Vždy lepších 330 nie najpodarenejších tramvají a stovky zgenerálkovaných T3 ako Bratislavské labu lízať.
Z muojho pohľadu sa mi T 14 páči, cestovateľský komfort oproti T3 je značný. Vsio.
Napísal som, že neviem, ozrejmiť si to mohol aj bez obvyklých cavikov. ? Vďaka.
No nemusime to nechavat zrovna tak, len potom ked uz sa do kopania pod mestom ideme pustat, otazka znie, ci nie rovno metro.
A elektricky mozu ostat na povrchu.
No práve, že je to subjektívna záležitosť - ja by som neodporúčal nič konkrétneho. Každé z vymenovaných vozidiel má svoje výody a nevýhody, pričom Poršetra máí najviac nevýho a najmenej výhod.
Ja by som čiste subjektívne uprednostnil ULF, čo je zo známych dôvodov nereálne), potom Bombardier Flexity Outlook a s ohľadom na nie nekonečné zdroje peňazí "trojvaňa" v prevedení "Fully Loaded".
Na Slovensku hlavne nebola mozgová kapacita na to, aby sa tu niečo moc vyvíjalo. BAZ bol do odkúpenia VW asi podobne perspektívny projekt, ako Metro Bratislava - nikdy nekončiaca výroba prototypov.
Žiadal som o výkald slova "ješitný". A nemám žiadnu centro doktráínu. Mám doktrínu služieb cestujúcim - čiže ak chcú ísť do centra, neodveziem ich tangentou z Dúbravky na Dolné Hony.
Ty rád varíš z vody, že? Samozrejme, že ju majú pripravenú na 1000 mm, ide totiž o prakticky zhodný typ ako pre Cagliari, ktoré je 900 mm (a skúšobná prevádzka v BA bude na 1000 mm), akurát s Porsche čelom.
A s tou kapacitou - ak si sa v tom viezol, ako tvrdíš, a nepoužívaš bielu paličku a labradora, tak si si MUSEL všimnúť, že vo VP častiach s pozdĺžnym sedením sa už prakticky žiadni stojaci cestujúci neodvezú a v NP častiach s usporiadaním 1,5 + 2 to tiež kapacitne veľká sláva nebude. Ona totiž fyzika nepustí.
Podla mna celo v pohode nie je, hlavne toe sikme okna... podla mna by malo cele celo viac splyvat s bokmi.
Ale to je ciste SUBJEKTIVNA zalezitost - niekomu sa paci, niekomu nie.
Inak sa spytam - co by si Ty (okrem Koncaru) odporucal pre BA ?
No dobre, verim, ze Ta to pobavilo, ale vraj podla toho projektu vazne neskor vznikol Ford Transit (len som sa sekol, nebola to 2. generacia. ale 1., lebo predtym boli Bedfordy).
Si sa asi viezol inou Poršetrou, než ja jazdím pravidelne (keďže bývam pri trase d-3). Tá, ktorou chodím ja, hrkoce ako zaslúžilá T3 z Vokovíc a hlavne má úplne dokonale usporiadaný interiér.
Tak ja som si to nevycucal z prstu, ale od ludi, co pracovali vtedy v BAZke a jie zrovna pri pase. Cesi fakt nemali zaujem, aby sa nejake vozidla moc vyvijali na Slovensku. Kua, skoda, ze s tym chlapom uz nemame kontakt, by som ho zavolal sem, nech to povie.
len toľko, že sa ešte ani zďaleka nevyužili všetky možnosti v zlepšení povrchovej dopravy - a tým pádom nevnímam situáciu natoľko nemožnú nápravy, že by bolo nevyhnutné riešiť ju podzemným variantom. Resp. najvačšie rezervy vidím v prímestskej - regionálnej doprave. Z tohoto pohľadu je centrum mesta výborne obslúžené.
Tomuto ide ruka v ruke snaha o nepreferovanie centra - nevytváranie nerovnomerných podmienok na úkor regiónu. Zjednodušene povedané - ak dopravne zvýhodníme centrum podporíme rozvoj tu (cesta do pekiel), kdežto v okolí je dostatok stavebných pluoch a možností rozvoja - a tam by dopravný rozvoj mal smerovať.
S499.1023