To by bola defacto už zmena systému. Tam by som šiel cestou širšej skrine (2.8 metra) a samozrejme na 1435-ke. Aj tak by si na novovybudovanej trati nemohol používať aj Kachny, takže s prevádzkového hľadiska je to jedno. Otázne je, kedy by sa takýto systém prebudoval v celomestskom rozsahu a koľko by takáto sranda stála.
Dnes je trend všeobecne k NP vozidlám. Napriek tomu že s tým čo si napísal v podstate súhlasím, zaujímal by ma názor na NP koncpepcie (existujú aj NP s otočnými podvozkami).
Električka vo Viedni je užšia o 20 cm. Vo dvoch koľajách je to 40 cm. To je veľa????
V Prahe sú všeobecne širšie ulice? Napríklad také nábržie okolo Karlovho mosta? Alebo Malá Strana?
Plácáš nesmysly, Citaro se vyrábí DLE PŘÁNÍ ZÁKAZNÍKA i ve verzi se zvýšenou podlahou v zadní části vozidla, i ve verzi 100% NP. Není důvod, aby si německý dopravce kupoval třídveřovou klobásu se 100% nízkou podlahou, když vzadu nemá dveře...
Môj názor: VYSOKÁ podlaha, vysoké peróny, v meste do zakopania pod zem používať skladaco-výklopné schodíky. Vozidlo štandardné nemecké Stadtbahnové (tuším B80 sa to volá?), 1000 mm verzia je k dispozícii. Na rýchlodráhe úrovňový bnástup, neporovnateľne lacnejšie na nákup aj prevádzku ako NP vozidlá, možnosť vyššieho výkonu, otočné podvozky atď....
Prepáč, pred chvíľou som sa vrátil zo Solingenu, kde som v trolejbusoch Berkhof Premier AT 18 Traxis a Van Hool AG 300 T Kiepe, obidvoch vytvorených z autobusov, s JEDNOU hnacou nápravou, absovloval také jazdy serpentínami, na aké žiadna 15Tr len tak mať nebude.
Andy, Beus, Sommelier, skyline29: Strašné nezmysly o 22Tr a 25Tr, o tunelovaní a zániku ŠO, o záujme a nezáujme zákazníkov tu trepete všetci. Nechajte si to od niekoho vysvetliť.
davnejsie som sa dival na ortho mapu a na Petrzalskej strane by elektricka z noveho mosta nebola problem - napojit na koridor
V meste je to na rozhodnuti - ci ju napojit na karlovesku radialu, vytvorit prestup...
Od zochovej pokracuje normalne po planovanej trase na hlst...
Nemzslim si, ze by novy most nemohol zniest leketrickovu trat - ale mozem sa mylit. Odpoved nepoznam ani ja, ani ty.
Novy most je stale kapacitne podvyzivenym mostom. System by sa dal realizovat - elektrickovy pruh by mohli vyuzivat auta s tym, ze by ho bolo mozne elektronickymi tabulamiu uzatvorit len pre elektricku. Viem, ze by bolo idealnejsie mat ju v jednom uzatvorenom koridore. Neda sa svietit. (najradsej by som jej postavil uplne novy most)
Preco to tak chcem riesit...
Chcem obist mesto
Nechcem stavat trojite kolajove spojenie - pristavny most, stary most a tunel pod dunajom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023