Reply on: galiyosha #51553:
Zdá sa, že súdruhovia inžinieri Para (ex Výskumný ústav káblov a izolantov, dokonalý diletant v odbore vrchného vedenia, preto vedúci odboru pevných trakčných zariadení) a Haluza ("riaditeľ" rezortu technickej infraštruktúry, pod ktorého spadajú ako búdky na konečných, tak koľajové trate, neviem, či niečomu zt toho rozumie ale na 99% skôr tým búdkam) odborne doporučili pánu riaditeľovi DPB ing. Zacharovi (ktorý je bývalý železničiar a preto tomu nerozumie a musí si nechať poradiť), že také kríženie v KV by bolo veľa komplikované a preto treba trombelus na diesel otáčať...
kri
Detto v Petrzalke: ak by bud v BA (hypoteticky) neexistovali el. trakcie alebo by sa dobudovala elina do Petrzalky, zvysil by sa pocet priamych spojeni.