Reply on: Beus #61884:
pockaj, pokial sem dorazia niektori spoludiskutujuci, ale ja som pocul o problemoch so stahovakmi, karoseriou - koroziou a vyzbrojou. Ako u ktorych serii ? By the way to bolo u Ostrovakov vcelku bezne, nemusite so mnou suhlasit, ale je tu moj pohlad na klbove nadhery.
6607 je napriek tomu svojim sposobom vynimocna, pretoze prezila ako posledna - ten bus mal najlepsi lak zo vsetkych, a vydrzal generalku v Bratislave - (spolu s niektorymi vybranymi typmi - myslim 6601, 6606, 6602, 6612 (druha prehliadka), druha seria 6608 - 6611 je na tom dost zle. Mozno lepsie tretia (6612 - 6616 ( ☠) - ta je na tom dobre. Stvrta (18 - 22)je totalny a neunosny kopirak druhej série s transparentami, piata (23 - 26) je dobra, siesta povazujem za nadpriemernu, posledna (35 - 38) napriek najlepsiemu stavu sa mi nezda, ze by tahala tak ako predchadzajuca.
Ike
ved elektrika je ekologicky cistejsia (najcistejsia forma energie) a relativne lacna... ked su droty, treba ich vyuzit... a este mi povedz, kto by z Hlavnej stanice isiel na kolibu a kde by tvoje Sorky odbocovali na Kolibu.... pokial viem, na sancovej je prikazany smer rovno (na Racko), a ist cez Jeleniu - tak to chce odvahu.... pochybujem ze by to MČ Stare mesto dovolilo...
myslim si ze klbovy plynovy autobus medzi Kolibou a Kamzikom je najlepsie riesenie...
Sorka by nestacila, ver mi, par krat som na kolibe cez vikend v lete bol a bol problem sa narvat do klbaku.... a to bolo na Kolibe, nie na Kamziku