Posledne spoje odchadzajuce naprazdno z konecnej: Pokial nebude zavedeny system ze vsetky zastavky su po uzrcitej hodine na znamenie, tak by som napriklad aj uplne poslednu 201ku poslal do vozovne naprazdno. Ono je to sice pekne ze zoberie ludi, ale otazne je kolko ich naozaj tym spojom cestuje a ak by vodic siel tak ako mu predpisy kazu a na kazdej zastavke zastavil, otvoril dvere, zavrel dvere a pohol sa dakej, tak 1. pride zbytocne do vozovne vyrazne neskor a nemusi stihnut sluzobny spoj, 2. opotrebuva zbytocne dverove mechanizmy, brzdy, ....
KLF: tatranske eliny v BA nebudu, keby si bol na poslednej schodzi aj by si vedel preco, debatilo sa tam o tom a dovod preco nebudu je sirka vozovej skrine (nezmestili by sa nam v oblukoch na trat)
Hroch: s tymi tatranskymi elinami v lokalite BA to nie je zly napad !!!
Bon-Cu "#6937": vies co je na tom celom najsrandovnejsie? ZS skrachovat NEMOZU! je to akciovka s vacsinovou majetkovou ucastou statu a zo zakona im vyplyva POVINNOST zabezpecovat zeleznicnu dopravu na uzemi slovenska. cize aj keby sa zadlzili a v dlhoch sa utopili, vlaky premavat neprestanu. ale aspon sa tymto modelom uvolnili trate aj pre inych dopravcov - napriklad romanov vytuzeny integrovany kolajovy system dopravy 🙂 .

dnes cestou do malaciek som si predstavoval, ake by to asi bolo... a napadlo mi, ze na ucel regionalnej dopravy predsa nebude mozne dobre pouzit vlaky metra. ze by aj v regione bratislava premavali vlaky TEZ (tatranske elektricky)? 🙂 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.